Daar heeft Joost saté van gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef Loedertje het volgende:
Náátje is haar kipfiletjes vergeten .
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Face-wise is 't wel in orde.
Zelfs Naat wel.
Gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor ik ben er klaar voor.
* -Delta- gaat achter de bar staat en neemt de bestellingen op van de Fok!kers![]()
Zeg het maar, wat wil je drinken?![]()
als ik dat geweten had.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
* -Delta- gaat achter de bar staan en neemt de bestellingen op van de Fok!kers![]()
![]()
One vanilla-coke coming up!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GezelligDoe mij maar een vanilla-coke
Bacootje hier. Veel Ba weinig Coquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
* -Delta- gaat achter de bar staan en neemt de bestellingen op van de Fok!kers![]()
![]()
MMmmmmmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
One vanilla-coke coming up!![]()
Asje Bong![]()
![]()
Idd, Dido is supersuperslank met kleine borsten, past goed, maar ja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bij![]()
Maar goed. Blijkbaar moeten vrouwen een grote cup maat hebben van mannen![]()
Echt nietquote:
Ik heb ook hapjes en toastjes, nootjes, snacks en frituur klaarstaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ik dat geweten had.....
heb nu mijn eigen whisky al meegenomen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het echt onzin, die 2 dames zijn gewoon super slank. En daar past ook géén cup d bij![]()
Maar goed. Blijkbaar moeten vrouwen een grote cup maat hebben van mannen![]()
dat kan jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb ook hapjes en toastjes, nootjes, snacks en frituur klaarstaan.
Kan ik je iets aanbieden?![]()
qo_ob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef qo_ob het volgende:
Valt me op dat Roel op Dido lijkt en Menno op Ingrid, toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |