quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
suc6 met die lijst Vaduz
weer een juweeltje van een topic gevonden: Wat is de genantste plek waar je ooit hebt gekotst?? :r
:d dan ben ik nog niet ver genoeg met doorlezenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je een beetje doorgelezen hebt weet jij mijn antwoord RE
deel je ervaring in het daarvoor bedoelde topicquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toepasselijk topic Eend, gisternacht hield ik het ook niet droog.
quote:
Shrewsbury tripquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d dan ben ik nog niet ver genoeg met doorlezen
[..]
quote:
Kan niet echt gecharmeerd raken van die serie.quote:
die staat ook nog steeds op de lijst om te bekijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan niet echt gecharmeerd raken van die serie.
Vanavond de Dominee gezien,viel mij tegen.
Hij was vanavond op Canal plus maar zoals gezegd,viel mij tegen,een beetje te voor de hand liggend allemaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die staat ook nog steeds op de lijst om te bekijken
dan zakt ie bij deze een eind naar beneden op de nog te zien lijst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij was vanavond op Canal plus maar zoals gezegd,viel mij tegen,een beetje te voor de hand liggend allemaal.
Maar voor Nederlandse begrippen wel aardigquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zakt ie bij deze een eind naar beneden op de nog te zien lijst.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar voor Nederlandse begrippen wel aardig
wil nog een hele berg films bekijken maar ik wacht rustig af totdat ze op Canal plus komen,heb het op het moment toch gratis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ach dr zijn nog zoveel films die k moet kijken dat k er waarschijnlijk toch niet aan toe kom
heeft Popo het acount van Bluezz gehackt?quote:
k heb denk k nog zeker 10 films op banden staan hier die k nog meot kijken, sommige staan er al 3 jaar op. K kom er gewoon niet aan toe. K heb ook meestal niet t geduld om films te gaan zitten kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wil nog een hele berg films bekijken maar ik wacht rustig af totdat ze op Canal plus komen,heb het op het moment toch gratis.
Same here,als ik er na 10 minuten niets aan vind gaat ie afquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
K heb ook meestal niet t geduld om films te gaan zitten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |