cap!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Staat Linda nou Menno's piemel te wassen??
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef Day het volgende:
Chantal: Thuis rookte ik maar 6 sigaretten per dag
Chantal: Dit is de moeilijkste week van mijn hele leven!
Die 2 zinnen sporen dus echt niet met elkaar. Als je maar 6 siggies per dag rookt, moet deze opdracht een eitje zijn.
Alleen wilskracht ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef CGJung het volgende:
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chgantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeiken![]()
![]()
Ja ze hebben die dingen er ook opgeplakt alsof het voor de eeuwigheid moest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef MissX het volgende:
menno voelt zich ook flink genaaid met die nepnagels
Althans... zo stond het in de fabeltjeskrant vermeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft vaak blind dates en haar laatste vriendje had een lul van 1 meter en schoenmaat 52, was echt fantastisch , aldus Lieske
Oftewel Lieske is nog maagd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft vaak blind dates en haar laatste vriendje had een lul van 1 meter en schoenmaat 52, was echt fantastisch , aldus Lieske
Dank voor de bemoedigende woorden, mijn geduld wordt te zeer op de proef gesteld..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb geduld is nog te vroeg komt nog wel
ow als lieske zo doorgaat raken de rest van de bewoners vanzelf nog wel aan de drank vanavond..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef Loedertje het volgende:
En motivatie en veel water drinken en wat eten (en veel kilo's aankomen, ben er inmiddels een hoop weer kwijt), maar het is te doen...quote:
die stickertjes waren nog beter geweest nu is zn eigen nagel verpestquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze hebben die dingen er ook opgeplakt alsof het voor de eeuwigheid moest.
Klein drupje lijm was genoeg geweest.
Leuke geheime opdracht voor Roel: Je kan 10.000 euro verdienen als je ze zo verkleed de local gaybar van Aalsmeer ingaat.quote:
wordt tijd voor muziek dan komt de boel weer los.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie... Het kakt in daaro....
Ik wil feest
quote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow als lieske zo doorgaat raken de rest van de bewoners vanzelf nog wel aan de drank vanavond..
GO Lieske GO Lieske
![]()
Ik heb dat ook gedaan, stelt niets voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef CGJung het volgende:
Ik rookte er 25 per dag en stopte van de ene op de andere dag en rook nog steeds niet. Chantal doet gewoon wat Chantal het beste kan: zeuren, zuigen en zeiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:55 schreef milagro het volgende:
het afweersysteem is nog heel schadelijk.
OKAY DAN, LIES!!
niet als het de rest van de bewoners aan de drank brengtquote:
*zet alvast 'I will survive in'*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor muziek dan komt de boel weer los.
Aub niet de homo top 1000![]()
![]()
JA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:53 schreef CGJung het volgende:
[..]
En motivatie en veel water drinken en wat eten (en veel kilo's aankomen, ben er inmiddels een hoop weer kwijt), maar het is te doen...
Hulp nodig ??
WTF is dat dan....quote:
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand een sok in de mond van Lieske proppen? Bij voorkeur een grote wollen die ze er voorlopig niet meer uitkrijgt..
Nee...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand een sok in de mond van Lieske proppen? Bij voorkeur een grote wollen die ze er voorlopig niet meer uitkrijgt..
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebben![]()
ja, maar menno kent de mannenregels dan ook niet en snapt niet dan linda ook tot roels territorium behoortquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef Black_Orchid het volgende:
Linda zit wel erg met haar hoofd op kruishoogte bij Menno.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
[..]
ze moet gewoon een schop tegen der knie hebben![]()
Tip 1: als je trek hebt in een sigaret neem dan een slok waterquote:
Linda is de enige die meehelpt opruimen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
WTF is dat dan....
Ziet er ranziger uit dan het is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Dit soort gesprekken vind ik toch wel leuk om te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |