Wel alles goed wasen en scheren hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
2-3 zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik denk 2-0, kan nu best ff boodschappen doen.
Staat het 2-2
scooterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef pascalheister het volgende:
Prachtig weertje, gelijk m'n scooter maar een wasbeurtje gegeven, dadelijk mezelf ook nog even
ja die heb ik ook nog staan hier, soms nog wel eens handigquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
De Pizzakoerier, of de Chinees ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook geschuurd, behangen, geverfd en gezopen.
Ik ga gewoon duf op de bank vandaag het voetbal kijken. Geen zin meer om te bewegen eigenlijk. Wie brengt mijn eten straks?
Chinees, dat is wel een goed idee.quote:
Mwah, ik hou het liever bij blond blauwe ogenquote:
Wat ben ik gespannen? Ik ben niet gespannen, zei je dat ik gespannen was???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef VoreG het volgende:
ah wa lief hij is gespannen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
Jezus man, je werkt op een helpdesk. Je doet net of je 3 dagen non stop op een rubberplantage hebt lopen beulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |