gmtaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, die gaan zo allemaal pitten verwacht ik. hoop ik
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na het debâcle van vorige week?
Neu, hierna doodse stilte en gaan Dido en Chantal slapen.![]()
quote:
Gewoon 2 maanden Somalië, is ze meteen ook van een aantal andere vervelende trekjes af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:05 schreef MissX het volgende:
[..]
ze moet echt naar de weight watchers hoor
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo weinig sympathie kan opbrengen voor de bewoners als de meeste streamkijkers, dus dat wordt waarschijnlijk een half uurtje doordraaien en dan eens rondvragen wat het nummer van 112 ook alweer was...
oa ademhalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon 2 maanden Somalië, is ze meteen ook van een aantal andere vervelende trekjes af.
CW wil het oo-hook...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
hij heeft gevoel voor humor.....
![]()
geweldig!!
Ja viel mij ook op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:03 schreef Pinball het volgende:
Ik ben echt te spreken over het camerawerk van vanavond.
ze heeft geen zin in Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
waarom drinkt Linda eik niet?
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
waarom drinkt Linda eik niet?
Idd, Dido linea recta naar bed en dan Roel en Linda feestje bouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW wil het oo-hook...![]()
Nah ok, dan alleen Dido naar bed, valt toch niks mee te beleven. Chantal gaat nog los!![]()
als íedereen het nou echt graag wil...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar..... Als Flugel het nou wihil....![]()
Nee, er ontwikkelt zich een alcoholprobleem (en ik kan het wetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bed
zelfs met krukken kan ze die ene move van der nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Chantal die Rob verrot scheld en Lieske die haar dansje doet....
als ze teveel zuipt komt ze niet klaar... ze wil nu eindelijk eens wat voelen van roel....of van wie dan ook.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, ze is denk ik gewoon chagerijnig en gaat na de wedstrijd (verwacht ik) subiet te bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |