nee hoor, daar moest je al lid voor zijn voor 30 september, staat er.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kan je je gewoon nog aanmelden en dan meeloten, zoals ik het daar lees.
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rondje op kosten van Vanenburg. Mikt ff met een puntertje vanachter zn standbeen zo'n meeuw van Spijkerman van het goal
bijzondere voetballer, jammer voor hem dat hij destijds niet naar Italië is gegaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.
Terry Jones ja, misschien maar eens kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
Maar wel een oud Monthy Pyton man op Ned-2.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef pascalheister het volgende:
10 jaar TMF, al die foute platen weer
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ik was ooit op TV in een voetbalkwis en Vanenburg was m'n specialiteit. Wat een briljante technicus.
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.
Trusteh Tongquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoe
Zal morgen het adres van hem vragen.
Tong wenst u een goede nacht.
Trusten hoolers.
Ik zeg, digitaliserenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben je video daarvan nog steeds hier liggen, we komen die binnenkort even bij je langsbrengen.
en Fabienne terugquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze nou ook eens echt tien jaar terug waren gegaan, en die smsbalken hadden weggehaald
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Methodmich wilt hem zien. Stuur hem daar maar naartoe
Zal morgen het adres van hem vragen.
Tong wenst u een goede nacht.
Trusten hoolers.
Ik zou niet weten hoe dat moet.quote:
vraag t aan tongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |