6,5 seconden naar de 100, oma op rollator doet dat beter manquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb vanmiddag even getelt.. zal niet echt precies wezen, maar volgens mij zit ik in 6,5 seconden op de 100. Wegrijden ging niet supervlot want ik zat meer na te denken of ik wel goed telde
Nee, maar opzich snap ik het wel, op de dijken in onze rit voelde ik de kontquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnook niet echt slim om door zulke bagger te rijden
RF900R RS2 zoals boven zijn icoonquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[afbeelding]
Motor toen hij nog schoon was (en álle ledjes werkten)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img141.imageshack.us/img141/6584/thunderace5hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wow, zo een Thunderace ziet er toch echt rete cool uit
Veel "dikker" dan een R1/R6 etc...
Omdat ik tegenwoordig min of meer elke dag vrij ben overdag, daarom is het ook door de weeks goedquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
18-24 graden vandaagwaarom nou niet gisteren
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ohja, hallo, ik ben TR Roadkill, kom uit het 'bosche bollen topic' op MF, vandaag meegereden, erg gave rit, iedereen bedankt!
Mijn motor mag ook in het rijtje op pagina 1(of moet ik zeggen, mag mijn motor ook in het rijtje)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan?
Aaah, mag ik nu ook bij het lijstje, aah?![]()
[afbeelding]
Rit was leuk; bwt bedankt voor het voorrijden!
Moet ik nu nóg een forum in de gaten gaan houden...
Gezelligquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan?
Aaah, mag ik nu ook bij het lijstje, aah?![]()
[afbeelding]
Rit was leuk; bwt bedankt voor het voorrijden!
Moet ik nu nóg een forum in de gaten gaan houden...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:44 schreef hicham het volgende:
Ik mis pepijnRegel je tandartsafspraken voortaan in het weekend [afbeelding]
zeiden Raus en ik ook al vanmorgen tegen elkaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
18-24 graden vandaagwaarom nou niet gisteren
heb je jouw mail al gechecked ? is nog een aanmelding voor de OPquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Nog meer Suzuki's in de lijst
![]()
![]()
Bij Roadkill heb ik de bovenste foto gekozen, daar zie je de motor meer. Alleen jammer dat je daar die reuzachtige knipperlichten er nog op hebtJullie staan in de lijst, eerstvolgend topic is het te zien
(hier gaan topics op slot bij 300 reacties, niet bij 2500
)
Ik weet alleen niet het bouwjaar van Roadkill's bike, dus als je dat nog even wilt zeggen
Zo vanaf donderdag wordt je een depressie aangepraat met al die slechte weersvoorspellingen en op maandag proberen ze je weer te motiveren met de hele week mooi weer (tot donderdag).quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zeiden Raus en ik ook al vanmorgen tegen elkaar![]()
waarom nou ?![]()
Wie wil er nou een Suzuki? of een kawa trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Nog meer Suzuki's in de lijst
![]()
![]()
Bij Roadkill heb ik de bovenste foto gekozen, daar zie je de motor meer. Alleen jammer dat je daar die reuzachtige knipperlichten er nog op hebtJullie staan in de lijst, eerstvolgend topic is het te zien
(hier gaan topics op slot bij 300 reacties, niet bij 2500
)
Ik weet alleen niet het bouwjaar van Roadkill's bike, dus als je dat nog even wilt zeggen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wie wil er nou een Suzuki? of een kawa trouwens![]()
Er zijn er zo veel van![]()
![]()
RF900quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Nee, maar opzich snap ik het wel, op de dijken in onze rit voelde ik de kont
ook vaak uitbreken, met uitaccelereren in bochten enzo. Toch wel link al
die bagger; Bij ons gelukkig iedereen heel gebleven (maar wel vies).
[..]
RF900R RS2 zoals boven zijn icoon![]()
Je zou maar op de fiets naar je werk moeten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Zo vanaf donderdag wordt je een depressie aangepraat met al die slechte weersvoorspellingen.
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwam nog een spoedafspraak voor.
Meneer zat gewoon normaal in de wachtkamer <enG> en hij staat op terwijl ik aan de beurt ben.![]()
Ik heb geen nieuwe mailtjesquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je jouw mail al gechecked ? is nog een aanmelding voor de OP
Pimpfactor is belangrijker dan je eigen veiligheid toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Hicham, met donker vizier lijkt me 's ochtends niet zo'n pretje nee. Maar ja het is ook weer lastig met een licht vizier wanneer de zon op komt. Nu schijnt de zon best fel. Gistermiddag rond 14.30 ging de zon ook ineens flink schijnen. Echt veel zie je dan niet meer.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
zijn allemaal van die 300 in een dozijn dingen![]()
Ja joh, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zou maar op de fiets naar je werk moeten.![]()
![]()
je word er mee dood gegooid op M-Fquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
RF900
Heb ik overwogen als opvolger van de gsxf, maar is moeilijk te krijgen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
RF900
We gaan zitten in de wachtkamer en zien de vroege vogel: hmm vreemd, maar ik heb een afspraak om 8 uur dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofd
Jij komt binnen ...
Jij: MogguhIk had toch een afspraak, ben ik te vroeg? te laat? verkeerde datum?
Hij: mogguhZal ik het tegen hem vertellen, of doet de tandarts het ...
Gevaar op de weg ben jij zeg, dat je met zulke slechte ogen op een motor mag rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef yup het volgende:
[..]
Altijd als ik zo een ding zie denk ik aan een GS500 challenge (kuipversie dus) die opgevoerd is![]()
![]()
gisteren hadden we beide een licht vizier op de helm, en het was alleen een probleem toen we op het laatste stukje weg richting snelweg redenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeh, wat spookte er allemaal door je hoofd
Jij komt binnen ...
Jij: MogguhIk had toch een afspraak, ben ik te vroeg? te laat? verkeerde datum?
Hij: mogguhZal ik het tegen hem vertellen, of doet de tandarts het ...
hmpf, even geen zin om een langer verhaal te verzinnen. Doe dat zelf maar
[..]
Ik heb geen nieuwe mailtjes![]()
[..]
Pimpfactor is belangrijker dan je eigen veiligheid toch?![]()
Doe jij soms alleen een getint vizier als het zonnetje schijnt? Want gister had je volgens mij het normale vizier erop ofnie
nepposer
Hmpf, uitgerekend ik die over pimpen en posen begin terwijl m'n motor onder de bagger zit [afbeelding]
[..]
[oudekoeienuitdesloot]
[afbeelding]
[/oudekoeitenuitdesloot]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
RF900
En toch staat ook een RF niet bekend als echt licht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
Dat was met een GSXF, de 1100 wel te verstaan. Die RF is een heeeeeel verschil (positief) met zo'n bakbeest
Is vooral de 600 die je tegenkomt. Zeker bij dealers ben ik de 900 nog nooit tegen gekomenquote:
ff een rekensommetje...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img141.imageshack.us/img141/6584/thunderace5hn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wow, zo een Thunderace ziet er toch echt rete cool uit
Veel "dikker" dan een R1/R6 etc...
Jammer dat ie maar 5 versnellingen heeft(maar wel 145 pk
)
Oh ja ik weet waar ik over praat verder over die versnellingen, niet dat het echt toe doet als je zoveel vermogen hebt, maar met 6 versnellingen kan je het vermogen dus wat beter spreiden waardoor de motor best wat sneller word... Je top kan omhoog zonder dat je acceleratie benadeelt...
Is volgens mij nooit echt een hele populaire motor geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
Is vooral de 600 die je tegenkomt. Zeker bij dealers ben ik de 900 nog nooit tegen gekomen
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar. Er zijn er nooit veel van verkocht volgens mij omdat men de looks niets vond, en of een GSXF ging rijden of een GSXR, deze viel een beetje ertussen, niet ech toerder (maar kan makkelijk) en niet echt racer (kan ook, met wat minieme aanpassingen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is volgens mij nooit echt een hele populaire motor geweest.
Was in zijn tijd net even te zwaar en onderpowered tegenover de andere 3 merken uit Nippon.
Suzuki deed niet echt mee met de hyper sports, aleen de eveneens zware GSX-R750 liep enigzins mee.![]()
They were in another league.![]()
Ik was wel altijd voor Suzuki.![]()
Zat toen meer in de motoren uit de generatie van 5 jaar daarvoor.![]()
Of het echt de verklaring is.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar. Er zijn er nooit veel van verkocht volgens mij omdat men de looks niets vond, en of een GSXF ging rijden of een GSXR, deze viel een beetje ertussen, niet ech toerder (maar kan makkelijk) en niet echt racer (kan ook, met wat minieme aanpassingen)
Ik sprak op Spa, tijdens de suzuki dag, een duitser die vroeger met een RF900 racete, hij zag de mijne en kwam effe een praatje maken. Hij vond hem een stuk fijner zitten dan de GSXR750 waar ie nu mee racete, maar ja, van de RF is de productie gestopt.......
Not really.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
De 900 stond toen ie net uitkwam bekend als FireBlade killer, wolf in schaapskleren zeg maar.
quote:Op zondag 09 oktober 2005 23:39 schreef mogas het volgende:
Kreeg dit weekend een brief binnen dat Motoport Den Haag er mee uit scheid
As. vrijdag hebben ze een leeg verkoop in hun pand in Den Haag
ik ook welquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Not really.
Dat wilden ze misschien wel......
Ik weet niet wat jij toen deed, maar ik weet van alle kritieken in de pers dat'ie alleen maar tegenviel.
Een regelrechte marketingblunder.(marketing is niet alleen reclame, maar ook onderzoek van de markt)
Suzuki is vooral goed in oude meuk in nieuwe jasjes te stoppen, budgetmotoren.
Maar ik vind het goed geslaagd, en zo'n RF vind ik in 2005 nog erg goed meekomen in design.
Was toen niet zo idd.
Ik zou er best 1 willen hebben.Koopjesalarm>>>>>
[..]
Ik heb het dan over FireBlades van TOEN, een recente zal niet lukken denk ik iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Paul dacht ook dat hij wel ff een Fireblade kon killen nadat ie dit verhaal van jou gehoord had
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ff een rekensommetje...
145PK : 1,36 = 106,6KW
106,6KW - 25KW = 81.6KW
81,6KW x 1,36 = 111 PK wachttijd
111PK : 728(dagen) = 0,152 PK per nacht waarover je mag dromen de komende 2 jaar als je je RBW hebt gehaald!
![]()
Killen in rijdbaarheid wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik heb het dan over FireBlades van TOEN, een recente zal niet lukken denk ik idd
Ach koop gewoon een divje ofzo, en trek de 25kw begrener eruit, dan heb jequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef yup het volgende:
Ach ik ben ook blij met een gare knaak motor. Zelfs een GS500 op 25 kw is 80x zo snel als die knaak bimmer
Over 2 jaar kopen we wel iets serieuzers
Anders post je even alweer door een slotje heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie komt morgen niet. Ze hadden geen asmoeren. Komen dinsdag binnen
Een CR500quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef yup het volgende:
Ach ik ben ook blij met een gare knaak motor. Zelfs een GS500 op 25 kw is 80x zo snel als die knaak bimmer
Over 2 jaar kopen we wel iets serieuzers
Niet echt legaal maar idd wel het overwegen waard, volgens mij is het verschil tussen 25kw en 45kw niet zo bizar grootquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach koop gewoon een divje ofzo, en trek de 25kw begrener eruit, dan heb je
A) een betrouwbare en betaalbare fiets, en
B) een motor die toch nog 45kw levert en toch op kenteken 25 kw heeft.
*kuch* 145 pkquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders post je even alweer door een slotje heen.
Red-dot was dus de goede ts.
(kon post van Stinky even niet vinden die het daar over had)
[..]
Een CR500heeft zelfs nog een iets betere PK/gewichtsverhouding dan een Yamaha Thunderace met zijn +135 pk's. Daar staat niemand bij stil. Klein rijbewijs is mogelijk.
![]()
* Herr.Flick mompelt iets van bijna de helft....quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef yup het volgende:
[..]
Niet echt legaal maar idd wel het overwegen waard, volgens mij is het verschil tussen 25kw en 45kw niet zo bizar groot
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders post je even alweer door een slotje heen.
Ik bedoel dat de 92/93 RF een Blade in rijdbaarheid zal verslaan op de openbare weg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb jij wel eens op een Blade gereden ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |