inderdaad...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn voor Scanman zn perfecte verslagen van gesprekken![]()
Bij welke Endemol werkt jouw bronquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...![]()
Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
En ze weten ook al wie er gewonnen heeft, ze wilden dit echter niet vertellen i.v.m. zwijgplicht... Ik dus zeggen dat ze het me wel móesten vertellen, dan weten we half december of ze gelijk hebben... Ik kreeg het echter niet te horen van ze.![]()
Ik heb gehoord dat haar dochter inmiddels al op de sexboerderij werkzaam isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
Sorry, draafde een beetje door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef Loedertje het volgende:
Eh.....je mag best iets meer je best doen om mij te veroveren (voor 1 nachtje)
(wat is je banksaldo eigenlijk?)
had van de week al eens gevraagd of hij tekst schrijver was voor BB maar nooit antwoord op gekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
inderdaad...![]()
begin nu toch te twijfelen...
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij welke Endemol werkt jouw bron
onzin, als ze in groningen had gezeten hadden we dat allang al geweten dacht ik zo... zijn vast ook groningers die BB kijken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar niet álles is vantevoren opgenomen... Dit soort dingen doen ze wél live en dan plakken ze dat zó in elkaar dat niemand er iets van merkt...![]()
Alle beelden met Tanja erin zijn vantevoren opgenomen, want Tanja is immers al bevallen en zit alweer thuis in Groningen![]()
En ze weten ook al wie er gewonnen heeft, ze wilden dit echter niet vertellen i.v.m. zwijgplicht... Ik dus zeggen dat ze het me wel móesten vertellen, dan weten we half december of ze gelijk hebben... Ik kreeg het echter niet te horen van ze.![]()
Die staat natuurlijk op de pay-roll bij Talpa en heeft het hele script naast zijn toetsenbord liggen als hij de streamverslagen aan het tikken is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn voor Scanman zn perfecte verslagen van gesprekken![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Lieske: "Ik ben echt de grootste Antichrist die hier zit!"
![]()
Was ook wel grappig.... Ze begonnen te strijden... Ik moest maar naar Groningen rijden en bij Tanja gaan kijken, dan zou ik het wel zien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef muizemeis het volgende:
[..]
onzin, als ze in groningen had gezeten hadden we dat allang al geweten dacht ik zo... zijn vast ook groningers die BB kijken..![]()
meer dan 1 die er in geloofden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalen![]()
Weten ze toevallig ook waar Elvis tegenwoordig woont ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gelóófden er écht volkomen in.... Werden zelfs een beetje boos toen ik dreigde in m'n broek te pissen door hun verhalen![]()
ow en allerbeste bewijs... het schreeuwen over de schutting van kijkers fans familie en vrienden?? Er hebben ook fokkers geschreeuwd en dat was te horen op de streams..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Mr_Brownstone het volgende:
ik kom over een uurtje of twee nog wel eens kijken of ze al straalbezopen zijn. Dit schiet ook niet op.
Man en vrouw... Ze hadden het uit de eerste hand, want ze kennen iemand die bij Endemol werkt...quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weten ze toevallig ook waar Elvis tegenwoordig woont ??![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb gehoord van iemand die zei dat dit allemaal nog moet gebeuren. in 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |