doe mij zo maar een sterk bakje met alcohol..quote:
Irish Coffee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
doe mij zo maar een sterk bakje met alcohol..
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
Zo, dat is leuk Spidey.
Hoe oud, looks, maten, wat doet d'r vader?
Brand ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef dndiek het volgende:
Bos, wat is er afgebrand in Geldrop?
Ok ik dacht dat mijn vader daarover was wakker gebeld vannacht.....quote:
quote:
Ah, dat wordt dus geen seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikant
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dus geen seks.
Maar goed, ik ga eens eten en dan naar Veenendaal.
Prettige match bij Oranje, morgen analyseren!
Het zou goed kunnen dat er brand is geweest, maar ik weet dus (nog) niet waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat mijn vader daarover was wakker gebeld vannacht.....
Moeten we nog een poll aanmaken over je scoringskansen voor vanavond, of is dat met het laatste feitje al bij voorbaat zinloos?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
23, blond blauwe ogen, guitig glimlachje, lekker figuurtje en haar vader is (no joke) predikant
![]()
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt toch spannend Spidey, een ondeugende domineesdochter...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moeten we nog een poll aanmaken over je scoringskansen voor vanavond, of is dat met het laatste feitje al bij voorbaat zinloos?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.
[..]
Inderdaad, ik heb hier nog een paar videobanden liggen met een soortgelijk plot.
Een van m'n beste vrienden is domineeszoon. Hoeft niets te betekenen. Hij zuipt, spuit, slikt en neukt ook bij het leven. Het zijn ook maar gewone mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat ze zich enigzins losgemaakt heeft van haar ouders en dat ze alle verloren schade probeert in te halen, of in ieder geval dat hoop ikmaar goed we zien wel wat het wordt....
[..]
Kan inderdaad zijn dat ze compleet losgeslagen is door het altijd strenge regime thuis en straks het liefst heeft dat je haar vastbindt, afranselt en over d'r heen pist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het idee dat ze zich enigzins losgemaakt heeft van haar ouders en dat ze alle verloren schade probeert in te halen, of in ieder geval dat hoop ikmaar goed we zien wel wat het wordt....
Ik heb serieus medelijden met jou! Je werkt echt 60 uur in de week of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:54 schreef appelsientje het volgende:
hey er zijn al 3 uurtjes voorbij.. nog maar 4 te gaan![]()
Neuh dat valt ook wel weer mee.. ach je moet toch ergens je geld vandaan halen??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb serieus medelijden met jou! Je werkt echt 60 uur in de week of niet?
Dat is zo. Australië.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neuh dat valt ook wel weer mee.. ach je moet toch ergens je geld vandaan halen??
En trouwens het zijn nog maar 2 dagen (incl deze) dus het einde is inzicht.. de laatste loodjes wegen het zwaarst bla bla.
Veel plezier in Den Haag danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef Vom het volgende:
He wat saai ben ik dan zeg.
Ik ga precies het zelfde doen als die 2 hierboven
Ze hebben zowiezo een tekort aan mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is zo. Australië.
Ik las gisteren dat ze in Australië een groot tekort hebben aan werktuigbouwers. Als ik de kans krijg....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |