hahaha JA!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef APK het volgende:
Dido is Roel aan het optuigen, er is duidelijk weer toenadering.![]()
Dat wordt lachen als Nederland verliest.
Linda: Wat een hoeruh wedstrijd, ik heb echt nog nooit zo'n hoeruh wedstrijd gezien.
Roel: Fuck it weet je wel, we gaan NEUKUHHHHH!
Plus een half uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:42 schreef pinkplatinum het volgende:
ze mogen wel opschieten.. nog 18min...
Ik kan echt niet geloven dat iemand zó slecht tegen drank kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Loedertje het volgende:
Dido * Nee Roel, laat dat biertje nog maar ff staan*
Hij is bezopen !
Waarschijnlijk is dat heel hip in Groningen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef -Delta- het volgende:
Tanja heeft wel make-up kennis hoor, oogschaduw óp je wenkbrauwen![]()
hahaha ja hoe komt ze erop!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef -Delta- het volgende:
Tanja heeft wel make-up kennis hoor, oogschaduw óp je wenkbrauwen![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat heel hip in Groningen.
Dat hoorde ik ook ja, best triest eigenljikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:45 schreef Loedertje het volgende:ido * Roel , kom maar ff naar de badkamer (want daar zijn meerderen mensen en dan zit je niet elke keer met je handen aan mij....)
Dat is mooi dan zet de tv pas om 20:30 aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan is de voorbeschouwing op de buis. De wedstrijd zelf begint om 20.30.
Omdat Menno de grap er nog wel van in ziet, en Roel alleen maar zit te zeikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef NG het volgende:
Waarom zijn er 3 mensen met Menno bezig en maar Dido moet alleen Roel opmaken?
Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:48 schreef Timon223 het volgende:
ondertussen kunnen we wel ff een 'virtueel' pooltje maken....... Ned-Tje wat wordt de uitslag? ik zeg 1-3
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.
Gelukkig heeft Dido ervaring met vervelende oude vieze bejaarde mannetjes irlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, best triest eigenljik
Wat APK zei, zeg maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef walnuts het volgende:
Tje-Ned: 1-2.
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal tegen ome APKquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
wilde pooltje hebben onder de SC vent.... meer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
[..]
wilde poltje hebben onder de SC vent.... meer niet
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
Stel je niet aan, ga volle zalen trekken ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
ok, met je eens, ik stop .........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |