heb je het nu pas in de gaten, tijdens discussies komt tolerantie altijd heel goed naar vorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Djeez wat is Roel rechtlijnig.
En halsstarrig.![]()
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eindelijk eens een politieke/geloofsdiscussie.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Geloof = MUTE
*proest*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helaas niet dus....
Ze wilden overigens ook niets meer vertellen tegen flugel![]()
O ja, houden jullie dit wel onder ons? Ik mocht er namelijk met niemand over praten, want zij hadden het ook in vertrouwen gehoord...![]()
En dat is iets nieuws???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Ben het 100% met Lieske eens trouwens, in deze discussie
Geen politiek voor Mennoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Menno rent straks de tuin in, of gaat naar bed
zn dochter was volgens mij niet eens aanwezig... voor Rob was er een vriend in het publiek..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, heeft iemand dan gezien WIE dat 'YES' schreeuwde? Heb ik niet op tv gezien hoor.
Maar Rob is ervan overtuigd dat het zijn dochters stem is... tuurlijk Rob![]()
Lijkt me wel ja. Ben het vaak niet met haar eens. Al helemaal niet met haar 'zalm' verhaaltje.quote:
Dat was dus precies mijn reactie vanavond toen ze erover begonnen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*proest*
*Kuchkuchkuch*wil je dat soort opmerkingen niet maken als ik net een slokje neem
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreemde censuur houden ze er daar op na
Ze generaliseerd en dat is jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "De Islam is gewoon gevaarlijk"
wat erg lastig inmonteren is dus daarom geen geluidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
ze zetten gewoon het geluid uit hahaha!
ze zijn vast bang dat er zometeen een aanslag wordt gepleegd op het BB huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |