Andersom. Als wi j wereldkampioen worden, zoek ik de kerk maar weer eens opquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Ja we gaan! En nogmaals: Als God bestaat worden WIJ kampioen in Duitsland
die bestaat niet dus gooi die illusie maar weer de kast in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Dat roepen ze in elk land.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:29 schreef star_gazer het volgende:
Tsja,het blijven boeren...quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:30 schreef rubbereend het volgende:
Denk k op de terugweg handig over de dijk te fietsen zodat k mn lamp eraf kan zetten kom k hier in Wamel een hele kudde schapen tegen op de dijk
natuurbeheer schijnt dat te zijn en ach ze gingen netjes aan de kantquote:
quote:
hoe laat is het daar nu ??quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:30 schreef popolon het volgende:
Hoi.
Goedenavond.
Ik ga zo slapen denk ik.
Je lijkt zandman wel.quote:
Als ik keus heb uit heel veel echte sport en een paar brommers.quote:
Vandaar het icoontje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Als ik keus heb uit heel veel echte sport en een paar brommers.
Wat zou jij doen?
Als je nou minder je best zou doen, word je misschien op de bank gezetquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:38 schreef Againzender het volgende:
mijn sport bestaat vandaag uit het huishouden
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben wel toe aan een bakje koffie eigenlijk
open er 1 zou ik zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijn
(nog geen topic voor)
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Gisteren iets te veel biertjes op Oranje gedronken![]()
Dat is praktisch onmogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
En nu?quote:
Vandaag toevallig een leuke preview gezien op MTV. Lijkt me ook een leuke film!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Voor de geinteresseerden een nieuwe boeiende voetbalfilm: Goal - The Kick-off (Vanaf 20 Oktober in de bios).
Dromen of niet, het kan, en dat is een ding dat zeker is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Nederland weltmeister?
Droom maar lekker verder.
Het toeval is dat ik op 9 juli jarig ben... er zou geen betere kado zijn dan dat NL Kampioen zou wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
Ik voorzie een complotquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel negens trouwens, wel grappig... Tis vandaag 9 oktober, precies 9 maanden voor de finale die na de opening van het toernooi op 9 juni op 9 juli wordt gehouden. De loting voor het toernooi is op 9 december...
Stil nou maar anders verzint al-qaida nog watquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel negens trouwens, wel grappig... Tis vandaag 9 oktober, precies 9 maanden voor de finale die na de opening van het toernooi op 9 juni op 9 juli wordt gehouden. De loting voor het toernooi is op 9 december...
SCH neemt D. overal mee naar toe, en bezorgt hem gewoon leuke dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef DeTolk het volgende:
D. is toch dat jochie waar SCH altijd mee voetbalt, toch?
Waar zie je dat nog tegenwoordig..quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCH neemt D. overal mee naar toe, en bezorgt hem gewoon leuke dagen
Hij heeft mij nooit mee gevraagd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Via een vrijwilligerscentrale voor geh. kinderen.
Werkt prima dus![]()
7 uur op Talpa, alle kwalificatie wedstrijden van gisterenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:
Over zuipen gesproken, komt er nog voetbal op tv vanaaf?
ah, dank u tolk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
7 uur op Talpa, alle kwalificatie wedstrijden van gisteren
Werd Duitsland Turkije ook uitgezonden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Gisteravond op de Duitser ook al geweest. Altijd alleraardigst.
Die was eerst live.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Werd Duitsland Turkije ook uitgezonden?
KUNST EN VLIEGWERKquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb trouwens een een vraag...
vroeger.... toen ik nog jong was... was er een tv serie met Herman van Veen, die had kinderen en hij bouwde een raket in de achtertuin.. iemand een idee waar ik het over heb ?
goed bouwjaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Nuri Sahin scoorde, knulletje uit 1988.
Mensen die in 2006 geboren gaan worden krijgen een beter bouwjaarquote:
Wie heb je zwanger gemaakt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen die in 2006 geboren gaan worden krijgen een beter bouwjaar
Kzie het al voor me bij de finalequote:
Dat was ik (account van mn zusje) in een slechte toestand.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Ja zag ik ook.
Iets met /globe enzo en 12 flesjes.
Niks liegepuk trouwens
Echt een blauw konijn dus!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was ik (account van mn zusje) in een slechte toestand.![]()
Gisteren iets teveel gehad, ik ben niet aan het genieten van m'n verjaardag moet ik zeggen....
Geen pics VoreG en laat dat biertje maar zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Echt een blauw konijn dus!
Biertje?
Dat belooft wat voor de toekomstquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Hehe, de onkreukbare Vaduz in een dronken bui, haalt 'ie de posts weg!
geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/2020/bb.20030113.rm
Nederland Wereldkampioen 2006!!!!
Kijk op onderstaande streams en zie nu wat je volgend jaar te wachten staat. Met oa Rafael van der Vaart, Theo Janssen, Marc van Bommel en Arjen Robben. BNN kijkt vanuit het jaar 2020 terug op het zo succesvol verlopen WK van 2006.![]()
Had het nog nooit gezien.
Komt hier vandaan:quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:41 schreef DeTolk het volgende:
laden duurt lang
Het gaat om de grote lijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Jammer dat er bijna niks van klopt, aad de mos. een poule met Kameroen etc.
Maar kampioen worden doen we
Volgend jaar weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, dit overkomt me niet snel weer hoor.![]()
* Mee bekaf is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Back
OranjeZal vanavond/straks toch noch wel op tv komen? Ik wil het nog wel ff zien!
* clauwheee is in tijden niet zo bekaf geweest...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/2020/bb.20030113.rm
Nederland Wereldkampioen 2006!!!!
Kijk op onderstaande streams en zie nu wat je volgend jaar te wachten staat. Met oa Rafael van der Vaart, Theo Janssen, Marc van Bommel en Arjen Robben. BNN kijkt vanuit het jaar 2020 terug op het zo succesvol verlopen WK van 2006.![]()
Had het nog nooit gezien.
Maarrrr was het toch wel leuk???quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Back
OranjeZal vanavond/straks toch noch wel op tv komen? Ik wil het nog wel ff zien!
* clauwheee is in tijden niet zo bekaf geweest...
Siere B en C speelden vanmiddag, vanavond nog de kwalificatiewedstrijden van Brazilie en Argentinie, maar zonder schotel ben je nergens (of het moet via die pp-live streams te volgen zijn).quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:
Over zuipen gesproken, komt er nog voetbal op tv vanaaf?
Ja was gezellig. Zei ik ook, hele gezellige familie. Maar zo druk...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maarrrr was het toch wel leuk???
Waar waren jullie, en wat heb je allemaal gedaan?
Als je me nu wijsmaakt dat hier staat dat je een schaap dronken gaat voeren om die vervolgens wat makkerlijker te kunnen neuken, geloof ik je zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik goa nog èm Jong Leu en Oale Groond kiek'n. Tot mogn.
haha joa dat hebt ze hier der ook opquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik goa nog èm Jong Leu en Oale Groond kiek'n. Tot mogn.
leuke uitzendingen waren datquote:
Echt verschrikkelijk. Volgens mij heeft die kerel nu in driekwartier tijd gezegd dat Nederland, Italie, Portugal en Rusland wereldkampioen zouden kunnen worden, althans het zal hem niet verbazen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Petrovic zit weer eens te zeuren.
Petro is al jaren vervelend, overgeaardeerde blaaskaak die zichzelf een geweldige kenner vindt, misschien wil hij ook wel een nier aan Genee afstaan als dat moetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Petrovic zit weer eens te zeuren.
Ze kijkt mooi mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:02 schreef Suijk het volgende:
Is z'n moeder in de States, zit 'ie de hele dag sport te kijken.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje onder de levenden...
Mooi,quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die was ook schitterend jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van de handsbal op de lijn die de scheidsrechter niet zag
Die ene van Kameroen moet ook voor z'n leven vrezen denk ikquote:
Heerlijke goal inderdaad!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wat een schitterende goal van Carlos Hernandez van Costa Rica. Volley uit de lucht die heerlijk de onderkant van de lat raakte.
Die was prachtig jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wat een schitterende goal van Carlos Hernandez van Costa Rica. Volley uit de lucht die heerlijk de onderkant van de lat raakte.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
KUNST EN VLIEGWERK
NL 1989 K-114 minuten
Regie: Karst van der Meulen
met: Inge Alkema (Chantal), Maurice Beeke (Jeroen), Sandy van der Brink (Nicky), Vincent van der Hoek (Marcel), Arjan Roodenburg (Rogier), Toon Agterberg (Frans Meyer/UFO), Herman van Veen (vader Drost), Saskia van Basten Batenburg (moeder Drost), André van den Heuvel (buurman Veldhuis), Kitty Janssen (buurvrouw Veldhuis), Serge Henri Valcke (Van Rossum), Jan van Eijndthoven (dhr. Kramer), Marieke van Leeuwen (mevr. Kramer), Paul Gieske (Bertus), Eric Winder (Jannus), Jim Berghout (agent Ard), Lieneke le Roux (agente Keesje), Frederik de Groot (projectontwikkelaar), Tonny Eyk (vader Marcel)
Scenario van Karst van der Meulen en Piet Geelhoed. Jeugdfilm. De drie kinderen van een kunstenaar zijn ondernemend en zien hun zelfgebouwde raket in hun achtertuin tot voorwerp van allerlei verwikkelingen worden. De buurman die eigenaar van het huis is, heeft er nogal last van en wanneer een filmstuntman bij toeval in hun raket raakt en gelanceerd wordt, verliest deze zijn geheugen en wordt door de kinderen UFO genoemd. De buurman ziet in hem een misdadiger en nog eens een reden om het merkwaardige gezin uit zijn huis te krijgen, maar moet na een wilde achtervolging toezien hoe alles door zijn toedoen voor de kinderen toch nog goed afloopt. Vijfdelige televisie-serie bij de NCRV. Muziek: Tonny Eyk. Liedje: 'Kunst en vliegwerk' door Herman van Veen. Gouden Beer op het Kinderfilmfest Berlijn 1990.
Dat was die jood.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:00 schreef star_gazer het volgende:
Wie is nou eigenlijk die keeper die de bal zo prachtig z'n eigen doel indook? Wat een keeper-actie zeg deze kwalificatie-ronde
Kut gemist, vertel wat heb ik gemist?quote:
O&O eruit, nieuw stel erinquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kut gemist, vertel wat heb ik gemist?
Herinner je je Emil Kostadinov nog, najaar 1993, in de allerlaatste minuut van Frankrijk - Bulgarije in Parijs?quote:
En leuk dat ze het vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
O&O eruit, nieuw stel erin
en Paul en Masha zitten zonder geld![]()
alles op
Voor het programma jammer dat ze eruit zijn, ze hadden beter Paul en Mascha kunnen nemen dan.quote:
Hoe hebben ze dat in vredesnaam kunnen doen??????quote:en Paul en Masha zitten zonder geld![]()
alles op
het nieuwe stel mocht kiezen tussen de slechtste stellen en kozen voor O&O, dat appartement is nog het meest mee te doen, P&M hadden een uitgesproken indelingquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het programma jammer dat ze eruit zijn, ze hadden beter Paul en Mascha kunnen nemen dan.
[..]
ze hadden een beetje veel uitbesteed, er liepen wel 6 mensen rond van de aannemerquote:Hoe hebben ze dat in vredesnaam kunnen doen??????
(Vind dit stel sowieso al te genant voor woorden qua ruzie en gezeik maar financieel zijn ze dus nog ook oliedom)
Dat was einde interland carriere Ginola. Dat was weer minder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Herinner je je Emil Kostadinov nog, najaar 1993, in de allerlaatste minuut van Frankrijk - Bulgarije in Parijs?
Heerlijk was dat
hij houdt zn handen voortaan thuis?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga nog ff wat voetbal vanuit bed kijken en pitten.
Weer een dag voorbij voor de mascotte, en de dag waarop Glenn het voetballen echt ontdekt heeft
Mooi dat je de video van Oranje hebt laten zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef DIGGER het volgende:.
Weer een dag voorbij voor de mascotte, en de dag waarop Glenn het voetballen echt ontdekt heeft
na de loting gaan er nog een vracht kaarten in de verkoop via www.fifa.com dan weet je ook waar oranje speelt. De kans dat je daar wat krijgt is klein vanwege de grote vraag. Voor de rest zal het de zwarte markt wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste kunt proberen kaarten te bemachtigen voor het WK 2006?
Voor de beperkte loting van kaarten onder de leden van de supportersvereniging van oranje ben ik al te laat geloof ik, omdat ik dan voor 30 september mezelf had moeten aanmelden. (voor het lidmaatschap van de vereniging)
HAHAHAHAHAHAHA DIE IS NIEUW!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Van de Vaart is er klaar voor.
Oh nee. Laat maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste kunt proberen kaarten te bemachtigen voor het WK 2006?
Voor de beperkte loting van kaarten onder de leden van de supportersvereniging van oranje ben ik al te laat geloof ik, omdat ik dan voor 30 september mezelf had moeten aanmelden. (voor het lidmaatschap van de vereniging)
nee hoor, daar moest je al lid voor zijn voor 30 september, staat er.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kan je je gewoon nog aanmelden en dan meeloten, zoals ik het daar lees.
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje op kosten van Vanenburg. Mikt ff met een puntertje vanachter zn standbeen zo'n meeuw van Spijkerman van het goal
bijzondere voetballer, jammer voor hem dat hij destijds niet naar Italië is gegaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.
Terry Jones ja, misschien maar eens kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
Maar wel een oud Monthy Pyton man op Ned-2.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef pascalheister het volgende:
10 jaar TMF, al die foute platen weer
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.
Trusteh Tongquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoe
Zal morgen het adres van hem vragen.
Tong wenst u een goede nacht.
Trusten hoolers.
Ik zeg, digitaliserenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.
en Fabienne terugquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze nou ook eens echt tien jaar terug waren gegaan, en die smsbalken hadden weggehaald
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoe
Zal morgen het adres van hem vragen.
Tong wenst u een goede nacht.
Trusten hoolers.
Ik zou niet weten hoe dat moet.quote:
vraag t aan tongquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
suc6 met die lijst Vaduz
weer een juweeltje van een topic gevonden: Wat is de genantste plek waar je ooit hebt gekotst?? :r
:d dan ben ik nog niet ver genoeg met doorlezenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je een beetje doorgelezen hebt weet jij mijn antwoord RE
deel je ervaring in het daarvoor bedoelde topicquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toepasselijk topic Eend, gisternacht hield ik het ook niet droog.
quote:
Shrewsbury tripquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d dan ben ik nog niet ver genoeg met doorlezen
[..]
quote:
Kan niet echt gecharmeerd raken van die serie.quote:
die staat ook nog steeds op de lijst om te bekijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan niet echt gecharmeerd raken van die serie.
Vanavond de Dominee gezien,viel mij tegen.
Hij was vanavond op Canal plus maar zoals gezegd,viel mij tegen,een beetje te voor de hand liggend allemaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die staat ook nog steeds op de lijst om te bekijken
dan zakt ie bij deze een eind naar beneden op de nog te zien lijst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was vanavond op Canal plus maar zoals gezegd,viel mij tegen,een beetje te voor de hand liggend allemaal.
Maar voor Nederlandse begrippen wel aardigquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zakt ie bij deze een eind naar beneden op de nog te zien lijst.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar voor Nederlandse begrippen wel aardig
wil nog een hele berg films bekijken maar ik wacht rustig af totdat ze op Canal plus komen,heb het op het moment toch gratis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach dr zijn nog zoveel films die k moet kijken dat k er waarschijnlijk toch niet aan toe kom
heeft Popo het acount van Bluezz gehackt?quote:
k heb denk k nog zeker 10 films op banden staan hier die k nog meot kijken, sommige staan er al 3 jaar op. K kom er gewoon niet aan toe. K heb ook meestal niet t geduld om films te gaan zitten kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wil nog een hele berg films bekijken maar ik wacht rustig af totdat ze op Canal plus komen,heb het op het moment toch gratis.
Same here,als ik er na 10 minuten niets aan vind gaat ie afquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
K heb ook meestal niet t geduld om films te gaan zitten kijken.
over afgaan gesproken......quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Same here,als ik er na 10 minuten niets aan vind gaat ie af
Datquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
Rot op met die tests. Daarvoor is Testtopic #53
Hou je wel je keutje goed vast dan eendjequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
k ga van de computer af en in bed nog wat snooker kijkenweltrusten
Het gebeurde tijdens Gela - Napoliquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je de video van Oranje hebt laten zien.
ole ole, de Belgen gaan niet mee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef Bjoro het volgende:
hoera hoera ........ we gaan naar het WK
quote:
quote:Barry Opdam tekent voor Oranje-mijlpaal
Nuchter reageerde Barry Opdam op zijn doelpunt tegen Tsjechië, hij wilde aanvankelijk niet geloven dat hij daadwerkelijk had gescoord. Het was zijn eerste doelpunt in het Nederlands elftal, maar de rake kopbal was meer dan een persoonlijk hoogtepunt.
Opdam tekende namelijk voor een Oranje-mijlpaal. Zijn treffer tegen Tsjechië is namelijk de honderdste treffer van Nederland in een uitwedstrijd in een WK-kwalificatie.
Op 29 april 1934 maakte Kick Smit tegen België als eerste Nederlander een doelpunt in een WK-kwalificatie op vreemde bodem. Bij de statistieken zijn ook de uitwedstrijden opgenomen, die uiteindelijk in Nederland werden gespeeld. Dat gebeurde in 1957 en 1968 (tegen Luxemburg) en 1973 (IJsland).
en dan lust je geen koffie meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker..
Nu kan het nog... nog 1 weekje..
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodemquote:
Het was het 2e woordje dat ie vanochtend zei (in z’n eigen vorm, klinkt als Baja), na Pappaquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Palla!
quote:
statistieken zijn leuk, maar dit gaat idd wel heel ver.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodem
What's next, het twintigste door een linkspoot met rechts gescoorde doelpunt in een WK kwalificatie in de Kuip?![]()
Heb je die foto al gevonden ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodem
What's next, het twintigste door een linkspoot met rechts gescoorde doelpunt in een WK kwalificatie in de Kuip?![]()
Dan heb je je koffie ook hard nodig tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]dan ben ik nu onderweg naar schiphol...
Graaag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan heb je je koffie ook hard nodig toch![]()
die 2 gaatjes die SCH nu heeft, vindt hij meer dan genoegquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die 2 gaatjes die SCH nu heeft, vindt hij meer dan genoeg
quote:
zit je in het buitenlandquote:
Nee, ik zit in Beek en Donk en de zon schijntquote:
Dat bedoel ik...dat is toch (bijna) buitenlandquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Beek en Donk en de zon schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |