Cabaret is populair als voetbalalternatief merk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Lekker naar Herman Finkers gekeken, beter dan dat belachelijke voetbal.
Zeik niet zo manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef Cart_man het volgende:
Godverdomme, kut Thuram. ¤150 misgelopen.
Lezen ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Cabaret is populair als voetbalalternatief merk ik
Ja, dat heb ik eigenlijk ook...Alleen dan maar 40 euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef Cart_man het volgende:
Godverdomme, kut Thuram. ¤150 misgelopen.
Ik zag het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
*KUCH* Portugal - Liechenstein 0-1
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:54 schreef DIGGER het volgende:
*KUCH* Portugal - Liechenstein 0-1
Niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Hoe zou Mark van Bommel nu voor de tv gezeten hebben?
Met zijn Marco van Basten-pyjama aan natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
Woooh 1-0quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
Sommigen moesten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet.
Die heeft net als de rest van de echte liefhebbers vast naar cabaret gekeken.![]()
OK dus als Liechtenstein dit weet vast te houden hebben de Russen en Slowaken nog een alles of niets match voor minimaal plek 2 en afhankelijk van Portugal - Letland misschien nog wel directe plaatsing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
12-Oct-2005 BRATISLAVA (Slovakia) Slovakia - Russia 20:30
12-Oct-2005 PORTO (Portugal) Portugal - Latvia
Vanavond NHLquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij nou meer weer terug naar dat schoolvoetbal van je![]()
Ongemakkelijk, met het gevoel alsof ie een buttplug in z'n aars had?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Spideyman het volgende:
toppie...een absoltue aanrader !quote:
En de Kiwi dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toppie...een absoltue aanrader !
op een koala na heb ik alle down-under-animals op mijn bord gehad !
oa: krokodil-kangaroe-emoe![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Lekker naar Herman Finkers gekeken, beter dan dat belachelijke voetbal.
en lekker ???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeelandquote:
Ja klpt, maar dat is ook wel down underquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is kiwi niet een beest uit Nieuw Zeeland
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en lekker ???
waar lijkt het op
dan weet ik wat ik daar kan verwachten
We gaan er dan dus binnenkort even een recensie aan wijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mooi mooi, dan hoef ik daar dus niet van de honger om te komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hele malse biefstuk, croc's een beetje als kip !
maar iig zeer goed te doen !
druk bezig geweest op Googlequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daardoor kon zich in Australie een unieke planten- en dierenwereld ontwikkelen. In Dierenwereld passeert een groot aantal van de Australische dieren de revue, zoals de dingo, de emoe, de rode en grijze kangoeroe, de wombat, de zoet - en zoutwater krokodil (saltie), de helmkasuaris, de kubuskwal, de koala, de mierenegel, de quokka de Tasmaanse duivel, het vogelbekdier (platypus), de wallabie en de wallaroe, etc.
Neuj?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
druk bezig geweest op Google![]()
Mijn vriendin had de Emu (maar die eet nooit veel, dus....) maar was errug lekkur !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Krok en Skippie heb ik al wel eens gegeten, ben vooral benieuwd naar de Emoe, die erg lekker schijnt te zijn.
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavond?
Mooi dan drink ik mijn biertje op.. en duik ik in mijn bed...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks nog een mooie Chinese film op Ned3.
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Wie kent trouwens ADHD van Jochem Meyer?? (Cabaret)
Ik vond hem wel grappig.. echt hyper actief die gast.. je wordt er zenuwachtig vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien op TV en niet echt mijn type cabaret.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mijn vriendin had de Emu was errug lekkur !
trustequote:
quote:
*burb*quote:
Ja wat dat betreft hadden de Grieken beter kunnen winnen, dan stond Turkije nu niet 2e.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef Againzender het volgende:
Marokko niet door, dat maakt het deze zomer een stuk rustiger hier
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?quote:
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbalquote:
Heulemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het kaatsforum is 2 deuren verderop, hier gaat het over voetbal![]()
whehe 3 en een halve kilo, sjezus zoveel weegt een baby bij geboorte.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
Kolere, het vlees was in de aanbieding.
3,5 kilo draadjesvlees gekocht.
Paar uurtjes lekker sudderen.
huhquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met die flesjes op die onmogelijke tijdstippen aan het klooien? Moet toch al lang anders kunnen of trekt Maud het geen hele nacht met een laatste fles tussen 21 en 22 uur?
Nee dat klopt, dus laten we het hopen dat het voor de aanstaande Mascotte ook geldt, dat zou namelijk betekenen dat ze nog wel een flink aantal weken zou blijven zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe 3 en een halve kilo, sjezus zoveel weegt een baby bij geboorte.
of sla ik nu helemaal de plank mis![]()
Ja maar dat is allemaal het resultaat van voetbal, shirtjes ruilen, feest vieren na het voetbal, de baby vast laten wennen uit drinken uit een flesje voor later in de voetbalkantine etc.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Heulemaal niet
Het gaat hier over vanalles en nog wat en flesjes geven
Wat een liefurds zijn het toch hier, die stoere vaders?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef nikky het volgende:
Heulemaal niet
Het gaat hier over vanalles en nog wat en flesjes geven
En ik het het tegen Bluezzz
Je weet toch dat ie niet weet waar het aan en uit knopje zit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef popolon het volgende:
tongie nog wakker?
Die kerel laat altijd z'n pc aanstaan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een liefurds zijn het toch hier, die stoere vaders?![]()
Bluezz komt zo weer, maar je mag mij ook best even een kus tussendoor geven, moppie.
Liegepuk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar en wat stond er en van wie was ie?
Tegen jou natuurlijk. Moet je nog niet naar bed ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het Flierp.
Ben je kleurenblind
Nou ja laat ook maar, ik open wel een topic in FB, dit kan natuurlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |