druk bezig geweest op Googlequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.
Neuj?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
druk bezig geweest op Google![]()
Mijn vriendin had de Emu (maar die eet nooit veel, dus....) maar was errug lekkur !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Krok en Skippie heb ik al wel eens gegeten, ben vooral benieuwd naar de Emoe, die erg lekker schijnt te zijn.
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond?
Mooi dan drink ik mijn biertje op.. en duik ik in mijn bed...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Wie kent trouwens ADHD van Jochem Meyer?? (Cabaret)
Ik vond hem wel grappig.. echt hyper actief die gast.. je wordt er zenuwachtig vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mijn vriendin had de Emu was errug lekkur !
trustequote:
quote:
*burb*quote:
Ja wat dat betreft hadden de Grieken beter kunnen winnen, dan stond Turkije nu niet 2e.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Marokko niet door, dat maakt het deze zomer een stuk rustiger hier
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?quote:
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbalquote:
Heulemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbal![]()
whehe 3 en een halve kilo, sjezus zoveel weegt een baby bij geboorte.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
Kolere, het vlees was in de aanbieding.
3,5 kilo draadjesvlees gekocht.
Paar uurtjes lekker sudderen.
huhquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |