tip 3: stort elke maand 125 euro op een aparte rekening en ga daar dan lekker van op vakantie! als DAT niet stimuleertquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tip 1: als je trek hebt in een sigaret neem dan een slok water
Tip 2: bedenk hoeveel pijn je zult hebben als je over een jaar nog rookt (hoe staat het met je gezondheid), bedenk hoe het voor je zal zijn als je over bv 15 jaar een longaandoening hebt waarvan vast staat dat het door roken komt. Hoeveel pijn zul je dan hebben, hoeveel pijn zullen je naasten dan hebben ??? Maak deze pijn steeds erger en erger....
En hoopt waarschijnlijk later op de avond in natura terug betaald te worden voor haar behulpzaamheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Linda is de enige die meehelpt opruimen.
Misschien zeikt Roel vanacht op haar bed (i know, but i am a dreamer)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
JA!
Wil ook stoppen. Zeker na dat gezeik van Chantal net!
* hoopt dat ze niet zoveel zeikt dan.
beetje trieste opmerkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebben![]()
Er is wel hier en daar wat gedronken, maar op dit moment is iedereen redelijk tot 100% nuchter zoals ze nu overkomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand bezopen? Ze hebben toch al veel drank op zo langzamerhand?
Ze hebben te veel vet gevretenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog niemand bezopen? Ze hebben toch al veel drank op zo langzamerhand?
Voetbal is ook nooit goed voor de stemming voor op een feestjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Dit valt allemaal een beetje tegen hoor, waar is de feeststemming? Kan me nog een BB herinneren waarin ze een keer een film mochten kijken en waar ze heel wat vrolijker reageerden
die waren vast niet net gestopt met rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Dit valt allemaal een beetje tegen hoor, waar is de feeststemming? Kan me nog een BB herinneren waarin ze een keer een film mochten kijken en waar ze heel wat vrolijker reageerden
flugeltje flugeltje dit soort opmerkingen ben ik niet van je gewend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje zeg... Dat wordt zo helemaal niets meer vanavond
Giet die drank naar binnen en ga neucken....
Ik absoluut niet, grote onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Interessant, dit over Char.
Ik geloof daar ook wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |