Op welke stream zit jij joh, ik zit al 5 minuten verderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:19 schreef ruby het volgende:
Damn, Lieske moet weer zeiken. Schiet toch op kind.
Ja, ik volgens mij ook hoor, alleen sommeerden de bewoners dat ze op moest schieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Op welke stream zit jij joh, ik zit al 5 minuten verder![]()
Maakt dat nou uit joh, is toch al leuk dat ze het vanavond wel hebben, plus voetbal, hardstikke leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef MissX het volgende:
alleen voor vanavond dus frituurpan, zullen ze wel van balen
Damn, dat wordt een moeilijke opdracht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
Menno en roel moeten als vrouw verkleed de wedstrijd volgen.
Als ze iets uittrekken gaat de stekker eruit.
Ik denk dat BB wel wat door de vingers ziet als Linda een dronken Roel uit begint te kledenquote:
Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn, dat wordt een moeilijke opdracht.
Dat is weer een heel ander verhaal. Daar kan Roel niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat BB wel wat door de vingers ziet als Linda een dronken Roel uit begint te kleden![]()
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zo: ik heb geslapen van 1500-1900, dus ik ga lekker niets missen vanavond![]()
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Tanja doet al mee hoor..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef Timon223 het volgende:
wat doet Tanja leuk mee met oranje dingen aantrekken *NOT*
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
Jij gaat tot Zondagochtend 07:00 door?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst ff bijlezen![]()
Fok gaat traag trouwens
dan wordt het geen voetbal kijken voor hun.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Lui-ste-ren... tijdens de wedstrijd als ze in hun , door BB goedgekeurde dameskleding zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
Opdracht is mislukt.... Menno en Roel mochten niks oranje aan of dragen, Ik zie Menno nu meteen oranje pruik op met een slinger aan de gang...![]()
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kledenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Maurisico het volgende:
Ze hebben mazzel dat Tanja niet bij de opdracht betrokken is.....dan was die stekker er geheid uitgegaan.. het schaap is nogal bedreven in het verpesten van weekopdrachten...
Tanja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja zal straks wel dronken proberen om Roel uit te kleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |