Linda zit aan de melkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Als linda maar dronken genoeg is zoent ze ook nog met rob.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:22 schreef Marrije het volgende:
Als linda maar dronken genoeg is zoent ze ook nog met rob.
omdat ze vanmiddag de wijnvoorraad al buit heeft gemaaktquote:
Wat een treurwilgje.quote:
Ze durft wil niet naar huis donderdagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Wat is er met Linda? Teut of verdrietig?
[afbeelding]
Precies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
Chantal tegen Roel * jij moet echt weer gaan roken , de agressie straaaalt van je af
...want als jij de 1e peuk opsteekt dan kan ik ook weer roken en krijg jij de schuld*
Eerst zoenen tot 2 keer toe met Roel en als Roel niet in slaap gevallen was, wie weet......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Wat is er met Linda? Teut of verdrietig?
[afbeelding]
Ze mag van mij gaan, samen met die hangbuikzwijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze durft wil niet naar huis donderdag
Chantal uitzetten mag ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze vanavond ook de zender van Sjankwal misschien uitzetten?
Chantal heeft het goed voor elkaar, Rob zit op de bank door haar geroddel en gedoe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze vanavond ook de zender van Sjankwal misschien uitzetten?
Inderdaad, zei ze in het roddelbad vanmiddag ook. "Ik zou het vreselijk vinden, écht vreselijk."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze durft wil niet naar huis donderdag
Ze heeft inbreng van 0,0 in dat huis, alleen makkelijke barsloerie spelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Inderdaad, zei ze in het roddelbad vanmiddag ook. "Ik zou het vreselijk vinden, écht vreselijk."
Toen huilde ze ook al bijna.
Maar.. maar.. zij is wel onze laatste hoop op sexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:29 schreef -Delta- het volgende:
Ze heeft inbreng van 0,0 in dat huis, alleen makkelijke barsloerie spelen.
Moet dat?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:33 schreef MissX het volgende:
[..]
okay ik las dus de Longen van Chantal
Inderdaad, ik zit net een toastje gerookte kip te etenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:32 schreef Rica het volgende:
Moet dat?
Ik kijk er 10 x liever naar dan naar die foto s van Natte Lie met die bekkentrekkerij,echt ergelijkquote:
Dat is misschien wel de beste tot nu toequote:
Tnxquote:
Rob moet gewoon blijven, die maakt iedereen gek, als we allemaal brave Lieske's in het huis hebben valt er niks te kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:31 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het toch jammer vinden als ze wegging. Ik zie Rob liever gaan. Hoewel het voor het 'spel'waarschijnlijk interessanter als-ie blijft.
Nee, die moet ook blijven, die vormt ook een goeie irritatiefactor. Ze is nu trouwens veel te aardig. Ik mis haar asogedragquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob moet gewoon blijven, die maakt iedereen gek, als we allemaal brave Lieske's in het huis hebben valt er niks te kijken.
Nee daar bedoel ik niet mee dat Tanja ook moet blijven, die moet gewoon naar huis. Donderdag![]()
Ja, ik had na die uitbarsting van vanochtend méér verwacht van haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Aventura het volgende:
Nee, die moet ook blijven, die vormt ook een goeie irritatiefactor. Ze is nu trouwens veel te aardig. Ik mis haar asogedrag![]()
Ben jij een zusje van Lieskequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:38 schreef Kimske het volgende:
Dido kan echt geen touwtje springen, zonder tussensprongetje gaan je knieën naar de klote..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |