Linda zit aan de melkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Als linda maar dronken genoeg is zoent ze ook nog met rob.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Als linda maar dronken genoeg is zoent ze ook nog met rob.
omdat ze vanmiddag de wijnvoorraad al buit heeft gemaaktquote:
Wat een treurwilgje.quote:
Ze durft wil niet naar huis donderdagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Wat is er met Linda? Teut of verdrietig?
[afbeelding]
Precies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
Chantal tegen Roel * jij moet echt weer gaan roken , de agressie straaaalt van je af
...want als jij de 1e peuk opsteekt dan kan ik ook weer roken en krijg jij de schuld*
Eerst zoenen tot 2 keer toe met Roel en als Roel niet in slaap gevallen was, wie weet......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Wat is er met Linda? Teut of verdrietig?
[afbeelding]
Ze mag van mij gaan, samen met die hangbuikzwijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze durft wil niet naar huis donderdag
Chantal uitzetten mag ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze vanavond ook de zender van Sjankwal misschien uitzetten?
Chantal heeft het goed voor elkaar, Rob zit op de bank door haar geroddel en gedoe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze vanavond ook de zender van Sjankwal misschien uitzetten?
Inderdaad, zei ze in het roddelbad vanmiddag ook. "Ik zou het vreselijk vinden, écht vreselijk."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze durft wil niet naar huis donderdag
Ze heeft inbreng van 0,0 in dat huis, alleen makkelijke barsloerie spelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Inderdaad, zei ze in het roddelbad vanmiddag ook. "Ik zou het vreselijk vinden, écht vreselijk."
Toen huilde ze ook al bijna.
Maar.. maar.. zij is wel onze laatste hoop op sexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef -Delta- het volgende:
Ze heeft inbreng van 0,0 in dat huis, alleen makkelijke barsloerie spelen.
Moet dat?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:33 schreef MissX het volgende:
[..]
okay ik las dus de Longen van Chantal
Inderdaad, ik zit net een toastje gerookte kip te etenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef Rica het volgende:
Moet dat?
Ik kijk er 10 x liever naar dan naar die foto s van Natte Lie met die bekkentrekkerij,echt ergelijkquote:
Dat is misschien wel de beste tot nu toequote:
Tnxquote:
Rob moet gewoon blijven, die maakt iedereen gek, als we allemaal brave Lieske's in het huis hebben valt er niks te kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:31 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het toch jammer vinden als ze wegging. Ik zie Rob liever gaan. Hoewel het voor het 'spel'waarschijnlijk interessanter als-ie blijft.
Nee, die moet ook blijven, die vormt ook een goeie irritatiefactor. Ze is nu trouwens veel te aardig. Ik mis haar asogedragquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob moet gewoon blijven, die maakt iedereen gek, als we allemaal brave Lieske's in het huis hebben valt er niks te kijken.
Nee daar bedoel ik niet mee dat Tanja ook moet blijven, die moet gewoon naar huis. Donderdag![]()
Ja, ik had na die uitbarsting van vanochtend méér verwacht van haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Aventura het volgende:
Nee, die moet ook blijven, die vormt ook een goeie irritatiefactor. Ze is nu trouwens veel te aardig. Ik mis haar asogedrag![]()
Ben jij een zusje van Lieskequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:38 schreef Kimske het volgende:
Dido kan echt geen touwtje springen, zonder tussensprongetje gaan je knieën naar de klote..
meer van snacksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:39 schreef Djoj het volgende:
Dido houdt zeker niet van voetbal...
Nope, maar ik sprong vroeger ook zo, toen kreeg ik op me kop van de gymleraar, die vertelde dat je knieën zo overbelast worden... vandaar.quote:
2 zielen 1 gedachtequote:
Ja, ik denk dat Lieske het liefste meisje van BB5 is.quote:
Lieske denkt "sossssssss"quote:
quote:
Oww, zie het nu pas, zij is buiten busy met de frituur...viel net in vandaar..quote:
Hij is bevlinderdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
Menno heeft Lieske's mooie glitter-onder-de-ogen-make-up toegepast gekregen
Van Linda was die toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
Menno heeft Lieske's mooie glitter-onder-de-ogen-make-up toegepast gekregen
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik denk dat Lieske het liefste meisje van BB5 is.
Ja dát is het goeie woordquote:
Shit je hebt gelijkquote:
In de streamverslagen, heeft Sanne net hele hoop foto;s geplaatstquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:45 schreef Loedertje het volgende:
Screen van die Josti met die molen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
ja, Roel is een hunk
[afbeelding]
Ik zei ZOquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
ja, Roel is een hunk
[afbeelding]
Hét bewijs dat het onzin is dat vrouwen dat vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
Dido voelt zich gelukkig niet te goed voor een frikandel. Liev
Vanmiddag vond ze zichzelf nog te dik
oh, ZOquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei ZONiet als die walrus op de foto .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef Pinball het volgende:
Dido voelt zich gelukkig niet te goed voor een frikandel. Liev
Vanmiddag vond ze zichzelf nog te dik
[afbeelding]
Ze kijken ook erg vrolijk allemaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:47 schreef Loedertje het volgende:
Yeah !
Nog 15 minuten en dan kunnen de ruzies beginnen
Hé, kap eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Arcee het volgende:
Hét bewijs dat het onzin is dat vrouwen dat vinden.
Onzin, Zij is een uitzondering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hét bewijs dat het onzin is dat vrouwen dat vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef Maurisico het volgende:
Ik ken een Nederland-Tjechië waar het ook 2-0 voor Nederland was.. remember EK 2004.... als Van Basten gevoel voor humor heeft haalt ie Robben eruit...![]()
Wat leuk zo'n bijdrage die al 20 keer eerder gezegd isquote:
En toch, voel ik een grote ruzie aankomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef FuTilE het volgende:
Wat 'n slaapverwekkende vertoning... al die drank voor niets...
Ik ken een Nederland-Tjechië waar het ook 2-0 voor Nederland was.. remember EK 2004.... als Van Basten gevoel voor humor heeft haalt ie Robben eruit...![]()
ze moet gewoon gaan drinken... watjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
Linda ziet er bepaald niet al te happy uit, wat kan die chagerijnig kijken zeg
We kunnen het alleen maar hopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
En toch, voel ik een grote ruzie aankomen.
Er hangt wel iets in de lucht. Hoe langer ze op blijven (en drinken) hoe meer kans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het zoeven nog niet, hopelijk krijg je gelijk maar ik denk dat de boel als een kaartenhuis inzakt en de helft na de wedstrijd binnen een half uur te slaap gaat vrees ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
yeahquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij krijgt zo patsen op de billen, stoutertje.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Onzin, Zij is een uitzondering.
Geef haar nog een vette hap .![]()
Ik voel ook dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Doet Cruijff ook mee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
Opvallend dat Roel zo weinig namen kende van spelers .
Das ook een kunst... Is hetzelfde als zeggen dat je voelt dat de kerkklok over 2 minuten tien keer gaat slaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen
Voel, voel , voel...dat Chantal binnen een uur na de wedstrijd over minimaal 4 bewoners gaat roddelen !
ja, dat lijkt me toch regel 1 van de befaamde 'mannenregeltjes'... de namen van de spelers van het nederlands elftal kennen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen
Voel, voel , voel...dat Chantal binnen een uur na de wedstrijd over minimaal 4 bewoners gaat roddelen !
Daar baalt hij ontzettend van idd, dat 'watje' Joost véél meer weet van deze mannensport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
suggestie voor Hummie: stop de videoband: "Chantal, haar beste roddels verzameld" in de recorder..... denk dat de bewoners dan wel iets geconcentreerder kijken dan nu...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat de Security maar alvast paraat staanquote:
Zo te zien maakt ie ze vanavond allemaal in hun slaap af, met een keukenmes en een schort om...quote:
quote:
quote:
Naat "maar SCHAT, het misstáát je niet"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:01 schreef MissX het volgende:
omg dido en nathalie over dat ze dik aan het worden zijn
Inderdaadquote:
Ja, ik vind haar ook enorm dik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef Gekkigheid het volgende:
ik begin Dido met haar gezeik zo langzamerhand ook meer dan zat te worden zeg!
Wat een zuurpruim is ze eigenlijk!
Juffertje Perfect, nu vind ze weer dat ze om aandacht moet krijsen omdat ze te dik is... freet dan niet zo gulzig frikandellen, DOOS!
zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zo te zien maakt ie ze vanavond allemaal in hun slaap af, met een keukenmes en een schort om...
quote:
Was speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En ik maar hopen dat niemand 'm zou plaatsen.![]()
Na het debâcle van vorige week?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Als BB nu héél slim is zetten ze meteen na het voetbal een paar kroegkrakers op... Dan wordt het wellicht nog wel een leuke avond.....
Ik denk dat ze net zo weinig sympathie kan opbrengen voor de bewoners als de meeste streamkijkers, dus dat wordt waarschijnlijk een half uurtje doordraaien en dan eens rondvragen wat het nummer van 112 ook alweer was...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zou me niets verbazen![]()
ben benieuwd wat hu8mmie dan zou doen... blijven draaien of toch eerst maar ff 112 bellen![]()
Ja, die gaan zo allemaal pitten verwacht ik. hoop ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na het debâcle van vorige week?
Neu, hierna doodse stilte en gaan Dido en Chantal slapen.![]()
Rob, Linda, Lieske en Joost ook denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nathalie mompelde net tegen Dido dat ze wel muziek wil na de wedstrijd en als Menno en Roel hun kleding aanhouden hoopt ze dat het mag
quote:
gmtaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, die gaan zo allemaal pitten verwacht ik. hoop ik
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na het debâcle van vorige week?
quote:
Gewoon 2 maanden Somalië, is ze meteen ook van een aantal andere vervelende trekjes af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:05 schreef MissX het volgende:
[..]
ze moet echt naar de weight watchers hoor
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo weinig sympathie kan opbrengen voor de bewoners als de meeste streamkijkers, dus dat wordt waarschijnlijk een half uurtje doordraaien en dan eens rondvragen wat het nummer van 112 ook alweer was...
oa ademhalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon 2 maanden Somalië, is ze meteen ook van een aantal andere vervelende trekjes af.
CW wil het oo-hook...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
hij heeft gevoel voor humor.....
![]()
geweldig!!
Ja viel mij ook op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef Pinball het volgende:
Ik ben echt te spreken over het camerawerk van vanavond.
ze heeft geen zin in Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
waarom drinkt Linda eik niet?
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
waarom drinkt Linda eik niet?
Idd, Dido linea recta naar bed en dan Roel en Linda feestje bouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW wil het oo-hook...![]()
Nah ok, dan alleen Dido naar bed, valt toch niks mee te beleven. Chantal gaat nog los!![]()
als íedereen het nou echt graag wil...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....![]()
Nee, er ontwikkelt zich een alcoholprobleem (en ik kan het wetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bed
zelfs met krukken kan ze die ene move van der nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Chantal die Rob verrot scheld en Lieske die haar dansje doet....
als ze teveel zuipt komt ze niet klaar... ze wil nu eindelijk eens wat voelen van roel....of van wie dan ook.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bed
Dan moet ze zéker niet bij Roel zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als ze teveel zuipt komt ze niet klaar... ze wil nu eindelijk eens wat voelen van roel....of van wie dan ook.....
Haha, ik was iets te enthousiastquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd kijk jij.....![]()
kijk, van zulke voorspellingen word ik nou gelukkigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er ontwikkelt zich een alcoholprobleem (en ik kan het weten)
Linda gaat straks in korte tijd heel veel zuipen![]()
Ging niet over kwalificeren, maar over winnen tegen Tjechië dacht ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Maurisico het volgende:
wat hoorde ik daar nou voor pseudo-sportkennis .... voor het eerst sinds 72.......en de rest verstond ik niet....1972 moet 1974 zijn... en ook daarna hebben we ons nog wel vaker gekwalificeerd voor een WK.
hij is gewoon niet zo'n uitbundig type, heel ingetogen enzo..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij is Rob nog niet over zijn scheiding heen/
Het is net alsof hij van zijn ex alleen naar voetbal mocht kijken als hij doodstil bleef zitten ( en eerst de afwas en de strijk had gedaan.
Je hoort de stem van BB er al onder tijdens de reguliere uitzending.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Linda en Rob beteuterd naast elkaar, denkend "zal ik diegene zijn die Donderdag weg moet gaan"
tja maar dat hebben we vorig jaar nog gedaan.... laatste uitwedstridj tegenTjechen was in 1973... dus daar klopte hoed san ook niets van die uitspraak...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ging niet over kwalificeren, maar over winnen tegen Tjechië dacht ik.
Ja voetbal is afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:20 schreef Maurisico het volgende:
overigens.....KWALIFICATIE VOOR WK....![]()
![]()
![]()
Wordt weer een leuke zomer!
Was ze echt even gestopt dan?quote:
Mooie beelden weer.quote:
En vroeg naar bed. Morgenochtend ligt er weer genoeg en de kabouters doen het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij is Rob nog niet over zijn scheiding heen/
Het is net alsof hij van zijn ex alleen naar voetbal mocht kijken als hij doodstil bleef zitten ( en eerst de afwas en de strijk had gedaan.
Welke stream kijk jij ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:23 schreef Maurisico het volgende:
Wat loopt die Jan Mulder nou te zeveren.....![]()
Wat ik niet begrijp zijn die idiote witte banden aan die jurk.quote:
bij roel bedoel je? Dat was de bhquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp zijn die idiote witte banden aan die jurk.
dat zijn de nep-beha'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de BHquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zit een megagrote BH onder die jurk, mét witte bandjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zijn die opvulbeha's geloof ik. Vond ik er de vorige keer ook al niet uitzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef MissX het volgende:
BB muziek, anders kakt het in
Gaat NIET gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef MissX het volgende:
BB muziek, anders kakt het in
Ja, zit je daar echt van hmmm wat nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....
Muziek is nu wel nodig ja.
Dan moet er snel muziek komen. Anders slaapt iedereen over een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
en nu even stilte voor de storm
Ik was er al niet vanuit gegaan, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet er snel muziek komen. Anders slaapt iedereen over een uur
André Hazes !quote:
je krijgt net het gevoel of nederland met 2-0 heeft verloren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....
Muziek is nu wel nodig ja.
Motivatie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Stel het was oorlogstijd en je zou moeten schuilen dan weet ik wel bij wie ik niet aan zou bellen omdat je je bij ze niet veilig zou voelen....
Dat zijn Menno,Ingrid,Chantal.....in mindere mate Tanja
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Wordt een lange zit dan.quote:
Dat is vies zegquote:
Maar toen was er ook muziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Net zo als afgelopen zondag toen begon het saai en het eindigde met heel veel vuurwerk
míts muziek....míts muziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef MissX het volgende:
ja daar was de eerste zoen van Roel en Linda alweer, die gaan weer los straks
Is dat zo?quote:
Rob?? Vetrouwen? Dan moet je wel heel erg levensmoe zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Stel het was oorlogstijd en je zou moeten schuilen dan weet ik wel bij wie ik niet aan zou bellen omdat je je bij ze niet veilig zou voelen....
Dat zijn Menno,Ingrid,Chantal.....in mindere mate Tanja
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Roel zou je voor een zakkie wiet aangevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Hey , Katja Schuurman in het huis, wat leukquote:
Niemand houdt je tegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Zal ik een van de streams gaan verslaan?
Misschien dat er nu véél gaat gebeuren. Misschien ook niet....
In percentage wel/niet:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Tjechie, hoezo is dat erg dan???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Heel graag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
hmmmmm. Ging wel, vond ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nah, ik lig toch al.
Maar wel de moeite waard?
Engeland... 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruziequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In percentage wel/niet:
Gaat er zo iets gebeuren?
14,2% ja
85,8% nee
Dat is mijn inschatting
Intuïtie en mensenkennis....quote:
filosofische metafysische gesprekken....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruzie
Dat is geen motivatie.quote:
En voor als je het wil weten.... Nederland 2-0 gewonnenquote:
gewoon aceton maar dan is het een potje met een sponsje erin dus vinger erin draaien nagel schoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor potje van Linda?
Gewoon van die aceton of zit er iets speciaals in?
dat heb ik ook ooit eens gezegd... na 12 jaar nog spijt vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef caradoc het volgende:
Joost zit te klooien met Dido. Joost is geweldig, hij mag alles wat hij wil.
Ik heb de BBC-documentaire The Real Aviator wel gezien, erg mooi, dus werd ik nieuwsgierig naar de film.quote:
Bijgelezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef milagro het volgende:
Hey , Katja Schuurman in het huis, wat leuk
Wanneer moet jij weer naar je psychiater ?quote:
Handig...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
gewoon aceton maar dan is het een potje met een sponsje erin dus vinger erin draaien nagel schoon![]()
Die is hyper en gaat zo slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
filosofische metafysische gesprekken....
OK, zeg het maar. Zal ik bij Dido blijven?
Ja...die zou ik volkomen vertrouwen,verhalen die anderen in de wereld hebben geholpen jegens hem zegt me genoeg over wat voor types dat zijn,die staan dan ook bij het rijtje personen die niet te vertrouwen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rob?? Vetrouwen? Dan moet je wel heel erg levensmoe zijn.
Nee, het is echt waardeloos. Een crematie is leuker om te kijken. Hell, een potje Bingo in huize Avondrood is doorgaans vermakelijker...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben ze drank? En zo ja, zijn ze al flink aan het zuipen?
Deze vorm van masochisme wil 'ie niet behandelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer naar je psychiater ?
ik heb 300 op 1 pagina jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bijgelezen?
Of lees jij altijd op 300 ppp?
Heb geduld is nog te vroeg komt nog welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, het is echt waardeloos. Een crematie is leuker om te kijken. Hell, een potje Bingo in huize Avondrood is doorgaans vermakelijker...
hij gaat over dido zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
roel blijft zuipen dat gaat weer mis, nu maar hopen dat hij over het met van tanja over chantal pist
kan hem geen ongelijk geven!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze vorm van masochisme wil 'ie niet behandelen.
Omdat ze anders al voor de wedstrijd strontlazerus waren geweest... goede actie van bb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarvoor moesten de bewoners vanmiddag even de slaapkamer in?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Black_Orchid het volgende:
Staat Linda nou Menno's piemel te wassen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |