Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn, dat wordt een moeilijke opdracht.
Dat is weer een heel ander verhaal. Daar kan Roel niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat BB wel wat door de vingers ziet als Linda een dronken Roel uit begint te kleden![]()
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zo: ik heb geslapen van 1500-1900, dus ik ga lekker niets missen vanavond![]()
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Tanja doet al mee hoor..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Timon223 het volgende:
wat doet Tanja leuk mee met oranje dingen aantrekken *NOT*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Jij gaat tot Zondagochtend 07:00 door?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
dan wordt het geen voetbal kijken voor hun.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Lui-ste-ren... tijdens de wedstrijd als ze in hun , door BB goedgekeurde dameskleding zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kledenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...
Tanja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |