cap!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Staat Linda nou Menno's piemel te wassen??
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef Day het volgende:
Chantal: Thuis rookte ik maar 6 sigaretten per dag
Chantal: Dit is de moeilijkste week van mijn hele leven!
Die 2 zinnen sporen dus echt niet met elkaar. Als je maar 6 siggies per dag rookt, moet deze opdracht een eitje zijn.
Alleen wilskracht ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef CGJung het volgende:
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chgantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeiken![]()
![]()
Ja ze hebben die dingen er ook opgeplakt alsof het voor de eeuwigheid moest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef MissX het volgende:
menno voelt zich ook flink genaaid met die nepnagels
Althans... zo stond het in de fabeltjeskrant vermeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft vaak blind dates en haar laatste vriendje had een lul van 1 meter en schoenmaat 52, was echt fantastisch , aldus Lieske
Oftewel Lieske is nog maagd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft vaak blind dates en haar laatste vriendje had een lul van 1 meter en schoenmaat 52, was echt fantastisch , aldus Lieske
Dank voor de bemoedigende woorden, mijn geduld wordt te zeer op de proef gesteld..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb geduld is nog te vroeg komt nog wel
ow als lieske zo doorgaat raken de rest van de bewoners vanzelf nog wel aan de drank vanavond..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
En motivatie en veel water drinken en wat eten (en veel kilo's aankomen, ben er inmiddels een hoop weer kwijt), maar het is te doen...quote:
die stickertjes waren nog beter geweest nu is zn eigen nagel verpestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze hebben die dingen er ook opgeplakt alsof het voor de eeuwigheid moest.
Klein drupje lijm was genoeg geweest.
Leuke geheime opdracht voor Roel: Je kan 10.000 euro verdienen als je ze zo verkleed de local gaybar van Aalsmeer ingaat.quote:
wordt tijd voor muziek dan komt de boel weer los.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie... Het kakt in daaro....
Ik wil feest
quote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow als lieske zo doorgaat raken de rest van de bewoners vanzelf nog wel aan de drank vanavond..
GO Lieske GO Lieske
![]()
Ik heb dat ook gedaan, stelt niets voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef CGJung het volgende:
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:55 schreef milagro het volgende:
het afweersysteem is nog heel schadelijk.
OKAY DAN, LIES!!
niet als het de rest van de bewoners aan de drank brengtquote:
*zet alvast 'I will survive in'*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor muziek dan komt de boel weer los.
Aub niet de homo top 1000![]()
![]()
JA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef CGJung het volgende:
[..]
En motivatie en veel water drinken en wat eten (en veel kilo's aankomen, ben er inmiddels een hoop weer kwijt), maar het is te doen...
Hulp nodig ??
WTF is dat dan....quote:
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand een sok in de mond van Lieske proppen? Bij voorkeur een grote wollen die ze er voorlopig niet meer uitkrijgt..
Nee...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand een sok in de mond van Lieske proppen? Bij voorkeur een grote wollen die ze er voorlopig niet meer uitkrijgt..
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebben![]()
ja, maar menno kent de mannenregels dan ook niet en snapt niet dan linda ook tot roels territorium behoortquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Black_Orchid het volgende:
Linda zit wel erg met haar hoofd op kruishoogte bij Menno.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Tip 1: als je trek hebt in een sigaret neem dan een slok waterquote:
Linda is de enige die meehelpt opruimen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
WTF is dat dan....
Ziet er ranziger uit dan het is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Dit soort gesprekken vind ik toch wel leuk om te luisteren.
tip 3: stort elke maand 125 euro op een aparte rekening en ga daar dan lekker van op vakantie! als DAT niet stimuleertquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tip 1: als je trek hebt in een sigaret neem dan een slok water
Tip 2: bedenk hoeveel pijn je zult hebben als je over een jaar nog rookt (hoe staat het met je gezondheid), bedenk hoe het voor je zal zijn als je over bv 15 jaar een longaandoening hebt waarvan vast staat dat het door roken komt. Hoeveel pijn zul je dan hebben, hoeveel pijn zullen je naasten dan hebben ??? Maak deze pijn steeds erger en erger....
En hoopt waarschijnlijk later op de avond in natura terug betaald te worden voor haar behulpzaamheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Linda is de enige die meehelpt opruimen.
Misschien zeikt Roel vanacht op haar bed (i know, but i am a dreamer)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
JA!
Wil ook stoppen. Zeker na dat gezeik van Chantal net!
* hoopt dat ze niet zoveel zeikt dan.
beetje trieste opmerkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
Er is wel hier en daar wat gedronken, maar op dit moment is iedereen redelijk tot 100% nuchter zoals ze nu overkomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand bezopen? Ze hebben toch al veel drank op zo langzamerhand?
Ze hebben te veel vet gevretenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand bezopen? Ze hebben toch al veel drank op zo langzamerhand?
Voetbal is ook nooit goed voor de stemming voor op een feestjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Dit valt allemaal een beetje tegen hoor, waar is de feeststemming? Kan me nog een BB herinneren waarin ze een keer een film mochten kijken en waar ze heel wat vrolijker reageerden
die waren vast niet net gestopt met rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Dit valt allemaal een beetje tegen hoor, waar is de feeststemming? Kan me nog een BB herinneren waarin ze een keer een film mochten kijken en waar ze heel wat vrolijker reageerden
flugeltje flugeltje dit soort opmerkingen ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg... Dat wordt zo helemaal niets meer vanavond
Giet die drank naar binnen en ga neucken....
Ik absoluut niet, grote onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Interessant, dit over Char.
Ik geloof daar ook wel in.
Ze zijn mi veelste verwend met al die feestjes die ze al gehad hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Ik weet het....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje flugeltje dit soort opmerkingen ben ik niet van je gewend.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Ha ha Lieske haar eczeem gaat alleen maar over met echina.
een hoog placebo gehalte heeft
Onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
Ik snap niet dat BB/Talpa er ook echt he-le-maal níks aan doet om het enigszins spannend of vermakelijk te maken in dat huis. Wat met balletjes gooien en dan mag je voetbal kijken met frietjes. Puh-lease... Zet desnoods een Arabisch brabbelende man met een tikkende rugzak op de bank om wat spanning in de situatie te brengen of kondig aan dat er een uitbraak van miltvuur is geconstateerd in het regie-gedeelte van het huis. Maar nee, ze lijken er vooral hun best op te doen het zo saai mogelijk te laten zijn zonder daarbij kosten noch moeite te sparen. Grote miskleun van John de Talpa, had wat meer originaliteit verwacht...![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
wat een zelfkennis die chantal..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef Loedertje het volgende:
Chantal * weet je dat er ook mensen zijn die graag praten voor geld??
Duh...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb vanmiddag van 1500 tot 1900 geslapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het....![]()
Maar dit gaat helemaal de verkeerde kant uit joh.... Heb ik hiervoor nou vanochtend extra lang uitgeslapen?![]()
Nou, ze heeft wel kontakt gezocht met mijn vader ...quote:
Ook gevestigde wetenschappers zetten hun vraagtekens bij inentenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lieske: er zijn homeopaten die hun vraagtekens zetten bij inenten
Dat heten kwakzalvers Lieske![]()
Het is niet saai, maar je hebt wel gelijk dat bb weinig doet om meer vuurwerk te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
Ik snap niet dat BB/Talpa er ook echt he-le-maal níks aan doet om het enigszins spannend of vermakelijk te maken in dat huis. Wat met balletjes gooien en dan mag je voetbal kijken met frietjes. Puh-lease... Zet desnoods een Arabisch brabbelende man met een tikkende rugzak op de bank om wat spanning in de situatie te brengen of kondig aan dat er een uitbraak van miltvuur is geconstateerd in het regie-gedeelte van het huis. Maar nee, ze lijken er vooral hun best op te doen het zo saai mogelijk te laten zijn zonder daarbij kosten noch moeite te sparen. Grote miskleun van John de Talpa, had wat meer originaliteit verwacht...![]()
Zet de muziek aan en het is zo gebeurd hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
Alsof Talpa op commando kan zeggen 'en nu feesten jah' .
Beetje suf inderdaad. Dat ze vanmiddag even de rem er op gooiden snap ik wel, maar ik hoop ècht dat ze nog wat muziek aanzetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel kontakt gezocht met mijn vader ...![]()
Oh wacht, die leeft nog![]()
Oh wacht , oh wacht, oh wacht eens even !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Effe mijn moeder bellen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
Nu het weer saai is op de streams zal ik eens iets leuks in de groep gooien...
Ik was vanavond dus op een etentje en daar beweerden een aantal mensen dat BB volledig vantevoren was opgenomen... Dus met andere woorden, de winnaar is al lang bekend en Tanja is ook al eeuwen geleden bevallen. Dat hadden ze van iemand die bij Endemol werkt.....
Eens, maar je de bewoners hoeven niet alles te krijgen waar ze maar om vragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zet de muziek aan en het is zo gebeurd hoor
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Loedertje het volgende:
Ik absoluut niet, grote onzin.
Wel als ze de kinderkola mengen met wodkaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ook gevestigde wetenschappers zetten hun vraagtekens bij inentenMaar hoewel Lieske een plekje in mijn hart verovert heeft, kan ze wel een inenting gebruiken (misschien wel van die schoenmaat 52 met een *@$ van een meter
![]()
wel knap dan dat ze net een live voetbalwedstrijd hebben gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik was vanavond dus op een etentje en daar beweerden een aantal mensen dat BB volledig vantevoren was opgenomen... Dus met andere woorden, de winnaar is al lang bekend en Tanja is ook al eeuwen geleden bevallen. Dat hadden ze van iemand die bij Endemol werkt.....
Wacht maar af volgens mij moet het feest nog komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het....![]()
Maar dit gaat helemaal de verkeerde kant uit joh.... Heb ik hiervoor nou vanochtend extra lang uitgeslapen?![]()
Maar wij welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eens, maar je de bewoners hoeven niet alles te krijgen waar ze maar om vragen.
Eh.....je mag best iets meer je best doen om mij te veroveren (voor 1 nachtje)quote:
En het nederlands elftal won vorige week al van Tsjechie....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
ik ook niet...quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel kontakt gezocht met mijn vader ...![]()
Oh wacht, die leeft nog![]()
Oh wacht , oh wacht, oh wacht eens even !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Effe mijn moeder bellen
dat zou wel een verklaring zijn voor Scanman zn perfecte verslagen van gesprekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wel knap dan dat ze net een live voetbalwedstrijd hebben gezien
Dus die wedstrijd van vanavond ??? Ook jaren geleden opgenomen ???? Of zagen de bewoners een digitaal bewerkte versie die met medewerking van Char, Jomanda en Uri Gellar was samengesteld... Hoeveel drank werd er daar geschonken op dat "etentje" en werd er eigenlijk wel gegeten ???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wel knap dan dat ze net een live voetbalwedstrijd hebben gezien
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dus die wedstrijd van vanavond ??? Ook jaren geleden opgenomen ???? Of zagen de bewoners een digitaal bewerkte versie die met medewerking van Char, Jomanda en Uri Gellar was samengesteld...
En dan komen ze gezellig voor deze voetbal wedstrijd naar de studio toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
inderdaad...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn voor Scanman zn perfecte verslagen van gesprekken![]()
Bij welke Endemol werkt jouw bronquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...![]()
Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
En ze weten ook al wie er gewonnen heeft, ze wilden dit echter niet vertellen i.v.m. zwijgplicht... Ik dus zeggen dat ze het me wel móesten vertellen, dan weten we half december of ze gelijk hebben... Ik kreeg het echter niet te horen van ze.![]()
Ik heb gehoord dat haar dochter inmiddels al op de sexboerderij werkzaam isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
Sorry, draafde een beetje door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Eh.....je mag best iets meer je best doen om mij te veroveren (voor 1 nachtje)
(wat is je banksaldo eigenlijk?)
had van de week al eens gevraagd of hij tekst schrijver was voor BB maar nooit antwoord op gekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
inderdaad...![]()
begin nu toch te twijfelen...
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij welke Endemol werkt jouw bron
onzin, als ze in groningen had gezeten hadden we dat allang al geweten dacht ik zo... zijn vast ook groningers die BB kijken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...![]()
Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
En ze weten ook al wie er gewonnen heeft, ze wilden dit echter niet vertellen i.v.m. zwijgplicht... Ik dus zeggen dat ze het me wel móesten vertellen, dan weten we half december of ze gelijk hebben... Ik kreeg het echter niet te horen van ze.![]()
Die staat natuurlijk op de pay-roll bij Talpa en heeft het hele script naast zijn toetsenbord liggen als hij de streamverslagen aan het tikken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn voor Scanman zn perfecte verslagen van gesprekken![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Lieske: "Ik ben echt de grootste Antichrist die hier zit!"
![]()
Was ook wel grappig.... Ze begonnen te strijden... Ik moest maar naar Groningen rijden en bij Tanja gaan kijken, dan zou ik het wel zien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
onzin, als ze in groningen had gezeten hadden we dat allang al geweten dacht ik zo... zijn vast ook groningers die BB kijken..![]()
meer dan 1 die er in geloofden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalen![]()
Weten ze toevallig ook waar Elvis tegenwoordig woont ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalen![]()
ow en allerbeste bewijs... het schreeuwen over de schutting van kijkers fans familie en vrienden?? Er hebben ook fokkers geschreeuwd en dat was te horen op de streams..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik kom over een uurtje of twee nog wel eens kijken of ze al straalbezopen zijn. Dit schiet ook niet op.
Man en vrouw... Ze hadden het uit de eerste hand, want ze kennen iemand die bij Endemol werkt...quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weten ze toevallig ook waar Elvis tegenwoordig woont ??![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gehoord van iemand die zei dat dit allemaal nog moet gebeuren. in 2007.
"Atheïst? Wie is dat?"quote:
Laterzquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik kom over een uurtje of twee nog wel eens kijken of ze al straalbezopen zijn. Dit schiet ook niet op.
Het grappige is dat dit elke keer weer terug komt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow en allerbeste bewijs... het schreeuwen over de schutting van kijkers fans familie en vrienden?? Er hebben ook fokkers geschreeuwd en dat was te horen op de streams..
Tuurlijk, is wel goed voor d'r.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... laat maar lekker doorkletsen
Wie weet zijn de beelden wel gewoon idd opgenomen en is het geluid naderhand er pas ondergemonteerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet of dat precies op dat moment gebeurde... Kan er allemaal ingemonteerd zijn
![]()
![]()
Zoals de dochter van Rob tijdens de live uitzendingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet of dat precies op dat moment gebeurde... Kan er allemaal ingemonteerd zijn
![]()
![]()
wel een leuk etentje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hell yeah.quote:
hahaha zou wel grappig zijn zoiets te vertellen, zou ik ook doen als ik bij endemol zou werken.. en dan kijken hoe lang het duurt voor de roddelbladen er mee aan de haal gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Man en vrouw... Ze hadden het uit de eerste hand, want ze kennen iemand die bij Endemol werkt...
As if zo iemand dit soort dingen zomaar zou doorvertellen... (zeker aan het soort types waar ik het van hoorde.)
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...quote:
Dus Joost (van Nathalie) was daar ook niet echt met zijn megafoon, dat was ook al maanden geleden? Anders wel erg knap montagewerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wie weet zijn de beelden wel gewoon idd opgenomen en is het geluid naderhand er pas ondergemonteerd
Goede montagequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zoals de dochter van Rob tijdens de live uitzending![]()
En zo verandert Big Brother goede vrienden in vage kennissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...
Kan ze er gezellig met jou mee spelen bedoel jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske er staat een verrassing voor je buiten....
[afbeelding]
Ze is wel aangekomen hoorquote:
LOL nee dit wordt echt te erg...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
lijkt me idd erg vermakelijk, wel jammer dat ze geen naam wilde geven of iets anders als bewijsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...
Ik hoop dat lieske haar aandeel in gesprekken terug zal zien..quote:
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus Joost (van Nathalie) was daar ook niet echt met zijn megafoon, dat was ook al maanden geleden? Anders wel erg knap montagewerk![]()
Rob dacht van wel...en als het allemaal afgesproken werk was dan heeft iemand ergens een foutje gemaakt.....ikzelf denk Rob, maar niet verder vertellen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede montage. Maar of dat de dochter was betwijfel ik ten zeerste
OMG zie je wel, BB maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)
Ik vrees, dat ze het dan nog niet doorheeft... wat een dom mokkel is datquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik hoop dat lieske haar aandeel in gesprekken terug zal zien..
dan zal ze de volgende keer wel twee keer nadenken voor ze wat zegt..
Wat hulp is inderdaad niet overbodig. Ik denk niet dat Lieske dat speelgoed alleen allemaal snaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Kan ze er gezellig met jou mee spelen bedoel je
Die twee die toen naast elkaar zaten waren iig broer en zus, ogen waren gewoon precies hetzelfde. Ook hetzelfde als de moeder trouwens. Maar van Rob, tja dat weet niemandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede montage. Maar of dat de dochter was betwijfel ik ten zeerste
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
nee dat meen je niet!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ga door flugeltje, hij wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Knurkie het volgende:
ok t heeft lang genoeg geduurd Muziek nu?
Helaas niet dus....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
flugeltje heb je nog een telefoonummer van de regie gekregen.
Dan kunnen we ze even bellen om meer bloot.
Het wegdraaien van de regie is echt irrie
weet ze zelf waar ze 't over heeft dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ben het 100% met Lieske eens trouwens, in deze discussie
[afbeelding]
Bij de KNVBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij welke Endemol werkt jouw bron
Ieder rigide geloof is gevaarlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Jahoor, de Islam een fout geloof vinden omdat het gevaarlijk is.
Nathalie, houd je kop.
Heeft ze de kans gekregen om haar verhaal af te maken dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Jij blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef elskreeft het volgende:
[..]
weet ze zelf waar ze 't over heeft dan??
Flugeltje we houden het gewoon op een leuke grap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
Ze wilden overigens ook niets meer vertellen tegen flugel![]()
O ja, houden jullie dit wel onder ons? Ik mocht er namelijk met niemand over praten, want zij hadden het ook in vertrouwen gehoord...![]()
ok ik zal niets zeggen....wel bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
O ja, houden jullie dit wel onder ons? Ik mocht er namelijk met niemand over praten, want zij hadden het ook in vertrouwen gehoord...![]()
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die twee die toen naast elkaar zaten waren iig broer en zus, ogen waren gewoon precies hetzelfde. Ook hetzelfde als de moeder trouwens. Maar van Rob, tja dat weet niemand
Menno is er vast niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk eens een politieke/geloofsdiscussie.
Verder alles goed met de tokkies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
heb je het nu pas in de gaten, tijdens discussies komt tolerantie altijd heel goed naar vorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Djeez wat is Roel rechtlijnig.
En halsstarrig.![]()
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk eens een politieke/geloofsdiscussie.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Geloof = MUTE
*proest*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
En dat is iets nieuws???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Geen politiek voor Mennoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bed
zn dochter was volgens mij niet eens aanwezig... voor Rob was er een vriend in het publiek..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
Lijkt me wel ja. Ben het vaak niet met haar eens. Al helemaal niet met haar 'zalm' verhaaltje.quote:
Dat was dus precies mijn reactie vanavond toen ze erover begonnen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*proest*
*Kuchkuchkuch*wil je dat soort opmerkingen niet maken als ik net een slokje neem
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde censuur houden ze er daar op na
Ze generaliseerd en dat is jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "De Islam is gewoon gevaarlijk"
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
ze zetten gewoon het geluid uit hahaha!
ze zijn vast bang dat er zometeen een aanslag wordt gepleegd op het BB huis
Stoere opmerking zeg... wow... jij bent vast een vet coole jongenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Je zou zo een bal tegen die hasses knallen![]()
Ze moeten er ff een andere geluidsband achter monteren.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ojee, de AIVD draait het geluid weg?
zou ik ook doen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ok, daar gaat het gehoopte stukje vuurwerk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Arcee het volgende:
Chantal gaat naar bed en wordt over 5 dagen wakker, hoopt ze.
begrijp wel waar het vandaan komt..quote:
Wel een rotgeluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef MissX het volgende:
een krat bier dat is positief
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluid![]()
Echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef elskreeft het volgende:
politiek en/of religie mag sowieso niet van BB
direct streams op onbenulligheden
Het was weer heel toevallig ja. Je zou er idd bijna wat van gaan denkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Oow oké, opgelost dus! Wist ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
een mevrouw die geen fan is van Rob (ze kwam in de internet uitzending nog even aan het woord )
tskkkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stoere opmerking zeg... wow... jij bent vast een vet coole jongen
haan!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok, daar gaat het gehoopte stukje vuurwerk.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze moeten er ff een andere geluidsband achter monteren.....![]()
Heb ik uit betrouwbare bron![]()
Ja ze zijn bang dat Nathalie anders wordt onthoofd omdat ze de Islam vrouwonvriendelijk vindt. Denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze generaliseerd en dat is jammer. gevaarlijk
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow oké, opgelost dus! Wist ik niet [afbeelding]
Dat d8 ik dus al
We kunnen de woorden er inderdaad zelf bij bedenken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
lijkt er wel op maar mohammed C heeft een kaartje van aalsmeer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor dan weer de straat langs het BB huis, dan weer geluid binnen wat zijn ze allemaal aan het doen daar? Paniek bij de regie wegens uitspraken over de Islam?
Dat zei ze zelf donderdagavond ook nog, maar inmiddels is het de zwaarste week van haar héle leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
Nathalie heeft daar wel wat gelijk in.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang dat Nathalie anders wordt onthoofd omdat ze de Islam vrouwonvriendelijk vindt. Denk ik.
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
begrijp wel waar het vandaan komt..
over het algemeen is de islam vaak de oorzaak geweest van veel leed..
Ja precies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef milagro het volgende:
Wat huilt Chantal raar
Als ze jankt, hoor je auto's.
Zie je , het is een raar wijf!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef mazaru het volgende:
Linda's lesbische kant komt langzaam naar boven
ik praat in de tegenwoordige tijd..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
Iedere vorm van extremisme is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Wilde net gaan klagen over het geluidtoen was het weer goed
Echt té erg voor woorden dit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Beeld nu op de tuin, totale censuur dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |