Kan beter BB laat die aapjes maar weer losquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef MissX het volgende:
BB please laat ze weer in het huis
Mond open, mondhoeken naar benedenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan beter zeggen BB laat die aapjes maar weer los
voetbal of onderhoudquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:
iemand ondertussen al een idee waarom ze opgesloten zittenBB wil ze nuchter houden tot het begin van de wedstrijd ofzo
BB5 geeft dit jaar geen sanctiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef MissX het volgende:
wat voor sanctie zou er staan op de kamer verlaten
het is geen gezicht, de ware aard komt boven Natje is een aso wijffiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ikk an er echt niet tegen hoe die Nathalie daar asociaal zit te kauwen....
Stream moet maar even uit.
Volgens mij zit de deur op slot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef MissX het volgende:
wat voor sanctie zou er staan op de kamer verlaten
Zulke asociaties kreeg ik wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:42 schreef walnuts het volgende:
Nathalie kauwend op haar kauwgom:
[afbeelding]
nee, maar linda is al een beetje dronken dan maakt het voor haar niks meer uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Linda ook totaal niet passen, daar naast Joost en Nathalie trouwens.
Dat zit er dik in. 't Maakt Linda allemaal niets uit. En Nathalie waarschijnlijk ook niet na 5 flessen rosé.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
volgens mij gaat Linda vanavond ook Nathalie proberen te zoenen
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
Muurbloempje Nathalie valt eigenlijk nooit op omdat ze iets leuks zegt of doet; áls ze opvalt dan is het door een ergerlijke fysiek, zoals die freule-bek, haar weerzinwekkende eetgewoonte of het Calimero-stemmetje.
leuk is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
volgens mij gaat Linda vanavond ook Nathalie proberen te zoenen
Heel af en toe kan ze aanhaken bij Joost of Dido, als die iets leuks doen doet ze wel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
Muurbloempje Nathalie valt eigenlijk nooit op omdat ze iets leuks zegt of doet; áls ze opvalt dan is het door een ergerlijke fysiek, zoals die freule-bek, haar weerzinwekkende eetgewoonte of het Calimero-stemmetje.
Nathalie zullen we nou echt geen momént gaan missen, als die exit gaat.
Alleen kan dat nog wel even duren. Bewoners van het type 'vleesch nog vis' overleven vaak lang.
Linda zat er paar weken geleden al iedere x op te aasen, toen hield Nathalie het af. Maar volgens wordt die vanaaf zo dronken dat het er idd niet meer boeit. Linda zit nu al iedere x met der om haar heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. 't Maakt Linda allemaal niets uit. En Nathalie waarschijnlijk ook niet na 5 flessen rosé.
fluiten is nog veel erger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef ruby het volgende:
Dat zingen hoeft helemaal niet. Kappen!
Dat kauwen hoeft helemaal niet. Kappen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef ruby het volgende:
Dat zingen hoeft helemaal niet. Kappen!
Gelul, ze was 12 toen hij overleed (1977).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vraagt zich af hoe ze in vredesnaam Elvis fan zou kunnen zijn. Ze was nog geen 10 toen hij overleed..
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterrenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef -Delta- het volgende:
Zal me niks verbazen als er straks een biertap in de woonkamer staat of dat alles Oranje versierd is ofzo...
hij staat op knappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
Roel lijkt ook wel een gekooide aap, met dat nerveuze rondlopen en draaien.
Vanavond weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef teun911 het volgende:
Roel, ik vind de plee echt wel, ik woon hier al 6 weken.
Ja dat hebben we gezien:)
Oh what a joyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterren
Whehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterren
Doei Gert!quote:
Wellicht doet dat wat aan die teringstem van 'r.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef Timon223 het volgende:
bb: "Roel, nu in de bek van Natte Lie zeiken, Roel, in de bek zeiken"
sanctie of niet, als ik moet pissen, dan houdt het verhaal echt even op......dan GA ik pissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef MissX het volgende:
er staat dus wel een sanctie op naar buiten gaan en de deur is niet op slot.
Hebben ze geen flesje waar die in kan pissen
Zou ik ook niet meer doen als ik het 100 x moest aanhoren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:07 schreef MissX het volgende:
Lieske: Ik heb nu ook officieel pijn in me knie, dat wou ik ff meedelen.
En gewoon niemand die reageert he
BB is een fiets in de woonkamer aan het zetten.quote:
als het nu officieel is wat was het de afgelopen 2,5 dagen dan? NEP?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:07 schreef MissX het volgende:
Lieske: Ik heb nu ook officieel pijn in me knie, dat wou ik ff meedelen.
En gewoon niemand die reageert he
om de tv aan te houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB is een fiets in de woonkamer aan het zetten.
Dat het NEP is, daar twijfelt behalve Scanman helemaal niemand aan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
als het nu officieel is wat was het de afgelopen 2,5 dagen dan? NEP?
Hahahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:11 schreef Rams3s het volgende:
Joost: "Anders laten we het over watervallen hebben ofzo!"
Op welke stream zit jij joh, ik zit al 5 minuten verderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:19 schreef ruby het volgende:
Damn, Lieske moet weer zeiken. Schiet toch op kind.
Ja, ik volgens mij ook hoor, alleen sommeerden de bewoners dat ze op moest schieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Op welke stream zit jij joh, ik zit al 5 minuten verder![]()
Maakt dat nou uit joh, is toch al leuk dat ze het vanavond wel hebben, plus voetbal, hardstikke leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
alleen voor vanavond dus frituurpan, zullen ze wel van balen
Damn, dat wordt een moeilijke opdracht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
Menno en roel moeten als vrouw verkleed de wedstrijd volgen.
Als ze iets uittrekken gaat de stekker eruit.
Ik denk dat BB wel wat door de vingers ziet als Linda een dronken Roel uit begint te kledenquote:
Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn, dat wordt een moeilijke opdracht.
Dat is weer een heel ander verhaal. Daar kan Roel niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat BB wel wat door de vingers ziet als Linda een dronken Roel uit begint te kleden![]()
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zo: ik heb geslapen van 1500-1900, dus ik ga lekker niets missen vanavond![]()
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Tanja doet al mee hoor..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Timon223 het volgende:
wat doet Tanja leuk mee met oranje dingen aantrekken *NOT*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Jij gaat tot Zondagochtend 07:00 door?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
dan wordt het geen voetbal kijken voor hun.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Lui-ste-ren... tijdens de wedstrijd als ze in hun , door BB goedgekeurde dameskleding zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kledenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...
Tanja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kleden
Lekker voor hun, niet voor ons. Big Brother zag de bui waarschijnlijk al hangen en geeft ze flink wat vet voedsel zodat ze niet al om 23u als zatte, doorgedraaide apen door dat huis rennen en de camera's moonen....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:19 schreef -Delta- het volgende:
Whaaaaaaaaaa patat, frikadellen, kroketten, bitterballen![]()
Lekker
![]()
Tanja gaat niks drinken hoop ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kleden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja?
Blijf jij eens van de drank af zeg
Die komt bij het voetballen helemaal los, hij was namelijk een heel goede voetballer en kon bij Ajax aan de slag als mid-mid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef Arcee het volgende:
Rob is echt geen schim meer van de eerste weken.
Oh, nee dat is slecht voor het kind.quote:
Ja 9 maanden roken tijdens de zwangerschap is een stuk minder slecht dan 1 pufje rook als de baby er eenmaal isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, nee dat is slecht voor het kind.
Hoe kom ik er toch bij dat ze dat ooit zou doen.
Ja en als hij z'n been nog had speelde hij zeker in het eerste van Ajax.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Die komt bij het voetballen helemaal los, hij was namelijk een heel goede voetballer en kon bij Ajax aan de slag als mid-mid.
Ja idd, ben benieuwd hoe dat straks gaat met nog meer drank erin. Krijgen we dan misschien toch nog wat actie uit die hoek.quote:
Logisch, Menno mag de hele avond aan niks van oranje kleur zitten.......en Ingrid zal wel flink los gaan met attributen...quote:
Plus dat Tanja echt wel zelf gaat roken in bijzijn van dat kind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef -Delta- het volgende:
Ja 9 maanden roken tijdens de zwangerschap is een stuk minder slecht dan 1 pufje rook als de baby er eenmaal is![]()
Ze ziet er ook wel wreed lekker uit in dat oranje shirtje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:34 schreef Loedertje het volgende:
Menno propte zijn lid weer in positie nadat hij bovenop Ingrid had gelegen.
Ja maar de andere bewoners mogen dat niet hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Plus dat Tanja echt wel zelf gaat roken in bijzijn van dat kind.
3 per dag, denk ik
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er ook wel wreed lekker uit in dat oranje shirtje.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee diet.....echt niet !!!quote:
Niet heel raar om een stijve te krijgen als je zo'n blond neukpopje ligt te zoenen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:34 schreef Loedertje het volgende:
Menno propte zijn lid weer in positie nadat hij bovenop Ingrid had gelegen.
"Jawel, echt dik!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:39 schreef Loedertje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee diet.....echt niet !!!
vergeet niet dat ze een ingebouwd filter heeft voor de babyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, nee dat is slecht voor het kind.
Hoe kom ik er toch bij dat ze dat ooit zou doen.
Hier roept iemand continu * knabbel en babbel*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Jawel, echt dik!"
Wat een stel trieste kutjes zijn het toch![]()
allemaal nepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er ook wel wreed lekker uit in dat oranje shirtje.![]()
Dan is de voorbeschouwing op de buis. De wedstrijd zelf begint om 20.30.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:42 schreef pinkplatinum het volgende:
ze mogen wel opschieten.. nog 18min...
hahaha JA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Dido is Roel aan het optuigen, er is duidelijk weer toenadering.![]()
Dat wordt lachen als Nederland verliest.
Linda: Wat een hoeruh wedstrijd, ik heb echt nog nooit zo'n hoeruh wedstrijd gezien.
Roel: Fuck it weet je wel, we gaan NEUKUHHHHH!
Plus een half uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:42 schreef pinkplatinum het volgende:
ze mogen wel opschieten.. nog 18min...
Ik kan echt niet geloven dat iemand zó slecht tegen drank kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Loedertje het volgende:
Dido * Nee Roel, laat dat biertje nog maar ff staan*
Hij is bezopen !
Waarschijnlijk is dat heel hip in Groningen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef -Delta- het volgende:
Tanja heeft wel make-up kennis hoor, oogschaduw óp je wenkbrauwen![]()
hahaha ja hoe komt ze erop!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef -Delta- het volgende:
Tanja heeft wel make-up kennis hoor, oogschaduw óp je wenkbrauwen![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat heel hip in Groningen.
Dat hoorde ik ook ja, best triest eigenljikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:ido * Roel , kom maar ff naar de badkamer (want daar zijn meerderen mensen en dan zit je niet elke keer met je handen aan mij....)
Dat is mooi dan zet de tv pas om 20:30 aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan is de voorbeschouwing op de buis. De wedstrijd zelf begint om 20.30.
Omdat Menno de grap er nog wel van in ziet, en Roel alleen maar zit te zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef NG het volgende:
Waarom zijn er 3 mensen met Menno bezig en maar Dido moet alleen Roel opmaken?
Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:48 schreef Timon223 het volgende:
ondertussen kunnen we wel ff een 'virtueel' pooltje maken....... Ned-Tje wat wordt de uitslag? ik zeg 1-3
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.
Gelukkig heeft Dido ervaring met vervelende oude vieze bejaarde mannetjes irlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, best triest eigenljik
Wat APK zei, zeg maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef walnuts het volgende:
Tje-Ned: 1-2.
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal tegen ome APKquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
wilde pooltje hebben onder de SC vent.... meer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
[..]
wilde poltje hebben onder de SC vent.... meer niet
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
Stel je niet aan, ga volle zalen trekken ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
ok, met je eens, ik stop .........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.![]()
![]()
![]()
Daar horen hooligans bij hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.![]()
![]()
![]()
Maar ze geeft wel èrg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Loedertje het volgende:
Gelukkig heeft Dido ervaring met vervelende oude vieze bejaarde mannetjes irl
Ja ik zie het wel weer wat worden, gaat de positieve kant op. Dido gedraagd zich niet meer boos of geirriteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ze geeft wel èrg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.
Hij zit heel de tijd aan haar, daar zegt ze niets van. Dan zegt ze zelf, 'je wilt alleen maar aan m'n kont zitten', en als hij dat vervolgens ècht doe gaat ze quasi geërgerd reageren.
Tease kut
Ik zie het nu pasquote:
Die worden eigenaar van Fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
en je weet maar vervelende hooligans belanden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.quote:
hoe harder hij dat roept hoe groter de kans is dat hij met oorbellen moet lopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef MissX het volgende:
Roel wil geen oorbellen
Die is vast iets aan het doen met baby-kleertjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Rob alweer nergens in beeld
Natje wil vanavond lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie durft nu meer bij Roel, omdat hij nu ook een meisje is..... Dan is zij zeker de pot.
vaak zit het s ochtends als ze uit bed komt het beste. Totdat ze het dan vervolgens gaat touperen en liters haarlak erin spuiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Heb je de voorkant nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:01 schreef Arcee het volgende:
Naat en Dido lijken wel 2 jongens van de achterkant.
Het wordt vanavond weer een hoerenfeest dus gaat ze in stijl als hoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Linda moet en zal altijd de minst elegante dame in huis zijn lijkt het wel
[afbeelding]
Mwoahh Nee joh ben je malquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Als het dan groeit, ziet het er echt niet zo uit hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de voorkant nog niet gezien
Ach zit blijkbaar de aard van het beestje. 'kijk mijn tatoo, heb je die al gezien'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:07 schreef Flyduck het volgende:
zitten ze strax helemaal klaar,.. hebben ze een technische storing .
Face-wise is 't wel in orde.quote:
Dido is 24, is dat dan ook te oud?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ach zit blijkbaar de aard van het beestje. 'kijk mijn tatoo, heb je die al gezien'![]()
Ik vind dat (kort tiener truitje look) leuk als je een mooi slank buikje hebt ala Dido. maar bij Lindaen daarbij... ze is over de 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |