quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
*KUCH* Portugal - Liechenstein 0-1
Niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zou Mark van Bommel nu voor de tv gezeten hebben?
Met zijn Marco van Basten-pyjama aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Woooh 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
Sommigen moesten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
OK dus als Liechtenstein dit weet vast te houden hebben de Russen en Slowaken nog een alles of niets match voor minimaal plek 2 en afhankelijk van Portugal - Letland misschien nog wel directe plaatsing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
12-Oct-2005 BRATISLAVA (Slovakia) Slovakia - Russia 20:30
12-Oct-2005 PORTO (Portugal) Portugal - Latvia
Vanavond NHLquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij nou meer weer terug naar dat schoolvoetbal van je![]()
Ongemakkelijk, met het gevoel alsof ie een buttplug in z'n aars had?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
toppie...een absoltue aanrader !quote:
En de Kiwi dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toppie...een absoltue aanrader !
op een koala na heb ik alle down-under-animals op mijn bord gehad !
oa: krokodil-kangaroe-emoe![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Lekker naar Herman Finkers gekeken, beter dan dat belachelijke voetbal.
en lekker ???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeelandquote:
Ja klpt, maar dat is ook wel down underquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeeland
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en lekker ???
waar lijkt het op
dan weet ik wat ik daar kan verwachten
We gaan er dan dus binnenkort even een recensie aan wijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mooi mooi, dan hoef ik daar dus niet van de honger om te komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !
maar iig zeer goed te doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |