Als je nou minder je best zou doen, word je misschien op de bank gezetquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:38 schreef Againzender het volgende:
mijn sport bestaat vandaag uit het huishouden
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Ben wel toe aan een bakje koffie eigenlijk
open er 1 zou ik zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook en lust ook wel taart van ons jarige konijn
(nog geen topic voor)
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Gisteren iets te veel biertjes op Oranje gedronken![]()
Dat is praktisch onmogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
En nu?quote:
Vandaag toevallig een leuke preview gezien op MTV. Lijkt me ook een leuke film!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Voor de geinteresseerden een nieuwe boeiende voetbalfilm: Goal - The Kick-off (Vanaf 20 Oktober in de bios).
Dromen of niet, het kan, en dat is een ding dat zeker is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:01 schreef Cart_man het volgende:
Nederland weltmeister?
Droom maar lekker verder.
Het toeval is dat ik op 9 juli jarig ben... er zou geen betere kado zijn dan dat NL Kampioen zou wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat mag best (als je op 9 juli 2006 maar meer naar binnen giet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |