Kan beter BB laat die aapjes maar weer losquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef MissX het volgende:
BB please laat ze weer in het huis
Mond open, mondhoeken naar benedenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan beter zeggen BB laat die aapjes maar weer los
voetbal of onderhoudquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:
iemand ondertussen al een idee waarom ze opgesloten zittenBB wil ze nuchter houden tot het begin van de wedstrijd ofzo
BB5 geeft dit jaar geen sanctiesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef MissX het volgende:
wat voor sanctie zou er staan op de kamer verlaten
het is geen gezicht, de ware aard komt boven Natje is een aso wijffiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ikk an er echt niet tegen hoe die Nathalie daar asociaal zit te kauwen....
Stream moet maar even uit.
Volgens mij zit de deur op slot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef MissX het volgende:
wat voor sanctie zou er staan op de kamer verlaten
Zulke asociaties kreeg ik wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:42 schreef walnuts het volgende:
Nathalie kauwend op haar kauwgom:
[afbeelding]
nee, maar linda is al een beetje dronken dan maakt het voor haar niks meer uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Linda ook totaal niet passen, daar naast Joost en Nathalie trouwens.
Dat zit er dik in. 't Maakt Linda allemaal niets uit. En Nathalie waarschijnlijk ook niet na 5 flessen rosé.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
volgens mij gaat Linda vanavond ook Nathalie proberen te zoenen
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
Muurbloempje Nathalie valt eigenlijk nooit op omdat ze iets leuks zegt of doet; áls ze opvalt dan is het door een ergerlijke fysiek, zoals die freule-bek, haar weerzinwekkende eetgewoonte of het Calimero-stemmetje.
leuk is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
volgens mij gaat Linda vanavond ook Nathalie proberen te zoenen
Heel af en toe kan ze aanhaken bij Joost of Dido, als die iets leuks doen doet ze wel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
Muurbloempje Nathalie valt eigenlijk nooit op omdat ze iets leuks zegt of doet; áls ze opvalt dan is het door een ergerlijke fysiek, zoals die freule-bek, haar weerzinwekkende eetgewoonte of het Calimero-stemmetje.
Nathalie zullen we nou echt geen momént gaan missen, als die exit gaat.
Alleen kan dat nog wel even duren. Bewoners van het type 'vleesch nog vis' overleven vaak lang.
Linda zat er paar weken geleden al iedere x op te aasen, toen hield Nathalie het af. Maar volgens wordt die vanaaf zo dronken dat het er idd niet meer boeit. Linda zit nu al iedere x met der om haar heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. 't Maakt Linda allemaal niets uit. En Nathalie waarschijnlijk ook niet na 5 flessen rosé.
fluiten is nog veel erger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef ruby het volgende:
Dat zingen hoeft helemaal niet. Kappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |