Helaas niet dus....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
flugeltje heb je nog een telefoonummer van de regie gekregen.
Dan kunnen we ze even bellen om meer bloot.
Het wegdraaien van de regie is echt irrie
weet ze zelf waar ze 't over heeft dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ben het 100% met Lieske eens trouwens, in deze discussie
[afbeelding]
Bij de KNVBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij welke Endemol werkt jouw bron
Ieder rigide geloof is gevaarlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
Jahoor, de Islam een fout geloof vinden omdat het gevaarlijk is.
Nathalie, houd je kop.
Heeft ze de kans gekregen om haar verhaal af te maken dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Jij blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef elskreeft het volgende:
[..]
weet ze zelf waar ze 't over heeft dan??
Flugeltje we houden het gewoon op een leuke grap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
Ze wilden overigens ook niets meer vertellen tegen flugel![]()
O ja, houden jullie dit wel onder ons? Ik mocht er namelijk met niemand over praten, want zij hadden het ook in vertrouwen gehoord...![]()
ok ik zal niets zeggen....wel bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
O ja, houden jullie dit wel onder ons? Ik mocht er namelijk met niemand over praten, want zij hadden het ook in vertrouwen gehoord...![]()
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die twee die toen naast elkaar zaten waren iig broer en zus, ogen waren gewoon precies hetzelfde. Ook hetzelfde als de moeder trouwens. Maar van Rob, tja dat weet niemand
Menno is er vast niet bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk eens een politieke/geloofsdiscussie.
Verder alles goed met de tokkies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
heb je het nu pas in de gaten, tijdens discussies komt tolerantie altijd heel goed naar vorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Djeez wat is Roel rechtlijnig.
En halsstarrig.![]()
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk eens een politieke/geloofsdiscussie.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Geloof = MUTE
*proest*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
En dat is iets nieuws???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Geen politiek voor Mennoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bed
zn dochter was volgens mij niet eens aanwezig... voor Rob was er een vriend in het publiek..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
Lijkt me wel ja. Ben het vaak niet met haar eens. Al helemaal niet met haar 'zalm' verhaaltje.quote:
Dat was dus precies mijn reactie vanavond toen ze erover begonnen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*proest*
*Kuchkuchkuch*wil je dat soort opmerkingen niet maken als ik net een slokje neem
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde censuur houden ze er daar op na
Ze generaliseerd en dat is jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "De Islam is gewoon gevaarlijk"
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
ze zetten gewoon het geluid uit hahaha!
ze zijn vast bang dat er zometeen een aanslag wordt gepleegd op het BB huis
Stoere opmerking zeg... wow... jij bent vast een vet coole jongenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Je zou zo een bal tegen die hasses knallen![]()
Ze moeten er ff een andere geluidsband achter monteren.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ojee, de AIVD draait het geluid weg?
zou ik ook doen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ok, daar gaat het gehoopte stukje vuurwerk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Arcee het volgende:
Chantal gaat naar bed en wordt over 5 dagen wakker, hoopt ze.
begrijp wel waar het vandaan komt..quote:
Wel een rotgeluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef MissX het volgende:
een krat bier dat is positief
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluid![]()
Echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef elskreeft het volgende:
politiek en/of religie mag sowieso niet van BB
direct streams op onbenulligheden
Het was weer heel toevallig ja. Je zou er idd bijna wat van gaan denkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Oow oké, opgelost dus! Wist ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
een mevrouw die geen fan is van Rob (ze kwam in de internet uitzending nog even aan het woord )
tskkkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stoere opmerking zeg... wow... jij bent vast een vet coole jongen
haan!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ok, daar gaat het gehoopte stukje vuurwerk.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze moeten er ff een andere geluidsband achter monteren.....![]()
Heb ik uit betrouwbare bron![]()
Ja ze zijn bang dat Nathalie anders wordt onthoofd omdat ze de Islam vrouwonvriendelijk vindt. Denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze generaliseerd en dat is jammer. gevaarlijk
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow oké, opgelost dus! Wist ik niet [afbeelding]
Dat d8 ik dus al
We kunnen de woorden er inderdaad zelf bij bedenken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
lijkt er wel op maar mohammed C heeft een kaartje van aalsmeer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor dan weer de straat langs het BB huis, dan weer geluid binnen wat zijn ze allemaal aan het doen daar? Paniek bij de regie wegens uitspraken over de Islam?
Dat zei ze zelf donderdagavond ook nog, maar inmiddels is het de zwaarste week van haar héle leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
Nathalie heeft daar wel wat gelijk in.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang dat Nathalie anders wordt onthoofd omdat ze de Islam vrouwonvriendelijk vindt. Denk ik.
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
begrijp wel waar het vandaan komt..
over het algemeen is de islam vaak de oorzaak geweest van veel leed..
Ja precies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef milagro het volgende:
Wat huilt Chantal raar
Als ze jankt, hoor je auto's.
Zie je , het is een raar wijf!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef mazaru het volgende:
Linda's lesbische kant komt langzaam naar boven
ik praat in de tegenwoordige tijd..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
Iedere vorm van extremisme is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Wilde net gaan klagen over het geluidtoen was het weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |