Daar horen hooligans bij hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.![]()
![]()
![]()
Maar ze geeft wel èrg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:51 schreef Loedertje het volgende:
Gelukkig heeft Dido ervaring met vervelende oude vieze bejaarde mannetjes irl
Ja ik zie het wel weer wat worden, gaat de positieve kant op. Dido gedraagd zich niet meer boos of geirriteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ze geeft wel èrg onduidelijke signalen. Niet om die mongool van een Roel goed te praten, maar Dido zegt vaak nee terwjil ze eigenlijk "JA, JA, JA" schreeuwt.
Hij zit heel de tijd aan haar, daar zegt ze niets van. Dan zegt ze zelf, 'je wilt alleen maar aan m'n kont zitten', en als hij dat vervolgens ècht doe gaat ze quasi geërgerd reageren.
Tease kut
Ik zie het nu pasquote:
Die worden eigenaar van Fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
en je weet maar vervelende hooligans belanden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.quote:
hoe harder hij dat roept hoe groter de kans is dat hij met oorbellen moet lopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef MissX het volgende:
Roel wil geen oorbellen
Die is vast iets aan het doen met baby-kleertjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Rob alweer nergens in beeld
Natje wil vanavond lindaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie durft nu meer bij Roel, omdat hij nu ook een meisje is..... Dan is zij zeker de pot.
vaak zit het s ochtends als ze uit bed komt het beste. Totdat ze het dan vervolgens gaat touperen en liters haarlak erin spuiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het teveel in laagjes geknipt, soms is het 1 bos bovenop en onderin dunnetjes.
[overeenkamscheren-mode]Beetje een pottenkapsel[/overeenkamscheren-mode]![]()
Heb je de voorkant nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:01 schreef Arcee het volgende:
Naat en Dido lijken wel 2 jongens van de achterkant.
Het wordt vanavond weer een hoerenfeest dus gaat ze in stijl als hoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Linda moet en zal altijd de minst elegante dame in huis zijn lijkt het wel
[afbeelding]
Mwoahh Nee joh ben je malquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Als het dan groeit, ziet het er echt niet zo uit hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een overblijfsel uit haar gabber-periode. Ze zal wel zo'n vrouwelijk gabberinnetjes-zijkanten-weggeschoren kapseltje hebben gehad.
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je de voorkant nog niet gezien
Ach zit blijkbaar de aard van het beestje. 'kijk mijn tatoo, heb je die al gezien'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:07 schreef Flyduck het volgende:
zitten ze strax helemaal klaar,.. hebben ze een technische storing .
Face-wise is 't wel in orde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |