"Atheïst? Wie is dat?"quote:
Laterzquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik kom over een uurtje of twee nog wel eens kijken of ze al straalbezopen zijn. Dit schiet ook niet op.
Het grappige is dat dit elke keer weer terug komt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...![]()
Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
En ze weten ook al wie er gewonnen heeft, ze wilden dit echter niet vertellen i.v.m. zwijgplicht... Ik dus zeggen dat ze het me wel móesten vertellen, dan weten we half december of ze gelijk hebben... Ik kreeg het echter niet te horen van ze.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow en allerbeste bewijs... het schreeuwen over de schutting van kijkers fans familie en vrienden?? Er hebben ook fokkers geschreeuwd en dat was te horen op de streams..
Tuurlijk, is wel goed voor d'r.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... laat maar lekker doorkletsen
Wie weet zijn de beelden wel gewoon idd opgenomen en is het geluid naderhand er pas ondergemonteerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet of dat precies op dat moment gebeurde... Kan er allemaal ingemonteerd zijn
![]()
![]()
Zoals de dochter van Rob tijdens de live uitzendingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet niet of dat precies op dat moment gebeurde... Kan er allemaal ingemonteerd zijn
![]()
![]()
wel een leuk etentje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hell yeah.quote:
hahaha zou wel grappig zijn zoiets te vertellen, zou ik ook doen als ik bij endemol zou werken.. en dan kijken hoe lang het duurt voor de roddelbladen er mee aan de haal gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Man en vrouw... Ze hadden het uit de eerste hand, want ze kennen iemand die bij Endemol werkt...
As if zo iemand dit soort dingen zomaar zou doorvertellen... (zeker aan het soort types waar ik het van hoorde.)
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...quote:
Dus Joost (van Nathalie) was daar ook niet echt met zijn megafoon, dat was ook al maanden geleden? Anders wel erg knap montagewerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wie weet zijn de beelden wel gewoon idd opgenomen en is het geluid naderhand er pas ondergemonteerd
Goede montagequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zoals de dochter van Rob tijdens de live uitzending![]()
En zo verandert Big Brother goede vrienden in vage kennissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn mannetje en ik hebben blauw gelegen. Hoe harder 'het stelletje met connecties' begon te roepen omdat we ze niet serieus namen hoe meer wij begonnen te lachen... Ik weet niet of dat ooit nog goedkomt...
Kan ze er gezellig met jou mee spelen bedoel jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske er staat een verrassing voor je buiten....
[afbeelding]
Ze is wel aangekomen hoorquote:
LOL nee dit wordt echt te erg...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |