Ziet er niet gek uit, nu de hdtv nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zit niet alleen thuis hier
Maar UPC is momenteel bezig met het opstarten van digitale tv, leuk pakket trouwens
http://www.chelloo.com/fo(...).msg112385#msg112385
Oké, was het wel gezellig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef Vom het volgende:
Toch nog ff in deze kroeg en nee ik was niet in Den Haag![]()
Werkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je in Australie alleen maar een beetje rondreizen of ook werken?
Cameroon op tv, altijd leuk.
oud nieuwsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Ontplofte Phyton die een 2 meter lange Krokodil wilde oppeuzelen.
[afbeelding]
op papier winnen of qua wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:37 schreef methodmich het volgende:
Pokkenzooi, 4-0 verlies terwijl je gewoon moest winnen.
Hopelijk is het cabaret straks erg leuk, dan wordt het tenminste nog iets vandaag.
Rondje op kosten van Wim Helsen dan ook.
Jazeker, 8-1 gewonnenquote:
Ivoorkust ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Angola heeft ich geplaatst voor het WK Mooi
Eigenlijk was het heeeeeeel slecht, maar ja weer drie punten dus na afloop was het gezelligquote:
Het was Wome niet Eto'oquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Holy shit 1-1 bij Kameroen-Egypte waardoor Ivoorkust is geplaatst. Maar Kameroen krijgt in de 95ste minuut een penalty. Maken ze hem gaat Kameroen naar het WK. .......Etó O mist. Man wat spannend. En weat een hartaanvallen zijn er te registreren in Afrika vandaag.![]()
Daar heb je gelijk in. Het was enorm spannendquote:
de echte voetbalfanquote:
Ja hehe, jij kent zijn vriendin nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte voetbalfan
Hij verkiest een wedstrijdje van ASWH nog voor een vrijparty met z'n vriendin
Lekkuh hoor weiffie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerbekkie van me
Ik gaot neederlaant kaike
Had je maar niet moeten verhuizen ouwe Yank!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
Teringtalpa haald gewoon de stream offline.
Tjechie
www.oranje.nl zendt het ok uit toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef popolon het volgende:
Teringtalpa haald gewoon de stream offline.
Tjechie
golfer en SCHquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Eilanden het volgende:
Leuke foto van Golfer naast die Oranje-fan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |