quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:20 schreef Maurisico het volgende:
overigens.....KWALIFICATIE VOOR WK....![]()
![]()
![]()
Wordt weer een leuke zomer!
Was ze echt even gestopt dan?quote:
Mooie beelden weer.quote:
En vroeg naar bed. Morgenochtend ligt er weer genoeg en de kabouters doen het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij is Rob nog niet over zijn scheiding heen/
Het is net alsof hij van zijn ex alleen naar voetbal mocht kijken als hij doodstil bleef zitten ( en eerst de afwas en de strijk had gedaan.
Welke stream kijk jij ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:23 schreef Maurisico het volgende:
Wat loopt die Jan Mulder nou te zeveren.....![]()
Wat ik niet begrijp zijn die idiote witte banden aan die jurk.quote:
bij roel bedoel je? Dat was de bhquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp zijn die idiote witte banden aan die jurk.
dat zijn de nep-beha'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is de BHquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zit een megagrote BH onder die jurk, mét witte bandjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zijn die opvulbeha's geloof ik. Vond ik er de vorige keer ook al niet uitzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef MissX het volgende:
BB muziek, anders kakt het in
Gaat NIET gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef MissX het volgende:
BB muziek, anders kakt het in
Ja, zit je daar echt van hmmm wat nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....
Muziek is nu wel nodig ja.
Dan moet er snel muziek komen. Anders slaapt iedereen over een uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
en nu even stilte voor de storm
Ik was er al niet vanuit gegaan, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet er snel muziek komen. Anders slaapt iedereen over een uur
André Hazes !quote:
je krijgt net het gevoel of nederland met 2-0 heeft verloren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een domper als je lekker een wedstrijd zit te kijken en dan meteen na het eindsignaal gaat het beeld op zwart.....
Muziek is nu wel nodig ja.
Motivatie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef riri het volgende:
Stel het was oorlogstijd en je zou moeten schuilen dan weet ik wel bij wie ik niet aan zou bellen omdat je je bij ze niet veilig zou voelen....
Dat zijn Menno,Ingrid,Chantal.....in mindere mate Tanja
De mensen die ik wel zou vertrouwen zijn....
Rob,Dido,Joost,Roel....en in mindere mate maar ook wel te vertrouwen Lieske,Linda,Nathalie
Wordt een lange zit dan.quote:
Dat is vies zegquote:
Maar toen was er ook muziekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Net zo als afgelopen zondag toen begon het saai en het eindigde met heel veel vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |