míts muziek....míts muziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef MissX het volgende:
ja daar was de eerste zoen van Roel en Linda alweer, die gaan weer los straks
Is dat zo?quote:
Rob?? Vetrouwen? Dan moet je wel heel erg levensmoe zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Stel het was oorlogstijd en je zou moeten schuilen dan weet ik wel bij wie ik niet aan zou bellen omdat je je bij ze niet veilig zou voelen....
Dat zijn Menno,Ingrid,Chantal.....in mindere mate Tanja
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Roel zou je voor een zakkie wiet aangevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Hey , Katja Schuurman in het huis, wat leukquote:
Niemand houdt je tegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Zal ik een van de streams gaan verslaan?
Misschien dat er nu véél gaat gebeuren. Misschien ook niet....
In percentage wel/niet:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
Tjechie, hoezo is dat erg dan???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Heel graag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:37 schreef avonne het volgende:
hmmmmm. Ging wel, vond ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nah, ik lig toch al.
Maar wel de moeite waard?
Engeland... 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
wie heeft er gewonnen?![]()
Was naar een voorstelling van Mark van de Veerdonk
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruziequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In percentage wel/niet:
Gaat er zo iets gebeuren?
14,2% ja
85,8% nee
Dat is mijn inschatting
Intuïtie en mensenkennis....quote:
filosofische metafysische gesprekken....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat versta je onder iets gebeuren seks, ruzie
Dat is geen motivatie.quote:
En voor als je het wil weten.... Nederland 2-0 gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |