Daar heeft Joost saté van gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef Loedertje het volgende:
Náátje is haar kipfiletjes vergeten .
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Face-wise is 't wel in orde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs Naat wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor ik ben er klaar voor.
* -Delta- gaat achter de bar staat en neemt de bestellingen op van de Fok!kersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg het maar, wat wil je drinken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik dat geweten had.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
* -Delta- gaat achter de bar staan en neemt de bestellingen op van de Fok!kersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg het maar, wat wil je drinken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
One vanilla-coke coming up!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezelligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Doe mij maar een vanilla-cokeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bacootje hier. Veel Ba weinig Coquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
* -Delta- gaat achter de bar staan en neemt de bestellingen op van de Fok!kersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
MMmmmmmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
One vanilla-coke coming up!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Asje Bongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, Dido is supersuperslank met kleine borsten, past goed, maar ja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed. Blijkbaar moeten vrouwen een grote cup maat hebben van mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef -Delta- het volgende:
Nee Dido kan het hebben, makkelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook hapjes en toastjes, nootjes, snacks en frituur klaarstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ik dat geweten had.....
heb nu mijn eigen whisky al meegenomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed. Blijkbaar moeten vrouwen een grote cup maat hebben van mannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat kan jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb ook hapjes en toastjes, nootjes, snacks en frituur klaarstaan.
Kan ik je iets aanbieden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vette wagenquote:my LT-4
qo_ob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef qo_ob het volgende:
Valt me op dat Roel op Dido lijkt en Menno op Ingrid, toevalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop