Pics!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikant
![]()
Wij moeten nog boodschappen doen.quote:
Turkije - Duitsland op ZDF om 19.30quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kibbeling en bier in huis.
Voetballen vanaf 15.00 uur.
Noord-Ierland - Wales
Daarna Engeland - Oostenrijk.
En vanavond was er ook nog iets.
Wel alles goed wasen en scheren hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
2-3 zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik denk 2-0, kan nu best ff boodschappen doen.
Staat het 2-2
scooterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
ja die heb ik ook nog staan hier, soms nog wel eens handigquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
De Pizzakoerier, of de Chinees ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
Chinees, dat is wel een goed idee.quote:
Mwah, ik hou het liever bij blond blauwe ogenquote:
Wat ben ik gespannen? Ik ben niet gespannen, zei je dat ik gespannen was???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef VoreG het volgende:
ah wa lief hij is gespannen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
Jezus man, je werkt op een helpdesk. Je doet net of je 3 dagen non stop op een rubberplantage hebt lopen beulen.
Ga je in Australie alleen maar een beetje rondreizen of ook werken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die het slechter hebbenik zal niet meer zeuren..
ik ga naar huis
Ik vind de wedstrijden van Engeland de laatste tijden maar tegenvallen.quote:
moet je eerst digitale tv nemen toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef popolon het volgende:
Waarom nemen zo weinig Nederlanders NASN eigenlijk? (via UPC te verkrijgen)
Voor die paar euro per maand 24/7 Amerikaanse sport op tv.
Ik zou het wel weten.
Ik ook, zet ik er speciaal de wekker voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind de wedstrijden van Engeland de laatste tijden maar tegenvallen.
Geen flauw idee eigenlijk, heb je dat nog niet dan, jij als DVD fanaat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je eerst digitale tv nemen toch?
ik zit niet alleen thuis hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk, heb je dat nog niet dan, jij als DVD fanaat?
Komen ze nu pas mee, ben ik dus voor niets geemigreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |