doe mij zo maar een sterk bakje met alcohol..quote:
Irish Coffee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
doe mij zo maar een sterk bakje met alcohol..
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
Zo, dat is leuk Spidey.
Hoe oud, looks, maten, wat doet d'r vader?
Brand ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef dndiek het volgende:
Bos, wat is er afgebrand in Geldrop?
Ok ik dacht dat mijn vader daarover was wakker gebeld vannacht.....quote:
quote:
Ah, dat wordt dus geen seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikant
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dus geen seks.
Maar goed, ik ga eens eten en dan naar Veenendaal.
Prettige match bij Oranje, morgen analyseren!
Het zou goed kunnen dat er brand is geweest, maar ik weet dus (nog) niet waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat mijn vader daarover was wakker gebeld vannacht.....
Moeten we nog een poll aanmaken over je scoringskansen voor vanavond, of is dat met het laatste feitje al bij voorbaat zinloos?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikant
![]()
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt toch spannend Spidey, een ondeugende domineesdochter...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moeten we nog een poll aanmaken over je scoringskansen voor vanavond, of is dat met het laatste feitje al bij voorbaat zinloos?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.
[..]
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.
Een van m'n beste vrienden is domineeszoon. Hoeft niets te betekenen. Hij zuipt, spuit, slikt en neukt ook bij het leven. Het zijn ook maar gewone mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat ze zich enigzins losgemaakt heeft van haar ouders en dat ze alle verloren schade probeert in te halen, of in ieder geval dat hoop ikmaar goed we zien wel wat het wordt....
[..]
Kan inderdaad zijn dat ze compleet losgeslagen is door het altijd strenge regime thuis en straks het liefst heeft dat je haar vastbindt, afranselt en over d'r heen pist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat ze zich enigzins losgemaakt heeft van haar ouders en dat ze alle verloren schade probeert in te halen, of in ieder geval dat hoop ikmaar goed we zien wel wat het wordt....
Ik heb serieus medelijden met jou! Je werkt echt 60 uur in de week of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
hey er zijn al 3 uurtjes voorbij.. nog maar 4 te gaan![]()
Neuh dat valt ook wel weer mee.. ach je moet toch ergens je geld vandaan halen??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb serieus medelijden met jou! Je werkt echt 60 uur in de week of niet?
Dat is zo. Australië.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neuh dat valt ook wel weer mee.. ach je moet toch ergens je geld vandaan halen??
En trouwens het zijn nog maar 2 dagen (incl deze) dus het einde is inzicht.. de laatste loodjes wegen het zwaarst bla bla.
Veel plezier in Den Haag danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
He wat saai ben ik dan zeg.
Ik ga precies het zelfde doen als die 2 hierboven
Ze hebben zowiezo een tekort aan mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is zo. Australië.
Ik las gisteren dat ze in Australië een groot tekort hebben aan werktuigbouwers. Als ik de kans krijg....![]()
Pics!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Wij moeten nog boodschappen doen.quote:
Turkije - Duitsland op ZDF om 19.30quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kibbeling en bier in huis.
Voetballen vanaf 15.00 uur.
Noord-Ierland - Wales
Daarna Engeland - Oostenrijk.
En vanavond was er ook nog iets.
Wel alles goed wasen en scheren hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
2-3 zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik denk 2-0, kan nu best ff boodschappen doen.
Staat het 2-2
scooterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
ja die heb ik ook nog staan hier, soms nog wel eens handigquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
De Pizzakoerier, of de Chinees ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
Chinees, dat is wel een goed idee.quote:
Mwah, ik hou het liever bij blond blauwe ogenquote:
Wat ben ik gespannen? Ik ben niet gespannen, zei je dat ik gespannen was???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef VoreG het volgende:
ah wa lief hij is gespannen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
Jezus man, je werkt op een helpdesk. Je doet net of je 3 dagen non stop op een rubberplantage hebt lopen beulen.
Ga je in Australie alleen maar een beetje rondreizen of ook werken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die het slechter hebbenik zal niet meer zeuren..
ik ga naar huis
Ik vind de wedstrijden van Engeland de laatste tijden maar tegenvallen.quote:
moet je eerst digitale tv nemen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef popolon het volgende:
Waarom nemen zo weinig Nederlanders NASN eigenlijk? (via UPC te verkrijgen)
Voor die paar euro per maand 24/7 Amerikaanse sport op tv.
Ik zou het wel weten.
Ik ook, zet ik er speciaal de wekker voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijden van Engeland de laatste tijden maar tegenvallen.
Geen flauw idee eigenlijk, heb je dat nog niet dan, jij als DVD fanaat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je eerst digitale tv nemen toch?
ik zit niet alleen thuis hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk, heb je dat nog niet dan, jij als DVD fanaat?
Komen ze nu pas mee, ben ik dus voor niets geemigreerd.
Ziet er niet gek uit, nu de hdtv nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zit niet alleen thuis hier
Maar UPC is momenteel bezig met het opstarten van digitale tv, leuk pakket trouwens
http://www.chelloo.com/fo(...).msg112385#msg112385
Oké, was het wel gezellig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef Vom het volgende:
Toch nog ff in deze kroeg en nee ik was niet in Den Haag![]()
Werkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je in Australie alleen maar een beetje rondreizen of ook werken?
Cameroon op tv, altijd leuk.
oud nieuwsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ontplofte Phyton die een 2 meter lange Krokodil wilde oppeuzelen.
[afbeelding]
op papier winnen of qua wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:37 schreef methodmich het volgende:
Pokkenzooi, 4-0 verlies terwijl je gewoon moest winnen.
Hopelijk is het cabaret straks erg leuk, dan wordt het tenminste nog iets vandaag.
Rondje op kosten van Wim Helsen dan ook.
Jazeker, 8-1 gewonnenquote:
Ivoorkust ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Angola heeft ich geplaatst voor het WK Mooi
Eigenlijk was het heeeeeeel slecht, maar ja weer drie punten dus na afloop was het gezelligquote:
Het was Wome niet Eto'oquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Holy shit 1-1 bij Kameroen-Egypte waardoor Ivoorkust is geplaatst. Maar Kameroen krijgt in de 95ste minuut een penalty. Maken ze hem gaat Kameroen naar het WK. .......Etó O mist. Man wat spannend. En weat een hartaanvallen zijn er te registreren in Afrika vandaag.![]()
Daar heb je gelijk in. Het was enorm spannendquote:
de echte voetbalfanquote:
Ja hehe, jij kent zijn vriendin nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte voetbalfan
Hij verkiest een wedstrijdje van ASWH nog voor een vrijparty met z'n vriendin
Lekkuh hoor weiffie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerbekkie van me
Ik gaot neederlaant kaike
Had je maar niet moeten verhuizen ouwe Yank!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
Teringtalpa haald gewoon de stream offline.
Tjechie
www.oranje.nl zendt het ok uit toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
Teringtalpa haald gewoon de stream offline.
Tjechie
golfer en SCHquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Eilanden het volgende:
Leuke foto van Golfer naast die Oranje-fan!
Ik zal eens kijken of het wel interessant genoeg is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:21 schreef Eilanden het volgende:
Via CCTV-5 (800K) is de wedstrijd trouwens te volgen Popo!
Goed planquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat het gewoon voor de TV zittend volgen.
Duitslandquote:
Ja noord - Ierland en Engeland waren bagger. Dan word je wel voor het oostblok.quote:
Alleen voor abo's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.oranje.nl zendt het ok uit toch?
Als je BB via de stream gaat volgen, kun je het commentaar van Talpa meepikken, tesamen met de debiele uitlatingen van de bewoners (En zeg nou zelf, hoe vaak heb je die mogelijkheid)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Alleen voor abo's.
Heb die Chinese stream even bekeken maar da's toch echt 10 x niks, wat een kwaliteit, zeker als je HDTV gewend bent.
Ik ga lekker vroegen bieren vandaag.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je BB via de stream gaat volgen, kun je het commentaar van Talpa meepikken, tesamen met de debiele uitlatingen van de bewoners.
Ik vind Tsjechie al jaren een top team, zowel fysiek en technisch als tactisch, met een aantal spelers die ik graag zie ballen, ook al spelen ze voor clubs waar ik een hekel aan heb (zoals een Nedved, Rosiky) en ik vind Nederland gewoon ruk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja noord - Ierland en Engeland waren bagger. Dan word je wel voor het oostblok.
Hey, ik probeer je maar te helpen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga al helemaal niet BB streams bekijken.
iiieuuwwww
Ik mis het niet eens Digger, zit vrolijk College football te kijken met Radio1 op de achtergrond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, ik probeer je maar te helpen hoor
Pingel Tsjechie
2 er van af pakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef golfer het volgende:
Biertjes in de rust inschenkt.
WK, here we come.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef DIGGER het volgende:
Kut, dat worden weer oranje straten deze zomer
Tuurlijk .... Harkema College tegen het Willem de Zwijger College is net zo leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
zit vrolijk College football te kijken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk .... Harkema College tegen het Willem de Zwijger College is net zo leuk![]()
Allemaal yanks die zich doorvervelen op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zit 110.000 man in dat stadion.
Bier, hotdogs en sport.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Allemaal yanks die zich doorvervelen op de zaterdagmiddag![]()
Ik was je balletjes aan het friturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
En we staan voor met 2-0. Bluezz ga eens weg voor het witte doek. Naaktdansen doen we na de wedstrijd.
Ik doe er wel een groen-wit-rood huis tussen voor de verandering.quote:
Zolang het maar Iers is en niet Italiaans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik doe er wel een groen-wit-rood huis tussen voor de verandering.
Wat doe je bij 0-3 ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was je balletjes aan het frituren
Voor elk doelpunt doe ik er 1.
Nee Italiaans uiteraard. Iers kan ook, die vlag is ook aanwezig. Heb trouwens geeneens een NL vlag in huis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Zolang het maar Iers is en niet Italiaans.
Toch nog een beetje oranje dan.
En bijna afgelopen, nog steeds 1-0quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Lekker naar Herman Finkers gekeken, beter dan dat belachelijke voetbal.
Cabaret is populair als voetbalalternatief merk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Zeik niet zo manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef Cart_man het volgende:
Godverdomme, kut Thuram. ¤150 misgelopen.
Lezen ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Cabaret is populair als voetbalalternatief merk ik
Ja, dat heb ik eigenlijk ook...Alleen dan maar 40 euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef Cart_man het volgende:
Godverdomme, kut Thuram. ¤150 misgelopen.
Ik zag het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
*KUCH* Portugal - Liechenstein 0-1
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
*KUCH* Portugal - Liechenstein 0-1
Niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zou Mark van Bommel nu voor de tv gezeten hebben?
Met zijn Marco van Basten-pyjama aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Woooh 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
Sommigen moesten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
OK dus als Liechtenstein dit weet vast te houden hebben de Russen en Slowaken nog een alles of niets match voor minimaal plek 2 en afhankelijk van Portugal - Letland misschien nog wel directe plaatsing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
12-Oct-2005 BRATISLAVA (Slovakia) Slovakia - Russia 20:30
12-Oct-2005 PORTO (Portugal) Portugal - Latvia
Vanavond NHLquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij nou meer weer terug naar dat schoolvoetbal van je![]()
Ongemakkelijk, met het gevoel alsof ie een buttplug in z'n aars had?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
toppie...een absoltue aanrader !quote:
En de Kiwi dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toppie...een absoltue aanrader !
op een koala na heb ik alle down-under-animals op mijn bord gehad !
oa: krokodil-kangaroe-emoe![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
en lekker ???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeelandquote:
Ja klpt, maar dat is ook wel down underquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeeland
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en lekker ???
waar lijkt het op
dan weet ik wat ik daar kan verwachten
We gaan er dan dus binnenkort even een recensie aan wijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mooi mooi, dan hoef ik daar dus niet van de honger om te komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !
maar iig zeer goed te doen !
druk bezig geweest op Googlequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.
Neuj?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
druk bezig geweest op Google![]()
Mijn vriendin had de Emu (maar die eet nooit veel, dus....) maar was errug lekkur !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Krok en Skippie heb ik al wel eens gegeten, ben vooral benieuwd naar de Emoe, die erg lekker schijnt te zijn.
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond?
Mooi dan drink ik mijn biertje op.. en duik ik in mijn bed...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Wie kent trouwens ADHD van Jochem Meyer?? (Cabaret)
Ik vond hem wel grappig.. echt hyper actief die gast.. je wordt er zenuwachtig vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mijn vriendin had de Emu was errug lekkur !
trustequote:
quote:
*burb*quote:
Ja wat dat betreft hadden de Grieken beter kunnen winnen, dan stond Turkije nu niet 2e.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Marokko niet door, dat maakt het deze zomer een stuk rustiger hier
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?quote:
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbalquote:
Heulemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbal![]()
whehe 3 en een halve kilo, sjezus zoveel weegt een baby bij geboorte.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
Kolere, het vlees was in de aanbieding.
3,5 kilo draadjesvlees gekocht.
Paar uurtjes lekker sudderen.
huhquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?
Nee dat klopt, dus laten we het hopen dat het voor de aanstaande Mascotte ook geldt, dat zou namelijk betekenen dat ze nog wel een flink aantal weken zou blijven zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe 3 en een halve kilo, sjezus zoveel weegt een baby bij geboorte.
of sla ik nu helemaal de plank mis![]()
Ja maar dat is allemaal het resultaat van voetbal, shirtjes ruilen, feest vieren na het voetbal, de baby vast laten wennen uit drinken uit een flesje voor later in de voetbalkantine etc.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Heulemaal niet
Het gaat hier over vanalles en nog wat en flesjes geven
Wat een liefurds zijn het toch hier, die stoere vaders?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef nikky het volgende:
Heulemaal niet
Het gaat hier over vanalles en nog wat en flesjes geven
En ik het het tegen Bluezzz
Je weet toch dat ie niet weet waar het aan en uit knopje zit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef popolon het volgende:
tongie nog wakker?
Die kerel laat altijd z'n pc aanstaan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een liefurds zijn het toch hier, die stoere vaders?![]()
Bluezz komt zo weer, maar je mag mij ook best even een kus tussendoor geven, moppie.
Liegepuk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar en wat stond er en van wie was ie?
Tegen jou natuurlijk. Moet je nog niet naar bed ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het Flierp.
Ben je kleurenblind
Nou ja laat ook maar, ik open wel een topic in FB, dit kan natuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |