Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, zo zit het. Dus de dokter loopt ook maar wat uit zijn nek te zwetsen.![]()
Ah, bedankt voor dit verhelderende inzicht
Neuh.. die zit hoger, en in het midden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef pu55y_camper het volgende:
Ja moeilijk te zeggen. Zo'n ding zou best zwaar kunnen zijn. En ze kreeg em van opzij op d'r been onverwacht dus ik geloof het wel. Dat is echt een kutplek nl.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou er normaal ook niets van zeggen, maar jij hebt als oldbie een voorbeeldfunctie natuurlijk
Ik zou alleen met Roel wel dagelijks kunnen omgaan. Met de rest absoluut niet. Maar Lieske mag vog steeds van mij winnen. Joost is ook een aardige gozer, maar na een week met hem zou ik gillend gek worden. En Linda is wel lekker eerlijk, maar die heeft een paar nare trekjes die ik niet goed kan plaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind alleen Joost nog echt leuk.
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Triest, maar ik moet me er bij aansluiten.
Jep.. Is allemaal op tv geweest..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:12 schreef riri het volgende:
[..]
Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:12 schreef riri het volgende:
Heb jij gehoord wat de dokter heeft gezegd?
Doe jij mee aan zo'n omgekeerde wereld spelletjes ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!
Nou draai jij de boel even om. Dat jij zo'n pesthekel aan haar hebt dat meteen alles onzin en aanstellerig gedrag is, dat slaat nergens op. Maar goed, ook voor jou geldt dus dat de dokter uit zijn nek zat te lullen. Sterke reactiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensen
Didoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef Maurisico het volgende:
Tja, er zijn maar weinig mensen echt leuk ja....Heb vier favorieten...Gelukkig zijn Rob, Tanja, Chantal en Dido er nog....aan de rest irriteer ik me dood!
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik weet maar al te goed hoe je een band verrekt en daarvoor hoeft er niet iets heel zwaars tegen je been te komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat over Lieske, en de mogelijkheid dat het gewoon een aanstellerige muts is bestaat niet voor sommige mensen
Wat? Nog een crackhoer in huisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Kinga het volgende:
haha chantal is een junk!
Sommige denken leuk te zijn ten koste van andere .quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dido
Die kakhoer moeten ze in stukjes breken en aan Chantal, Rob en Tanja voeren
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Nou draai jij de boel even om. Dat jij zo'n pesthekel aan haar hebt dat meteen alles onzin en aanstellerig gedrag is, dat slaat nergens op. Maar goed, ook voor jou geldt dus dat de dokter uit zijn nek zat te lullen. Sterke reactie
Zeg nou eerlijk, deze figuren bieden ons de meeste quality-time...ruzie, roddel, lui en verwend, irritant, klef gedrag....als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten... lieve mensen maar en beetje saaiiiiii......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Doe jij mee aan zo'n omgekeerde wereld spelletjes ofzo?
Die bal is nog aardig zwaar hoor... kijk maar hoe die neerkwam op de grond... lag gelijk stil.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
Door zo'n lichte bal zwaar gekneusde kniebanden![]()
![]()
Ze maakte ook een nogal vreemde beweging, plus dat ze al vaker problemen heeft gehad met haar knie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
In welke wijk woon jij dan??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, deze figuren bieden ons de meeste quality-time...ruzie, roddel, lui en verwend, irritant, klef gedrag....als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten... lieve mensen maar en beetje saaiiiiii......
Gelukkig doet ze dat zelf nooit.... oh wacht, een aantal uurtjes geleden zei ze nog in de tuin dat ze zich JUIST de hele tijd enorm zit in te houden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
Chantal vindt het idioot dat iedereen zich loopt in te houden.
Terwijl ze altijd roept: wie ben ik om daar wat van te zeggen?
hohoho... we hebben het over Lieske.. dat zijn in haar geval gekniesde kneusbanden....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
je ruikt weer frisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij dan??
tsss, saaie mensen in Tilburg...![]()
God ja... ik weet het nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hohoho... we hebben het over Lieske.. dat zijn in haar geval gekniesde kneusbanden....
Toch jammer dat de dokter op tv was hè.... anders had je je waanidee nog kunnen volhouden ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef riri het volgende:
![]()
Ja hè..... Badwater was ook te goor voor woordenquote:
ook lid van Vindicatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik weet maar al te goed hoe je een band verrekt en daarvoor hoeft er niet iets heel zwaars tegen je been te komen.
En ik vind Lieske eik bij lange na niet de eerste dame in het huis die voor de kwalificatie aanstellerige muts in aanmerking komt.
*Maurisico heeft even bij de buren gegluurd en ontdekt dat saaiheid buurvrouw veroorzaakt wordt door overmatig computer-gebruik.... Maurisico vermoed dat Flugel de buurvrouw van Maurisico is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij dan??
tsss, saaie mensen in Tilburg...![]()
Het zou niet zomaar kunnen...het IS zo. Daar hoef je niet meer aan te twijfelen, hoewel het voor Lieske haters natuurlijk wel goed uitkomt om dat wél te blijven doen. Dat je haar een zeikerd vindt is prima, maar om nu te gaat lopen blèren dat ze helemaal geen zwaar gekneusde kniebanden heeft, is behoorlijk tragisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze maakte ook een nogal vreemde beweging, plus dat ze al vaker problemen heeft gehad met haar knie.
Dus het zou zomaar kunnen.
Ik heb helemaal geen burenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
*Maurisico heeft even bij de buren gegluurd en ontdekt dat saaiheid buurvrouw veroorzaakt wordt door overmatig computer-gebruik.... Maurisico vermoed dat Flugel de buurvrouw van Maurisico is...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou niet zomaar kunnen...het IS zo. Daar hoef je niet meer aan te twijfelen, hoewel het voor Lieske haters natuurlijk wel goed uitkomt om dat wél te blijven doen. Dat je haar een zeikerd vindt is prima, maar om nu te gaat lopen blèren dat ze helemaal geen zwaar gekneusde kniebanden heeft, is behoorlijk tragisch.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
-knip-
...als ik lieve mensen wil zien, ga ik wel met een tuinstoel voor de raam bij mijn buren zitten...
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |