Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal misquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
weet alles van gekneusde kniebanden daar is echt wel meer voor nodig om die te krijgen
Groeseind.... (nieuwbouw Diamantkruising, vandaar nog geen burenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ow? In welke wijk woon jij dan?? ikke in de bomenbuurt...
Ik kan hard fietsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef cuall het volgende:
[..]
snel weer terug zeg, was zeker niet druk in de winkel, of heb je ze via internet besteld?
Mijn capture gejatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Blauw staat hem goedkleurt leuk bij zijn teint
![]()
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh.. dus je weet er alles van. Zeg dat dan meteen, dan geloof ik jou natuurlijk en dan zat die dokter of fysio dus helemaal mis
Ondanks de dokter je eigen standpunt nog blijven volhouden ookJe bent geweldig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een leuke bewoner van het BB huis hoor.....je hoeft jezelf nou niet echt voor schut te zetten door alles maar te geloven wat BB je wil laten geloven.
Weleens gedacht dat er een opdracht achter kan zitten?
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Maurisico het volgende:
Dido zit weer met een stokje in haar handen.... supersuf... die rookbewegingen die ze maakt....is hetzelfde dat als je verslaafd bent aan BB/fok, je moet een week stoppen en vervolgens zit je streamverslagen te typen op een computer die uitstaat.....
veel plezier Flugel... tot vanavond! [ flugel kennende giert ze het eten naar binnen en zit ze voor 23.00 aan de computer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
zal het proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Mensen houden jullie alles goed bij voor me... Ik ga nu naar m'n etentje (kinderen bij, dus start vroeg) Als er geneuckt wordt wil ik natuurlijk wel ALLE caps zien
Dat weet ik niet. Lieske is toch nog wel vrij naief en ze moet ook nog leren dat niet iedereen dezelfde dingen boeiend vindt als zij boeiend vind. Ze vertelt regelmatig dingen waarvan ze best had kunnen aanvoelen dat niemand op dat verhaal zitte wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef regenworm het volgende:
Het blijft jammer dat lieske nog te veel op kijkt tegen ingrid en dido.
Ze kan die twee gewoon aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |