Lijkt me wel ja. Ben het vaak niet met haar eens. Al helemaal niet met haar 'zalm' verhaaltje.quote:
Dat was dus precies mijn reactie vanavond toen ze erover begonnen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*proest*
*Kuchkuchkuch*wil je dat soort opmerkingen niet maken als ik net een slokje neem
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde censuur houden ze er daar op na
Ze generaliseerd en dat is jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "De Islam is gewoon gevaarlijk"
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
ze zetten gewoon het geluid uit hahaha!
ze zijn vast bang dat er zometeen een aanslag wordt gepleegd op het BB huis
Stoere opmerking zeg... wow... jij bent vast een vet coole jongenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Je zou zo een bal tegen die hasses knallen![]()
Ze moeten er ff een andere geluidsband achter monteren.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ojee, de AIVD draait het geluid weg?
zou ik ook doen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Ojee, de AIVD draait het geluid weg?
Ok, daar gaat het gehoopte stukje vuurwerk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Arcee het volgende:
Chantal gaat naar bed en wordt over 5 dagen wakker, hoopt ze.
begrijp wel waar het vandaan komt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |