Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:48 schreef Timon223 het volgende:
ondertussen kunnen we wel ff een 'virtueel' pooltje maken....... Ned-Tje wat wordt de uitslag? ik zeg 1-3
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is zelfs een speciaal topic voor, oetlul.
Gelukkig heeft Dido ervaring met vervelende oude vieze bejaarde mannetjes irlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, best triest eigenljik
Wat APK zei, zeg maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef walnuts het volgende:
Tje-Ned: 1-2.
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal tegen ome APKquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Timon223 het volgende:
Oetlul???? nee jij trekt volle zalen .....![]()
![]()
![]()
wilde pooltje hebben onder de SC vent.... meer nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan dit mongolentopic, er gaat een wereld voor je open.
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
[..]
wilde poltje hebben onder de SC vent.... meer niet
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
Stel je niet aan, ga volle zalen trekken ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Timon223 het volgende:
om nu meteen te beginnen te schelden vind ik 'not done'
ok, met je eens, ik stop .........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
laten we er een gezellige voetbalavond van maken.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |