over afgaan gesproken......quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Same here,als ik er na 10 minuten niets aan vind gaat ie af
Datquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
Rot op met die tests. Daarvoor is Testtopic #53
Hou je wel je keutje goed vast dan eendjequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
k ga van de computer af en in bed nog wat snooker kijkenweltrusten
Het gebeurde tijdens Gela - Napoliquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je de video van Oranje hebt laten zien.
ole ole, de Belgen gaan niet mee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef Bjoro het volgende:
hoera hoera ........ we gaan naar het WK
quote:
quote:Barry Opdam tekent voor Oranje-mijlpaal
Nuchter reageerde Barry Opdam op zijn doelpunt tegen Tsjechië, hij wilde aanvankelijk niet geloven dat hij daadwerkelijk had gescoord. Het was zijn eerste doelpunt in het Nederlands elftal, maar de rake kopbal was meer dan een persoonlijk hoogtepunt.
Opdam tekende namelijk voor een Oranje-mijlpaal. Zijn treffer tegen Tsjechië is namelijk de honderdste treffer van Nederland in een uitwedstrijd in een WK-kwalificatie.
Op 29 april 1934 maakte Kick Smit tegen België als eerste Nederlander een doelpunt in een WK-kwalificatie op vreemde bodem. Bij de statistieken zijn ook de uitwedstrijden opgenomen, die uiteindelijk in Nederland werden gespeeld. Dat gebeurde in 1957 en 1968 (tegen Luxemburg) en 1973 (IJsland).
en dan lust je geen koffie meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker..
Nu kan het nog... nog 1 weekje..
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodemquote:
Het was het 2e woordje dat ie vanochtend zei (in z’n eigen vorm, klinkt als Baja), na Pappaquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Palla!
quote:
statistieken zijn leuk, maar dit gaat idd wel heel ver.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodem
What's next, het twintigste door een linkspoot met rechts gescoorde doelpunt in een WK kwalificatie in de Kuip?![]()
Heb je die foto al gevonden ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Een doelpunt in een WK kwalificatie op buitenlandse bodem
What's next, het twintigste door een linkspoot met rechts gescoorde doelpunt in een WK kwalificatie in de Kuip?![]()
Dan heb je je koffie ook hard nodig tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]dan ben ik nu onderweg naar schiphol...
Graaag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan heb je je koffie ook hard nodig toch![]()
die 2 gaatjes die SCH nu heeft, vindt hij meer dan genoegquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die 2 gaatjes die SCH nu heeft, vindt hij meer dan genoeg
quote:
zit je in het buitenlandquote:
Nee, ik zit in Beek en Donk en de zon schijntquote:
Dat bedoel ik...dat is toch (bijna) buitenlandquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Beek en Donk en de zon schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |