jij wilt klassiek horen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef Suijk het volgende:
Mag die kutmuziek af?
Alsof ik ooit in zo'n soort PSV-shirt zou lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
dan laat ik Golfer en Bluezz hier hun pakketje maar afleveren
[afbeelding]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.quote:
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Maar dat zijn jullie toch allemaal? En jullie zijn juist degenen die het allemaal zo leuk vinden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
op pinkpop vorig jaar erg super iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:Muse
die zijn liveomg wat was dat goed zeg
Ik,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Muse
die zijn live omg wat was dat goed zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |