quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:37 schreef JaWi het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/2020/bb.20030113.rm
Nederland Wereldkampioen 2006!!!!
Kijk op onderstaande streams en zie nu wat je volgend jaar te wachten staat. Met oa Rafael van der Vaart, Theo Janssen, Marc van Bommel en Arjen Robben. BNN kijkt vanuit het jaar 2020 terug op het zo succesvol verlopen WK van 2006.![]()
Had het nog nooit gezien.
Maarrrr was het toch wel leuk???quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Back
OranjeZal vanavond/straks toch noch wel op tv komen? Ik wil het nog wel ff zien!
* clauwheee is in tijden niet zo bekaf geweest...
Siere B en C speelden vanmiddag, vanavond nog de kwalificatiewedstrijden van Brazilie en Argentinie, maar zonder schotel ben je nergens (of het moet via die pp-live streams te volgen zijn).quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:
Over zuipen gesproken, komt er nog voetbal op tv vanaaf?
Ja was gezellig. Zei ik ook, hele gezellige familie. Maar zo druk...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maarrrr was het toch wel leuk???
Waar waren jullie, en wat heb je allemaal gedaan?
Als je me nu wijsmaakt dat hier staat dat je een schaap dronken gaat voeren om die vervolgens wat makkerlijker te kunnen neuken, geloof ik je zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik goa nog èm Jong Leu en Oale Groond kiek'n. Tot mogn.
haha joa dat hebt ze hier der ook opquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik goa nog èm Jong Leu en Oale Groond kiek'n. Tot mogn.
leuke uitzendingen waren datquote:
Echt verschrikkelijk. Volgens mij heeft die kerel nu in driekwartier tijd gezegd dat Nederland, Italie, Portugal en Rusland wereldkampioen zouden kunnen worden, althans het zal hem niet verbazen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Petrovic zit weer eens te zeuren.
Petro is al jaren vervelend, overgeaardeerde blaaskaak die zichzelf een geweldige kenner vindt, misschien wil hij ook wel een nier aan Genee afstaan als dat moetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Petrovic zit weer eens te zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |