míts muziek....míts muziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef MissX het volgende:
ja daar was de eerste zoen van Roel en Linda alweer, die gaan weer los straks
Is dat zo?quote:
Rob?? Vetrouwen? Dan moet je wel heel erg levensmoe zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Stel het was oorlogstijd en je zou moeten schuilen dan weet ik wel bij wie ik niet aan zou bellen omdat je je bij ze niet veilig zou voelen....
Dat zijn Menno,Ingrid,Chantal.....in mindere mate Tanja
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Roel zou je voor een zakkie wiet aangevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Hey , Katja Schuurman in het huis, wat leukquote:
Niemand houdt je tegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Zal ik een van de streams gaan verslaan?
Misschien dat er nu véél gaat gebeuren. Misschien ook niet....
In percentage wel/niet:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Tjechie, hoezo is dat erg dan???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Heel graag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
hmmmmm. Ging wel, vond ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nah, ik lig toch al.
Maar wel de moeite waard?
Engeland... 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruziequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In percentage wel/niet:
Gaat er zo iets gebeuren?
14,2% ja
85,8% nee
Dat is mijn inschatting
Intuïtie en mensenkennis....quote:
filosofische metafysische gesprekken....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruzie
Dat is geen motivatie.quote:
En voor als je het wil weten.... Nederland 2-0 gewonnenquote:
gewoon aceton maar dan is het een potje met een sponsje erin dus vinger erin draaien nagel schoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor potje van Linda?
Gewoon van die aceton of zit er iets speciaals in?
dat heb ik ook ooit eens gezegd... na 12 jaar nog spijt vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef caradoc het volgende:
Joost zit te klooien met Dido. Joost is geweldig, hij mag alles wat hij wil.
Ik heb de BBC-documentaire The Real Aviator wel gezien, erg mooi, dus werd ik nieuwsgierig naar de film.quote:
Bijgelezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef milagro het volgende:
Hey , Katja Schuurman in het huis, wat leuk
Wanneer moet jij weer naar je psychiater ?quote:
Handig...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gewoon aceton maar dan is het een potje met een sponsje erin dus vinger erin draaien nagel schoon![]()
Die is hyper en gaat zo slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
filosofische metafysische gesprekken....
OK, zeg het maar. Zal ik bij Dido blijven?
Ja...die zou ik volkomen vertrouwen,verhalen die anderen in de wereld hebben geholpen jegens hem zegt me genoeg over wat voor types dat zijn,die staan dan ook bij het rijtje personen die niet te vertrouwen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rob?? Vetrouwen? Dan moet je wel heel erg levensmoe zijn.
Nee, het is echt waardeloos. Een crematie is leuker om te kijken. Hell, een potje Bingo in huize Avondrood is doorgaans vermakelijker...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben ze drank? En zo ja, zijn ze al flink aan het zuipen?
Deze vorm van masochisme wil 'ie niet behandelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer naar je psychiater ?
ik heb 300 op 1 pagina jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bijgelezen?
Of lees jij altijd op 300 ppp?
Heb geduld is nog te vroeg komt nog welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, het is echt waardeloos. Een crematie is leuker om te kijken. Hell, een potje Bingo in huize Avondrood is doorgaans vermakelijker...
hij gaat over dido zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
roel blijft zuipen dat gaat weer mis, nu maar hopen dat hij over het met van tanja over chantal pist
kan hem geen ongelijk geven!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze vorm van masochisme wil 'ie niet behandelen.
Omdat ze anders al voor de wedstrijd strontlazerus waren geweest... goede actie van bb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarvoor moesten de bewoners vanmiddag even de slaapkamer in?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Staat Linda nou Menno's piemel te wassen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |