lijkt me idd erg vermakelijk, wel jammer dat ze geen naam wilde geven of iets anders als bewijsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...
Ik hoop dat lieske haar aandeel in gesprekken terug zal zien..quote:
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus Joost (van Nathalie) was daar ook niet echt met zijn megafoon, dat was ook al maanden geleden? Anders wel erg knap montagewerk![]()
Rob dacht van wel...en als het allemaal afgesproken werk was dan heeft iemand ergens een foutje gemaakt.....ikzelf denk Rob, maar niet verder vertellen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede montage. Maar of dat de dochter was betwijfel ik ten zeerste
OMG zie je wel, BB maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...
hahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske er staat een verrassing voor je buiten....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)
Ik vrees, dat ze het dan nog niet doorheeft... wat een dom mokkel is datquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik hoop dat lieske haar aandeel in gesprekken terug zal zien..
dan zal ze de volgende keer wel twee keer nadenken voor ze wat zegt..
Wat hulp is inderdaad niet overbodig. Ik denk niet dat Lieske dat speelgoed alleen allemaal snaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Kan ze er gezellig met jou mee spelen bedoel je
Die twee die toen naast elkaar zaten waren iig broer en zus, ogen waren gewoon precies hetzelfde. Ook hetzelfde als de moeder trouwens. Maar van Rob, tja dat weet niemandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede montage. Maar of dat de dochter was betwijfel ik ten zeerste
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En vooral over het 'weer' hadden ze een fantastische verklaring... Als het in Aalsmeer real time regent, dan monteren ze die beelden er gewoon in.... (op dat moment liepen de tranen dus écht over m'n wangen)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske er staat een verrassing voor je buiten....
[afbeelding]
nee dat meen je niet!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ga door flugeltje, hij wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Knurkie het volgende:
ok t heeft lang genoeg geduurd Muziek nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |