vaak zit het s ochtends als ze uit bed komt het beste. Totdat ze het dan vervolgens gaat touperen en liters haarlak erin spuiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Heb je de voorkant nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:01 schreef Arcee het volgende:
Naat en Dido lijken wel 2 jongens van de achterkant.
Het wordt vanavond weer een hoerenfeest dus gaat ze in stijl als hoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Linda moet en zal altijd de minst elegante dame in huis zijn lijkt het wel
[afbeelding]
Mwoahh Nee joh ben je malquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Als het dan groeit, ziet het er echt niet zo uit hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de voorkant nog niet gezien
Ach zit blijkbaar de aard van het beestje. 'kijk mijn tatoo, heb je die al gezien'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:07 schreef Flyduck het volgende:
zitten ze strax helemaal klaar,.. hebben ze een technische storing .
Face-wise is 't wel in orde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |