We kunnen het alleen maar hopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
En toch, voel ik een grote ruzie aankomen.
Er hangt wel iets in de lucht. Hoe langer ze op blijven (en drinken) hoe meer kans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het zoeven nog niet, hopelijk krijg je gelijk maar ik denk dat de boel als een kaartenhuis inzakt en de helft na de wedstrijd binnen een half uur te slaap gaat vrees ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
yeahquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij krijgt zo patsen op de billen, stoutertje.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Onzin, Zij is een uitzondering.
Geef haar nog een vette hap .![]()
Ik voel ook dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Doet Cruijff ook mee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
Opvallend dat Roel zo weinig namen kende van spelers .
Das ook een kunst... Is hetzelfde als zeggen dat je voelt dat de kerkklok over 2 minuten tien keer gaat slaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen
Voel, voel , voel...dat Chantal binnen een uur na de wedstrijd over minimaal 4 bewoners gaat roddelen !
ja, dat lijkt me toch regel 1 van de befaamde 'mannenregeltjes'... de namen van de spelers van het nederlands elftal kennen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik voel ook dingen
Voel, voel , voel...dat Chantal binnen een uur na de wedstrijd over minimaal 4 bewoners gaat roddelen !
Daar baalt hij ontzettend van idd, dat 'watje' Joost véél meer weet van deze mannensport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:56 schreef Loedertje het volgende:
suggestie voor Hummie: stop de videoband: "Chantal, haar beste roddels verzameld" in de recorder..... denk dat de bewoners dan wel iets geconcentreerder kijken dan nu...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat de Security maar alvast paraat staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |