O&O eruit, nieuw stel erinquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kut gemist, vertel wat heb ik gemist?
Herinner je je Emil Kostadinov nog, najaar 1993, in de allerlaatste minuut van Frankrijk - Bulgarije in Parijs?quote:
En leuk dat ze het vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
O&O eruit, nieuw stel erin
en Paul en Masha zitten zonder geld![]()
alles op
Voor het programma jammer dat ze eruit zijn, ze hadden beter Paul en Mascha kunnen nemen dan.quote:
Hoe hebben ze dat in vredesnaam kunnen doen??????quote:en Paul en Masha zitten zonder geld![]()
alles op
het nieuwe stel mocht kiezen tussen de slechtste stellen en kozen voor O&O, dat appartement is nog het meest mee te doen, P&M hadden een uitgesproken indelingquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor het programma jammer dat ze eruit zijn, ze hadden beter Paul en Mascha kunnen nemen dan.
[..]
ze hadden een beetje veel uitbesteed, er liepen wel 6 mensen rond van de aannemerquote:Hoe hebben ze dat in vredesnaam kunnen doen??????
(Vind dit stel sowieso al te genant voor woorden qua ruzie en gezeik maar financieel zijn ze dus nog ook oliedom)
Dat was einde interland carriere Ginola. Dat was weer minder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Herinner je je Emil Kostadinov nog, najaar 1993, in de allerlaatste minuut van Frankrijk - Bulgarije in Parijs?
Heerlijk was dat
hij houdt zn handen voortaan thuis?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga nog ff wat voetbal vanuit bed kijken en pitten.
Weer een dag voorbij voor de mascotte, en de dag waarop Glenn het voetballen echt ontdekt heeft
Mooi dat je de video van Oranje hebt laten zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef DIGGER het volgende:.
Weer een dag voorbij voor de mascotte, en de dag waarop Glenn het voetballen echt ontdekt heeft
na de loting gaan er nog een vracht kaarten in de verkoop via www.fifa.com dan weet je ook waar oranje speelt. De kans dat je daar wat krijgt is klein vanwege de grote vraag. Voor de rest zal het de zwarte markt wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste kunt proberen kaarten te bemachtigen voor het WK 2006?
Voor de beperkte loting van kaarten onder de leden van de supportersvereniging van oranje ben ik al te laat geloof ik, omdat ik dan voor 30 september mezelf had moeten aanmelden. (voor het lidmaatschap van de vereniging)
HAHAHAHAHAHAHA DIE IS NIEUW!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Van de Vaart is er klaar voor.
Oh nee. Laat maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand hoe je het beste kunt proberen kaarten te bemachtigen voor het WK 2006?
Voor de beperkte loting van kaarten onder de leden van de supportersvereniging van oranje ben ik al te laat geloof ik, omdat ik dan voor 30 september mezelf had moeten aanmelden. (voor het lidmaatschap van de vereniging)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |