abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31261372
* Lost?

Lost is een serie die afgelopen jaar is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clichÈ maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij heeft zich ontfermd over claire, en het lijkt er op dat er langzaamaan een romance ontwikkelt.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Shannon Rutherford
Shannon is de zus van Boone, die helaas niet meer onder de eilandbewoners is. Ze is een stereotype verwend kind, te lui om te helpen en enkel aan zichzelf denkend. In het begin was ze er van overtuigd dat de groep snel gered zou worden, maar langzamerhand dringt het tot haar door dat dit misschien toch niet het geval is. Ze trekt in ieder geval veel op met Sayid.

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas mislukt dat idee door duistere oorzaken...

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, zijn huidige verblijfplaats is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat ging niet zo.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels toch?, en dat zorgt voor een hoop confrontaties.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit wordt echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. Zonder dat Jin het weet, spreekt Sun wel Engels. Maar omdat ze niet wilt dat Jin hier achter komt, heeft ze dit geheim slechts aan een select gezelschap toevertrouwd.

Nuttige links:

Officiële sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe
Lost op ABC

Related sites:
Oceanic Air
Oceanic Air 815
Dharma Industries
The Hanso Foundation

Discussie-sites:
http://www.lost-tv.com/
http://www.thefuselage.com
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

***Deze openingspost is hier te vinden!*** met dank aan InTrePidIvity

[ Bericht 9% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 21:19:20 ]
-
pi_31261543
En hier weer verder, heeft iemand de orginele OP inclusief plaatjes?
-
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:45:18 #3
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31261620

Vorige deel
Lost (USA) deel 9
pi_31261656
quote:
Jin

Hij is een Koreaan. Praat totaal geen Engels
Dat is nog niet zeker
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:03:39 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31262211
Jack

Hij is een dokter. De enige dokter op het eiland. Hij helpt iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor min of meer de leider van de groep. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meeste van de groep goed kan opschieten.

Die "communicatieve vaardigheden" naar Locke toe nemen toch aardig af!
censuur :O
pi_31262397
Ik denk dat die arme Jack zijn vrouw mist...
Tri State. Tri State. !
pi_31262611
Weer een week wachten
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:17:28 #8
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31262619
TVP en mooie serie
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:24:45 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_31262848
Ik vind de tijdlijn van de eerste twee episodes een beetje verwarrend...
Het is net alsoft ze scenes uit episode 2 naar episode 1 hebben geschoven en vice versa.
Verder wel uitermate puik weer natuurlijk
pi_31263095
Vond e3s2 een matige aflevering. Ik hoop dat er volgende week weer wat meer actie in zit.

Natuurlijk is het erg als een vader z'n zoon kwijt is. Natuurlijk weet ik niet hoe dat is, aangezien ik geen kinderen heb.

TOCH BEN IK DAT GEJANK VAN MICHAEL MEER DAN ZAT! (toegegeven, er zat niet zo veel in deze ep. maar dat ie het weer aan Anne-Lucia vroeg was de druppel)

Zo dat lucht op
Fuck you Jane Austen!
pi_31263422
Vond het wel coole aflevering! Locke en Jack gaan nu dus wss in shifts werken voor die numbers En Hurly zal mss wel wat kapot maken of die voedselvoorraad voor zichzelf houden en dan word de rest boos op hem En dan grietje die Sawyer een tik gaf zal wel 'sick' zijn En ik wou nog wat vertellen maar dat weet ik niet meer Oh ja en ik vind dat de andere 30 survivors ook een rolletje mogen Mét text enzo!
pi_31264061
Aan de manier waarop Jack reageerde vermoed ik dat zijn huwelijk niet goed afgelopen is, misschien is zijn vrouw overleden ofzo? En wat krijgt die Sawyer een hoop klappen te verwerken zeg.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:11:17 #13
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31264350
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef _Supreme het volgende:
Ik denk dat die arme Jack zijn vrouw mist...
zijn vrouw is toch dood.
pi_31264695
Nog steeds niemand die misschien ergens een theorie over het "Incident" heeft kunnen vinden waar ze het in het filmpje over hadden ?
Lijkt me toch een redelijk belangrijk iets, aangezien dat de reden was dat ze om de 109 minuten die code in moesten voeren.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:29:36 #15
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31265016
-edit-

1x is wel genoeg

[ Bericht 97% gewijzigd door InTrePidIvity op 07-10-2005 20:32:33 (Teveel...) ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:31:30 #16
27454 InTrePidIvity
pi_31265080
-edit-
Haal ik deze maar weg, scheelt weer ruimte

[ Bericht 98% gewijzigd door InTrePidIvity op 07-10-2005 21:51:36 (Tsja.) ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:40:58 #17
27454 InTrePidIvity
pi_31265396
Zo, nieuwe OP, beetje geupdate ook meteen aan de huidige stand van zaken...

Jack's vrouw is volgens mij ook dood..

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar dat incident, ik dacht eerst dat die Franse vrouw er wat mee te maken had, maar dat kan niet omdat die film uit 1980 komt, en zij daar pas 16 jaar zit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31266786
teeveepee
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31267511
Heb het zelf niet gecontroleerd, maar het schijnt dat in eht dharma filmpje ook ene B.F. Skinner genoemd werd, die dus echt heeft bestaan.
Zijn theorie-en gingen over :
"B. F. Skinner’s entire system is based on operant conditioning. The organism is in the process of “operating” on the environment, which in ordinary terms means it is bouncing around it world, doing what it does. During this “operating,” the organism encounters a special kind of stimulus, called a reinforcing stimulus, or simply a reinforcer. This special stimulus has the effect of increasing the operant -- that is, the behavior occurring just before the reinforcer. This is operant conditioning: “the behavior is followed by a consequence, and the nature of the consequence modifies the organisms tendency to repeat the behavior in the future.”
Dus vergelijkbaar met "the button", behavior is het invoeren van de code, en de consequentie is dat de klok reset
Meer info op http://www.ship.edu/~cgboeree/skinner.html
Dit heb ik btw van lost-forum, ik ben zelf niet zo uitzoekerig, maar ik dacht dit kan ik hier ook wel kwijt
Nog een mooie quote die ik daar las : "A behavior followed by a reinforcing stimulus results in an increased probability of that behavior occurring in the future."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:55:09 #20
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_31267613
tvp
Seriously!?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:21:17 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31268337
Teuveupeu.
2000 light years from home
pi_31268515
Net de aflevering ook weer gekeken.
Ik moet zeggen dat de op- en aanmerkingen hier af en toe best scherp opgemerkt zijn!

De vrouw van Jack is toch die vrouw uit het ziekenhuis ook, of vergis ik me daarin?
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:42 schreef blonde_rozebottel het volgende:

[..]

Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...
http://www.dharmaindustries.com/
http://www.oceanic-air.com/
Zijn ook wel coole sites naast die van de hanso project
Bij die eerste site krijg ik steeds: Invalid IP, Access Denied
pi_31268802
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef dapluiz het volgende:
[...]
Nog een mooie quote die ik daar las : "A behavior followed by a reinforcing stimulus results in an increased probability of that behavior occurring in the future."
Oftwel ze hebben nu 1x de code ingetoets dus zal jack dat naar alle waarschijnlijkheid ook blijven doen, en niet meer de gok nemen dat er toch niks gebeurt?
-
pi_31270118
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Carport het volgende:
De vrouw van Jack is toch die vrouw uit het ziekenhuis ook, of vergis ik me daarin?
pi_31270851
Geweldige aflevering weer.
Vandaag ook de DVD box van seizoen 1 binnengekregen. Even snel bekeken en er zitten erg veel extra's bij. Binnenkort maar een Lost season 1 marathon houden
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:53:44 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31270928
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

zijn vrouw is toch dood.
Waarom denk je dat?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31271201
aangepaste OP
pi_31271395
Damn. wat blijft het toch een geweldige serie
Jupiler is goed
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:19:45 #29
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31271609
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.
2) Hij gedraagt zich niet echt als een getrouwd iemand. Met al dat geflirt met Kate enzo. Ook heeft hij voglens mij geen trouwring om.
3) Weet ik bijna zeker dat dit behandeld was in seizoen 1. Maar ik kan het mis hebben.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:42:28 #30
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31272158
Vette Episode weer TVP

Polar Bear in het filmpje
Feyenoord!!! * Barça
pi_31272208
ff wat puntjes betreffende de posts van de afgelopen dagen hier:

De aflossing zou elke 540 dagen plaats moeten vinden, niet 570 zoals iemand schreef.
5*108=540

De klok is 108 minuten, niet 109 (dapluiz)

Volgens mij is het 3 van 5, niet 3 van 6. Dat font aan het begin van het filmpje is hetzelfde als bij de afsluiting *The Hanso Foundation 1980". De 9 omdegedraaid in 1980 lijk totaal niet op het karakter achter 3 van... in het begin. Bovendien 3 + 5= 8 en is het logo achtzijdig.

De wetenschappers heten Gerald en Karen De Groot. ( ! ).

De man in dat gebouw in het filmpje is Alvar Hanso, een 'Danish industrialist and munitions magnet'
Die site van the Hanso Foundation is van ABC, wat weer eigendom is van Disney. vandaar die link naar de terms. De mouseover onder de 7 projecten leidt naar het orientation filmpje, zoals al gezien in de ep. Een van de projecten kan worden afgekort tot JEDI. Sawyer zegt tegen Jin in de kuil, "come on Chewie".

Tijdens de groepssessie van Locke staat er op het schoolbord achter hen: "rewire your hot button"
I love it when a plan comes together !
pi_31272839
Dat van Skinner viel mij ook al op ja. Het hele gedoe van die code doet inderdaad wel denken aan Skinner's experimenten, voor zover ik daarover gelezen heb.

[tvp dus]
pi_31273215
Even een paar losse opmerkingen tussendoor:

Nee, die zwarte dude (shaft .) is niet de man van Rose.
De man van Rose is veel ouder en daarnaast; HIJ IS BLANK...
Leuk weetje voor de mensen die de gevangenisserie Oz gevolgd hebben trouwens:
'Shaft' is niemand minder dannnnn... Simon Adebisi!

I was an atheist until I realized I was God
pi_31273510
Als je lost in NL volgt heb je wel echt HELEMAAL niets aan deze topic goed dat het dus vermeld is met een (USA) achtervoegsel anders baal je.

Ben erg benieuwd wat epi4 zal brengen en of we nog wat van de 'echte' others gaan vernemen. Dit is dus duidelijk gewoon een andere groep? ze wist tenslotte uitzichzelf 815 te noemen.
pi_31274007
In S1 zagen we haar (Ana-Lucia Cortez) al in een flashback op het vliegveld, waar ze met Jack zat te flirten toen beide op hun vlucht (815) aan het wachten waren. Ze zat dus in het neergestortte vliegtuig, wat verklaart waarom ze uit zichzelf 815 noemde.
Volgens mij kunnen "Shaft" en de zijnen, waar Ana-Lucia blijkbaar dus vriendjes mee is geworden (?), nog steeds wel "the Others" zijn. Hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt. Maar we zullen het ongetwijfeld zien. Trouwens: die mensen op de boot die Walt meenamen (waarvan we ook nog steeds niet zeker weten of het "the others" zijn) waren toch allen blank, of niet?
Seriously!?
pi_31274084
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef ImPrEzA het volgende:
In S1 zagen we haar (Ana-Lucia Cortez) al in een flashback op het vliegveld, waar ze met Jack zat te flirten toen beide op hun vlucht (815) aan het wachten waren. Ze zat dus in het neergestortte vliegtuig, wat verklaart waarom ze uit zichzelf 815 noemde.
Volgens mij kunnen "Shaft" en de zijnen, waar Ana-Lucia blijkbaar dus vriendjes mee is geworden (?), nog steeds wel "the Others" zijn. Hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt. Maar we zullen het ongetwijfeld zien. Trouwens: die mensen op de boot die Walt meenamen (waarvan we ook nog steeds niet zeker weten of het "the others" zijn) waren toch allen blank, of niet?
Jep, volgens mij wel ja. Die maakten overigens absoluut geen onderzoekers-indruk. Zagen eruit als vissers volgens mij.
pi_31274139
http://rapidshare.de/file(...)dyHatesHugo.mpg.html
of
http://batcave.de.nemrod3(...)erybodyHatesHugo.mpg

Nog een andere preview, voor wie hem wil zien.
Toch wel een aantal intressante shots.
-
pi_31275547
Maar de regisseur heeft zelf gezegt dat de mensen op de boot 'the others' zijn

Maybe zijn er dus gewoon 3 groepen en 2 individuen

- Achterkant vliegtuig
- Voorkant vliegtuig
- The others (met een boot:))
- Desmond
- De frenchgirl
pi_31275822
En misschien nog een 4e groep..
The Others ('vissers' in het bootje die kinderen ontvoeren om wat voor reden dan ook)
The other survivors (Ik heb aan aantal spoilers gelezen dat alleen die analucie nog leeft waarvan, hoe en daarom zal ik hier niet neerzetten )
Nog meer others dan the others die neger met zijn clubje inboorlingen, ana heeft hier misschien vrede mee gesloten maar eigenlijk zijn deze mensen weer op een hele andere manier gestrand op het eiland, iemand die zo'n gevangenis kan maken is niet bepaald op de vlucht en heeft tijd genoeg gehad om zich te vestigen daar.

Of het waar is? Geen idee, maar ik geloof het eerder dan dat die neger met zijn club ook in dat vliegtuig zaten. Er is echter wel 1 spoiler te vinden die het weer tegenspreekt.. moeilijk...
-
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 10:16:00 #40
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_31276317
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 09:20 schreef splendor het volgende:
Of het waar is? Geen idee, maar ik geloof het eerder dan dat die neger met zijn club ook in dat vliegtuig zaten. Er is echter wel 1 spoiler te vinden die het weer tegenspreekt.. moeilijk...
Ik zou er geld opzetten dat die neger en zijn club uit de achterkant van het vliegtuig komen.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:19:12 #41
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31277300
Ohhh Lost-weddenschappen
Iets zegt me dat daar wel een Engelse "bookmaker" voor te vinden is!
pi_31278987
Waar ik net opeens aan dacht...

Er was een aflevering dat walt (helderziend) locke aanraakte en hem en de hatch zag. Toen werd hij heel bang en schrok. Vervolgens zei hij tegen zijn vader dat hij wel heel graag van het eiland af wilde (daarvoor wou hij niet met de boot mee en nu het zien van het visioen van het hatch wel) Dan verschijnt Walt aan die blonde en zegt hij "don't push the button, the button is bad" toch?

Fak ik ben benieuwd naar wat die knop/code/teller is
pi_31279304
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:02:59 #44
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31279468
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
Leuk weetje voor de mensen die de gevangenisserie Oz gevolgd hebben trouwens:
'Shaft' is niemand minder dannnnn... Simon Adebisi!
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke serie
pi_31279775
The Hanso Foundation Electromagnetic Research Initiative Zwart wolkje

The Hanso Mathematical Forecasting Initiative Hurley's nummers

The Hanso Juxtapositional Eugenics Development Institute IJsberen, die uitermate sterke Other (die Charlie en Claire ontvoerde)

The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility Walt's gave

The Hanso Life-Extension Project, The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence, The Hanso Cryogenics Development Imperative.. Kan ik nog niet plaatsen..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:55:31 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31280793
Als het maar geen Aliens zijn
opgezegd@fok.nl
pi_31280962
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:08:37 #48
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31281059
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:55 schreef FoXje het volgende:
Als het maar geen Aliens zijn
Daar zou ik echt op afknapen. Of als het iets is van tijdreizen of een andere dimensie ofzo. Het moet wel geloofwaardig blijven imho.
Maar ik vind alles tot nu toe toch nog steeds het meest wijzen op de (militair) experiment-theorie.
pi_31281155
neeee die the de groots!!!!!!

BAANBREKEND
pi_31281220
quote:
Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:20:06 #52
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31281341
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.
Mij ook niet!
En tot zover mijn theorie dat "the others" kinderen willen om hun voortbestaan te garanderen...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:30:10 #53
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31281552
Tis wel vreemd. Hoop dat we Desmond nog zien. Grappige vent. Brother
opgezegd@fok.nl
pi_31281720
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.
2) Hij gedraagt zich niet echt als een getrouwd iemand. Met al dat geflirt met Kate enzo. Ook heeft hij voglens mij geen trouwring om.
3) Weet ik bijna zeker dat dit behandeld was in seizoen 1. Maar ik kan het mis hebben.
Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31281773
http://www.flyservers.com(...)ages/thedegroots.jpg

damn!
Brett Holman
pi_31281919
quote:
Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Ik heb wel dat Orientation filmpje frame voor frame afgespeelt en daar viel mij iets raars op tijdens het inzoomen op die Hanso:
frame 1:

frame 2:

frame 3:

frame 4:

Dat vind ik gewoon eng.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:47:12 #57
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31281971
Symer ==> Waar doel je precies op? Dat-ie op frame3 de andere kant op kijkt?
pi_31282024
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef FoXje het volgende:
Tis wel vreemd. Hoop dat we Desmond nog zien. Grappige vent. Brother
i hope so too, brother
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31282035
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Waar doel je precies op? Dat-ie op frame3 de andere kant op kijkt?
Juist, alles blijft hetzelfde, behalve Hanso. (of gebeurt dat vaker bij verouderde films?)
pi_31282062
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Symer het volgende:

[..]

Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Ik heb wel dat Orientation filmpje frame voor frame afgespeelt en daar viel mij iets raars op tijdens het inzoomen op die Hanso:
frame 1:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7221/hanso11te.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 2:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/3192/hanso28ho.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 3:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/2802/hanso38qt.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 4:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/6529/hanso41mn.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dat vind ik gewoon eng.
Wat viel je dan op?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:34:54 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31283027
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef djenneke het volgende:

[..]

Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)
Daar doelde ik op. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Ik vond zijn reactie op Desmond te overdreven voor een scheiding. Ook in andere flashbacks van na zijn trouwerij en in het algemeen heeft Jack iets tragisch over zich. Als ik me niet vergis zagen we in de eerste paar afleveringen (volgens mij in de eerste aflevering met Jack-flashbacks) dat hij zijn beroep als dokter had opgegeven. En duidelijk twijfelt aan zijn eigen kunnen als dokter. Dit doet mij denken dat hij zijn vrouw eindelijk toch verloor. (maar ik kan het mis hebben natuurlijk)
pi_31285331
Denk dat ze het uiteindelijk toch niet gehaald heeft ofzo, voelt zich alsnog schuldig

Dat filmpje vond ik beetje 'the ring' sfeertje hebben
pi_31287793
Ik vraag me nog altijd af bij wie die ethan nu hoorde.
pi_31291478
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef frnk het volgende:
Ik vraag me nog altijd af bij wie die ethan nu hoorde.
Hij eiste de baby op dus dan zal hij wel bij die mensen op de boot gehoord hebben.
  zondag 9 oktober 2005 @ 00:51:08 #65
64792 Mryc
play me one more song
pi_31298348
tvp
pi_31306460
Ik denk dus echt niet dat ze overleden is. Nogmaals: Hij zei: Ik ben niet meer getrouwd. Als je vrouw is overleden zeg je: Mijn vrouw is overleden. Mensen wiens partner is overleden vinden/voelen zichzelf meestal toch nog wel getrouwd.

Ik denk misschien dat zij er spijt van heeft, omdat ze hem uit een gevoel van dankbaarheid is getrouwd, ipv uit liefde? Dergelijke relaties houden wel vaker geen stand. Maar goed, het blijft gissen. We zullen het nog wel zien...
pi_31311889
Kvond het wel leuk dat het nu Jack was die tegen Locke snauwde: Don't tell me what to do
pi_31316979
Ik was een beetje aan het googlen en kwam er nu pas achter waarom John Locke John Locke heet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasa
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Locke

Tabula Rasa is tevens de titel van E3 van S1 van Lost.
pi_31318208
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:40:42 #70
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_31321246
quote:
Wel verhip, dat is nooit tot me doorgedrongen.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_31321547
Ik begin me nu af te vragen wat er achter die 'koepel' in de grond zit. Zouden daar nog meer ruimtes achterzitten, of is het hetzelfde idee als in de Resident Evil film (niks dus). Waar komt daarnaast de stroom vandaan om dat gebouw onder de grond van stroom te voorzien?

Ik heb ook een vermoeden dat de personen op het vlot een rondje gevaren hebben en nu aan de andere kant van het eiland zitten zonder dat ze het weten. Achter de bergen dus.

Zou het eiland waarop ze zitten zich niet in de Bermuda Driehoek kunnen bevinden? De gast in het filmpje waar Lock en Jack naar kijken heeft het over magnatische krachten. Voor zover ik weet zijn die in de bermuda driehoek aanwezig en dat kan ook de reden zijn waarom er nog geen hulp is komen opdagen, vanwege het feit dat ze in de driehoek zitten en/of de sterke magnetische krachten.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_31327216
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef liquid-orange het volgende:
Ik begin me nu af te vragen wat er achter die 'koepel' in de grond zit. Zouden daar nog meer ruimtes achterzitten, of is het hetzelfde idee als in de Resident Evil film (niks dus). Waar komt daarnaast de stroom vandaan om dat gebouw onder de grond van stroom te voorzien?

Ik heb ook een vermoeden dat de personen op het vlot een rondje gevaren hebben en nu aan de andere kant van het eiland zitten zonder dat ze het weten. Achter de bergen dus.

Zou het eiland waarop ze zitten zich niet in de Bermuda Driehoek kunnen bevinden? De gast in het filmpje waar Lock en Jack naar kijken heeft het over magnatische krachten. Voor zover ik weet zijn die in de bermuda driehoek aanwezig en dat kan ook de reden zijn waarom er nog geen hulp is komen opdagen, vanwege het feit dat ze in de driehoek zitten en/of de sterke magnetische krachten.
Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
Tri State. Tri State. !
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:51:13 #73
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31327930
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:
quote:
In the cockpit the pilot asks Jack for information on what has happened. Jack gives the final headcount on the crash survivors which is 48. The pilot explains that the radio went out six hours into the flight and that the plane was going to turn around and make an emergency landing in Fiji. This however caused the plane to off course by at least 1000 miles sending the rescuers looking for them in the wrong place.
pi_31328006
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:12:24 #75
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31329510
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:55 schreef Tjaldo het volgende:
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..
Daar is niks over gezegd, het is nooit gebleken waar die kabel nu eigenlijk voor is voor zover ik me kan herinneren.. (voor de stroomvoorziening van de 'hatch' zou me nog niet zo gek lijken..)
pi_31330002
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...

Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:04:28 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31331967
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Miguel het volgende:

[..]

Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:
[..]
quote:
De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Florida, de Bermuda eilanden en Puerto Rico.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bermudadriehoek

Ligt bij Florida dus. LA ligt aan westkust. Daar kom je zelfs nog niet terecht als je "1000 miles of course" bent. Maar goed.

Even projecteren op een Google Maps kaartje:

Na zes uur vliegen gingen ze omkeren. Ervanuitgaande dat ze ongeveer 1000 km/h vlogen zouden ze iets van 6000km afgelegd moeten hebben. Dan waren ze dus iets over de helft als je naar de schaal kijkt. No way dat ze bij de Bermuda Driehoek zijn .
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...

Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
Ja, Desmond was bezig om op zonne-energie rond de wereld te varen (geloof ik). Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat ze ook gewoon een survivor is, samen met die grote neger en eventuele anderen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Merkie op 10-10-2005 13:16:24 ]
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:33:51 #78
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31333854
quote:

Beetje heel ver gezocht. Ze zegt zelf in deze aflevering nog dat ze in het vliegtuig zat.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:26:15 #79
27454 InTrePidIvity
pi_31334929
Ja, en vervolgens slaat ze Sawyer voor z'n bek, dus of je haar nou moet vertrouwen
pi_31335544
quote:

Dit is alleen helemaal nergens op gebaseerd.. Ze verteld toch zelf dat ze een overlever is.. Als jack dit ongeluk op bizarre wijze kan overleven, hoezo zou zij dat dan niet kunnen.. Maar ja, alles kan.. Maybe zijn ze wel helemaal niet gecrashed en gewoon allemaal daar neer gedumpt wie weet
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:09:10 #81
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31335729
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, en vervolgens slaat ze Sawyer voor z'n bek, dus of je haar nou moet vertrouwen
Ja, want de rest van de survivors waren altijd heel lief tegen Sawyer, vooral Jack en Sayid.
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:49:03 #82
93483 The_Agency
For King & Country
pi_31336611
Er is iets met dat 108 aan de hand, zoveel is zeker

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/108_%28number%29
quote:
In mathematics

One hundred eight is an abundant number, a tetranacci number, a Harshad number and a self number. It is the hyperfactorial of 3. 108 is a number that is divisible by the value of its φ function, which is 36.

In normal space, the interior angles of an equilateral pentagon measure 108 degrees each.

There are 108 free polyominoes of order 7.

It is a split double prime of 2 and 3.

In other fields

One hundred eight is also:

* The number of beads on a Mala (Sanskrit word for a rosary of beads) usually has beads for 108 repetitions of a mantra
* The atomic number of hassium.
* In Homer's Odyssey, the number of suitors coveting Penelope, wife of Odysseus.
* Chinese astrology holds that there are 108 sacred stars. (This legend is the basis of the Suikoden series of video games: each of the 108 playable characters represents a star in Chinese astrology.)
* Several different tai chi long forms consist of 108 moves.
* It is a sacred number in Hinduism used and referred to in a variety of manners
o A symbol of Siva among the Saivites, for Siva Nataraja dances his cosmic dance in 108 poses.
o Hindu deities have 108 names. Recital of these names, often accompanied by counting of 108-beaded Mala, is considered sacred and often done during religious ceremonies. The recital is called namajapa.
* Apart from Hinduism, it is also held sacred or otherwise significant by various Buddhist, Sikh, and Jain traditions.
* The number of surat al-Kawthar in the Qur'an, the smallest one of the Book.
* In Islam, used to refer to Allah.
* The year CE 108 or 108 BCE.
* A significant number in the TV series Lost (Also: 4+8+15+16+23+42=108)
* The number of stitches on a baseball.
Ik hoop dat we niet nog 20 afleveringen hoeven te wachten om enige duidelijkheid te verkrijgen hierover.
pi_31336930
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:02 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke serie
Leuk was et zeker niet, maar hij was zeker cool.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_31338854
'The others' zijn gewoon de scientists misschien gone mad. Die baardaap van een piraat lijkt een beetje op de professor van het Dharma filmpje. Ik denk dat the others de castaways als proefkonijn gebruiken op het eiland. Ze willen dat niemand het eiland verlaat en dat niemand hierover kan praten naar de buitenwereld toe. Ook weten deze jaren '80 scientists dat Walt een onderdeel is van hun experiment, want Walt heeft namelijk psychic powers en dat is een van de onderdelen van Dharma.

Die Shaft is natuurlijk:

of een tailsurvivor passagier of iemand die zat in die Afrikaanse drugsmokkel vliegtuigje. Maar dat Shaft een good guy is was gewoon overduidelijk. Natuurlijk denken zij dat Sawyer en co the others zijn en wantrouwen hun. Daarom ging die chick ook Sawyer zo ondervragen over die wapen. Trouwens die chick is denk ik een soldaat ofzo of een agent, want een normaal wijf kan niet op zo'n beheersd manier een wapen afpakken en dan ook nog zo richten.

Desmond verbergt iets, waarom rent hij weg, naar waar?? Zit hij de rest in de maling te nemen??

Die knop indrukken elke 108 minuten is puur psychisch, er zal IMO niks gebeuren als ze het niet indrukken. Dit hoort ook bij de experimenten.

Volgens mij was jaren geleden (ik denk eind jaren '70) deze eiland in handen van de overheid. Iets met kernwapens te maken ofzo, al die ondergrondse dingen. Later is het stopgezet om een of andere reden en daarna zijn paar scientists naar deze eiland gekomen, hebben alles overgenomen en nadat er een ziekte ofzo is uitgebroken zijn ze uit elkaar gegaan, goede en slechte gasten. Velen zijn doodgegaan aan de ziekte die is verspreid op de eiland en sommigen hebben he overleefd zoals die franse chick van seizoen 1. De slechte scientists hebben het heft in handen genomen de laatste 16 jaar ofz en zijn bezig met grootse plannen, waaronder die magnetische dingen waarmee denk ik de vliegtuigen neergehaald zijn, want hoe anders kunnen zoveel mensen ongedeerd zijn gebleven na hun vliegtuig 'neerstort'. Ook met die security system enzo, grote monsters zwarte rook.

Maar wat me opvalt met Lost is dat er telkens iedere week meer vragen erbij komen in plaats van antwoorden!!!!!!!!!!!!!! Ook wil ik wat betere flashbacks dit seizoen, flashbacks zijn een essentieel onderdeel van Lost. Ik wil meer Sayid zien, meer Jin, zei hadden echt van die vette flashbacks.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:44:09 #85
27454 InTrePidIvity
pi_31339018
Ik wil meer Hurley zien
pi_31341166
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil meer Hurley zien
Hurley is cool met zn 'Dude'
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:10:05 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31342302
Volgende aflevering heeft "Everybody hates Hugo". Hurley is Hugo, dus jullie worden op je wenken bediend .
pi_31344997
Woaaa, wtf! Zie net episode 1 van seizoen 2!
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:51:29 #89
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31345459
het blijft een meesterlijke serie!
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:20:14 #90
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_31348311
1 woord:

Skinnerbox
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:23:35 #91
27454 InTrePidIvity
pi_31348405
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef X-Phantom-X het volgende:
1 woord:

Skinnerbox
3 woorden:

Wat lul je?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:37:13 #92
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_31348783
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_31348821
Heh, Locke deed het met Peg Bundy.:P

En Shaft en Michael hebben in dezelfde gevangenis gezeten!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:16:14 #94
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_31349680
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...

Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. in season 1, eerste locke aflevering, was lock aan het praten met zo een 0900 wijf en hij noemde haar helen en vroeg haar mee op reis naar australie. Hoe zit dat nou, was dat een andere helen?

Ik vind het wel een beetje druk worden op dat eilandje:
- een groepje 815 survivord (meer dan 40)
- tailsection survivors (minstens 8 ofzo)
- french chick met haar crew die waarschijnlijk dood is
- ethan (& company?)
- desmond en zijn partner die dood is
- others op dat bootje

langdurig doden:
- die lijken in the cave (adam & eve)
- nigerian drugsmugglers
- inzittende van the black rock ship

En dat eilandje ziet er redelijk klein uit, hoe kunnen 40 dagen lang zoveel mensen op zo een klein eilandje zitten zoder dat ze elkaar opmerken.. bovendien hebben ze ook signalfires aangestoken, hoe kunnen die anderen die niet hebben gezien?

Ik vind Lost nog steeds zeer de moeite waard maar laatste tijd gaat het steeds meer rommelen.. ben benieuwd hoe ze alles gaan verklaren, zal ook meesterlijk zijn als ze dat nog fatsoenlijk lukt.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_31350521
http://www.thedharmainitiative.info/

Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Tweede deel van IP had ik ook goed, maar ik weet niet meer hoe.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:48:21 #96
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31351848
quote:
ik kreeg maar steeds IP denied.
Dat is nou net de grap
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:50:03 #97
64792 Mryc
play me one more song
pi_31353331
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:

- nigerian drugsmugglers
Eh, het kan niet zijn dat er hier ook één van is die deze crash heeft overleefd? En dat deze nu Sawyer en co gevangen heeft genomen?
pi_31354105
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:

Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Je kan de tekst eronder ook weghalen en invullen...
pi_31354877
quote:

En dat eilandje ziet er redelijk klein uit, hoe kunnen 40 dagen lang zoveel mensen op zo een klein eilandje zitten zoder dat ze elkaar opmerken.. bovendien hebben ze ook signalfires aangestoken, hoe kunnen die anderen die niet hebben gezien?

Ik vind Lost nog steeds zeer de moeite waard maar laatste tijd gaat het steeds meer rommelen.. ben benieuwd hoe ze alles gaan verklaren, zal ook meesterlijk zijn als ze dat nog fatsoenlijk lukt.
In de season finale van Seizoen 1 zag je Walt en de rest wegvaren met het vlot. Toen kon je de grote van het eiland duidelijk zien. Ik vond het nog een best groot eiland, groen ook. Misschien door alle bomen en struiken hebben ze die signalfires niet gezien.
pi_31355201
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:

Euh hoe ga ik dit uileggen... Er zitten heel veel hot-spots in het logo en aan de buitenkant er van. Zie deze afbeelding:

Deze heeft er maar 3, maar er zitten er nog 5, namelijk net boven het hoofd van de zwaan, en buiten het logo (schuin) aan ALLE kanten (zoals nr 3 op de jpg). De kunst is om uit vinden in welke volgorde je over ze heen moet schuiven. Ga je bv. eerst over nr.1 dan werkt de rest al niet meer. Begin je bij NR3, en ga je zo buiten het logo om dan krijg je er bv. 3. Je kan op vele manieren 3 groene blokjes halen, alleen om naar nr. 4 te komen is nog niet gelukt... iemand?
pi_31355376
Oh, en er zijn nog veel meer raakvlakken, bv in de blokjes op 6 uur, het gaat erom dat ze pas werken bij een bepaalde volgorde... dat maakt dat er nog weet ik wat hoeveel combi's zijn. Some security huh
pi_31355647
quote:

Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. in season 1, eerste locke aflevering, was lock aan het praten met zo een 0900 wijf en hij noemde haar helen en vroeg haar mee op reis naar australie. Hoe zit dat nou, was dat een andere helen?
Die helen die hij toen aan de telefoon had en meevroeg op die trip, was een sex-operator. Ze zei al dat ze heette zoals hij wilde dat ze zou heten. Hij zal haar dus gevraagd hebben om zichzelf Helen te noemen zodat hij kon doen alsof het zijn Helen (Peg Bundy) was.
mooi he, alles
pi_31355733
wow ik had er net drie hard ging kloppen in de keel... BOEM

INVALID IP
pi_31355878
Ik ga er nokkie aan. Volgens mij is het een flauwe grap en KUN je de complete IP niet halen. Ik haal nu altijd 3 groene blokjes en heb het al 50x geprobeerd Je begint gewoon beetje rechts boven met draaien van je muis en gaat geleidelijk naar binnen. Die 3 vaste punten is iig nonsens want soms haal je ze ook op hele andere plekken. Meestal krijg je invalid IP als je net rechts van de zwaan zit.. Dus probeer dan koers te veranderen, rek dan tijd maar uiteindelijk nog Invalid IP
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:57:36 #105
27454 InTrePidIvity
pi_31355990
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op

Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
pi_31356661
er is dus gewoon geen touw aan vast te knopen. Daar kwam ik nu ook zo langzamerhand achter. Volgens mij is het onmogelijk die vierde te vinden
pi_31357169
Haha, er is idd geen goede combinatie.

Doet jullie dit niet erg aan de button denken? Een leuk psychologisch spelletje
pi_31358345
quote:
In de serie Oz zaten ze allebei in de gevangenis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_31359078
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op

Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
-
pi_31360374
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:06 schreef splendor het volgende:

[..]

Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
Ik heb ook maar ff de Flash zelf uit elkaar gehaald, flauw grap inderdaad... Ik heb geen sprites/frames gevonden met daarin: access granted of wat dan ook. Jammer, zou een brute ingang zijn voor een fansite of een ABC-site.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:23 #111
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_31361002
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.

Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in Lost Zal wel door Abrams komen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_31369853
Morgen nieuwe aflevering !
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:18:59 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31370935
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Morgen nieuwe aflevering !
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
pi_31372400
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:00 schreef Roa het volgende:
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.

Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in Lost Zal wel door Abrams komen.
composer: Michael Giacchino.
De huismuzikant van JJ.
(heeft ook wat games gedaan, bekendste is wel Call of Duty, maar ook Medal of Honor.)
Straks ook te horen als muzikale omlijsting om Tom Cruise en Keri Russell in MI:3.
Zo. En nu is het klaar.
pi_31373697
Ik kwam dit stukje tegen op een site:
quote:
Next, Desmond goes for some of that stuff he was shooting into his arm in the first episode (we also spot a book called The Third Policeman, which I've read, and I encourage you to do so, and to do this: read the first word on pages four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, and forty-two. It's worth it, I promise).
iemand die hier meer over weet?
pi_31376627
er zijn meerdere versies van het boek, en een aantal leveren alleen maar nonsens op. Heb nog nergens gelezen of er ook ergens wel wat uitkomt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:04:39 #117
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31376982
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
En dan nog maar hopen dat die het doet.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:55:57 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31377867
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Och, dat zal wel toch. Misschien een beetje geluidsproblemen, maar meestal is er rond 11 uur wel een goede versie.
pi_31378900
errug boeiend dit allemaal

TheeVheePhee
pi_31380290
Ook wel leuk verhaaltje dit : http://en.wikipedia.org/wiki/Number_23

"Occult significance
The sacred number (along with 5) of Eris, goddess of discord, according to the Principia Discordia; it is the number of the Illuminati.
Like 13, sometimes considered lucky or otherwise significant (as in the occult writings of Aleister Crowley and William S. Burroughs); see the 23 enigma.
Robert Anton Wilson's book, Cosmic Trigger I: Final Secret of the Illuminati, lists 23 as a cosmic number with strong connections to arcane magic and synchronicity. Numerous people have claimed to see 23's everywhere (the 23 curse) prior to enormous success and fruitfulness.
In many other of Wilson's works (especially The Illuminatus! Trilogy) 23 is given special importance. Many Discordians use this number for any number of purposes."

Dus nog een mogelijkheid/groepering die ermee te maken kan hebben

Nog een leuke : http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Anton_Wilson
Ik had eerst nog een pagina van die schrijver waarbij hij het in een boek op pagina 23 had over doomsday oid en megadeaths, maar die kan ik even zo gauw niet vinden

En deze is ook wel grappig (en misschien oud) http://www.flickr.com/photos/sh/47743274/

[ Bericht 11% gewijzigd door dapluiz op 12-10-2005 12:07:02 ]
pi_31381899
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

En dat je het vindt, natuurlijk
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:33:20 #122
39256 Bonobo11
pi_31385653
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

En dat je het vindt, natuurlijk
Bij mij komt het meestal op vrijdag binnen , dan zijn er al heel wat meer sources op het i-net
Feyenoord!!! * Barça
pi_31389018
morgenochtend half 8!
pi_31389182
Ja ik kijk ook altijd donderdagochtend, en dan donderdagavond kijken
(maar volgens mij kunnen we het hier maar niet al teveel over hebben )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:00:34 #125
92932 MrGP
This is bat country!
pi_31394085
s02e04:

Moet je voor grap de filmpjes op http://television.aol.com/feature/lost_tv (SPOILERS!) eens kijken, en dan vooral food fantasy... vage shit.. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe aflevering! Morgenochtend weer losttijd!
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
pi_31396355
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef MrGP het volgende:
s02e04:

Moet je voor grap de filmpjes op http://television.aol.com/feature/lost_tv (SPOILERS!) eens kijken, en dan vooral food fantasy... vage shit.. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe aflevering! Morgenochtend weer losttijd!
Wow, inderdaad erg vaag . En ik heb nu al een intense hekel aan die Ana-Lucia . Maar ben erg benieuwd waar die lui nou vandaan komt en wat dat food fantasy voor moet stellen.
pi_31398712
Nou idd, die food fantasy is idd te vaag... Kan niet wachten tot over een paar uurtjes....
pi_31398903
Kan iemand mij even verduidelijking geven over welke aflevering nu geweest is?
Ik heb namelijk 3 afleveringen maar op www.tv.com staat namelijk dat episode 5 moet komen.

Ik ben een beetje in de war. Aangezien ik maar 3 afleveringen heb.
pi_31399040
Aflevering 4 gaat vanavond in America draaienn
-Rabia Al-Basri
  donderdag 13 oktober 2005 @ 01:02:00 #130
27454 InTrePidIvity
pi_31399046
Sommige sites hebben een 'samenvattings'-aflevering van Seizoen 1 als de eerste aflevering van seizoen 2 geteld. Was bedoeld om weer een beetje in de serie te komen.
Maar er zijn inderdaad nog maar 3 afleveringen uit gekomen, dus morgen is episode 4 aan de beurt!
pi_31399265
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sommige sites hebben een 'samenvattings'-aflevering van Seizoen 1 als de eerste aflevering van seizoen 2 geteld. Was bedoeld om weer een beetje in de serie te komen.
Maar er zijn inderdaad nog maar 3 afleveringen uit gekomen, dus morgen is episode 4 aan de beurt!
Ok. Thanks. Want de datums kloppen ook niet.
Noujah in iedergeval snap ik nu dat niks gemist heb enzo .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 07:59:37 #132
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_31401407
Nog een uurtje, heb ik hem ook binnen
Maar moet over een half uur weg
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:26:04 #133
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31401572
Diertjuh ==> zie http://www.epguides.com/Lost/
Oh yeah: SPOILERS spoilers en nog meer spoilers als je daar op de afleveringen klikt! Titel "the other 48 days" zegt ook heel wat!
pi_31402802
Eindelijk weer een flashback die iets toevoegt aan de aflevering.
pi_31403249
Ik vond het echt een baggeraflevering, zeker in verhouding tot aflevering 3. Jammer......

Trouwens food-fantasy stukje in het begin, dat is een lekker nummer zeg! Voor de mensen die zoeken:

Slim Smith - My conversation
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:52:26 #136
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31404155
Je kan lost nu lopen via Itunes. Iemand al gedaan?
opgezegd@fok.nl
pi_31404795
toffe ep
SPOILER
pi_31405156
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef FoXje het volgende:
Je kan lost nu lopen via Itunes. Iemand al gedaan?
Alleen als je in Amerika woont toch?

Edit: "The television shows are only available in the United States and cost $1.99 per episode, without commercials." (van abcnews.go.com)
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:37:38 #139
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31405200
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Alleen als je in Amerika woont toch?

Edit: "The television shows are only available in the United States and cost $1.99 per episode, without commercials." (van abcnews.go.com)
Helaas
opgezegd@fok.nl
pi_31405567
Tja... niet heel erg boeiend... weinig gebeurt. Niet slecht verder ofzo... maar toch.
Jupiler is goed
pi_31405949
23 overlevenden in de bunker
+/- 40 ( = 42 ? ) Bij de main groep o_0

Er zijn 6 stations ( 6 nummers ). En 7 Hanso projecten ( alle nummers bij elkaar is 108 7e nummer )
quote:
The Hanso Foundation Electromagnetic Research Initiative
The Hanso Mathematical Forecasting Initiative
The Hanso Juxtapositional Eugenics Development Institute
The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility
The Hanso Life-Extension Project
The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence
The Hanso Cryogenics Development Imperative
Dit zou kunnen inhouden dat er 6 stations zijn met gezamenlijk 1 doel.
Deze instellingen geven hun informatie door aan station 7.

Zelf denk ik dat The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence
station 7 is want wat is de vraag waar iedereen het antwoord op zou willen weten.
Are We Alone In The Universe ?

- Electromagnetic Research voor eventuele aandrijving van een ruimtevaartuig.
- Mathematical Forecasting Initiative ?
- Juxtapositional Eugenics Ook wiskunde
- Accelerated Remote Viewing Contact met aliens doormiddel van telepathie
- Life-Extension Project Paar lichtjaar vliegen duurt een tijdje dus altijd handig
- Cryogenics Invriezen kan ook natuurlijk, wordt je niet ouder terwijl je vliegt.

Ze zitten nu in Orientation - station 3 - The Swan - Electromagnetic Research met 42 man. Die 23 andere zitten in station ?

Ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk
pi_31406839
Toch wel een leuke aflevering vond ik, het kan niet elke keer een antwoorden regen zijn.
Heeft iemand een screenshot van het nieuwe logo van de andere hatch? Het leek op een kruis ofzo maar toch net iets anders.
-
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:50:23 #143
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31407083
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:54:48 #144
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31407198
Wow die audio sync is erg
opgezegd@fok.nl
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:56:12 #145
50490 wjschreuder
-------------------
pi_31407235
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
werd gespeeld door die gast uit Roadtrip
pi_31407319
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Diertjuh ==> zie http://www.epguides.com/Lost/
Oh yeah: SPOILERS spoilers en nog meer spoilers als je daar op de afleveringen klikt! Titel "the other 48 days" zegt ook heel wat!
Hmm, ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan. Maar 203 en 204 is bij mij hetzelfde
pi_31407939
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef splendor het volgende:
... Heeft iemand een screenshot van het nieuwe logo van de andere hatch? Het leek op een kruis ofzo maar toch net iets anders.
Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:
pi_31409172
Zijn die andere 23 of zo niet dood aan een virus of zo want die ene gast uit de hatch vroeg of de andere infected waren
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:48:46 #149
53267 TC03
pi_31410171
Gare aflevering. Niet erg boeiend. En Ana-Lucia moet dood.
pi_31410503
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef TC03 het volgende:
Gare aflevering. Niet erg boeiend. En Ana-Lucia moet dood.
En Sawyer is een held

Ana: ... I say jump, what do you say?
- Sawyer: you first!
Jupiler is goed
pi_31411557
Top aflevering Arme Hurley, mo money mo problems, tenzij je het weggeeft natuurlijk De man van Rose, die nog leeft. Anna Lucia vond ik een beetje overkomen als de vrouwenlijke variant van Sawyer. Sawyer vond ik ook vreselijk irritant in het begin, maar nu vind ik em de coolste, na Hurley natuurlijk

Moest trouwens lachen om die mensen, die vorige week zaten te spoileren hier, dat Jin Engels sprak Goeie streek van ABC. Willen jullie als je blieft als je het hebt over de voorstukje van volgende week de spoilertags gebruiken, want er zijn genoeg mensen, die er niet op staan te wachten.

Wie was trouwens die man in de chickensuit?

[ Bericht 4% gewijzigd door Slayage op 13-10-2005 15:52:10 ]
-Rabia Al-Basri
pi_31412671
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:56 schreef wjschreuder het volgende:

[..]

werd gespeeld door die gast uit Roadtrip
dat is dezelfde
pi_31412706
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:15:52 #154
53267 TC03
pi_31413563
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Mietje.
pi_31413644
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:
[[url=http://img293.imageshack.us/img293/3029/dharma23ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
bedankt.. alleen word ik er niet veel wijzer van.
-
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:33:56 #156
53267 TC03
pi_31414021
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Aurelium het volgende:

[..]

En Sawyer is een held

Ana: ... I say jump, what do you say?
- Sawyer: you first!
En ook: "Well, guess we can all sue Oceanic together."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:47:26 #157
27454 InTrePidIvity
pi_31414345
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
2
pi_31414392
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:47 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

2
³
pi_31414546
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Top aflevering Arme Hurley, mo money mo problems, tenzij je het weggeeft natuurlijk De man van Rose, die nog leeft. Anna Lucia vond ik een beetje overkomen als de vrouwenlijke variant van Sawyer. Sawyer vond ik ook vreselijk irritant in het begin, maar nu vind ik em de coolste, na Hurley natuurlijk

Moest trouwens lachen om die mensen, die vorige week zaten te spoileren hier, dat Jin Engels sprak Goeie streek van ABC. Willen jullie als je blieft als je het hebt over de voorstukje van volgende week de spoilertags gebruiken, want er zijn genoeg mensen, die er niet op staan te wachten.

Er is geen voorstukje voor volgende week
  donderdag 13 oktober 2005 @ 17:58:41 #160
53267 TC03
pi_31414639
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Kloties.

Mijn zeer speculatieve gok is trouwens dat Walt terug keert. De aflevering heet "... And found". Nouja, Walt is zo'n beetje het enige wat kwijt is.
pi_31414686
Over Walt gesproken, iedereen zag z'n foto op dat melkpak staan?
Dattie 'kwijt' was?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:00:38 #162
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31414694
M'n 204 download is een 203!! BAH!
pi_31414733
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:

[..]

Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:02:46 #164
53267 TC03
pi_31414756
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.
Held.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:04:11 #165
53267 TC03
pi_31414790
Belooft veel goeds.
pi_31415515
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef vannilesoep het volgende:
Over Walt gesproken, iedereen zag z'n foto op dat melkpak staan?
Dattie 'kwijt' was?
Whehe, ik ben bezig met iets anders maar kon het niet laten om de eerste 3 minuten te bekijken en dit was het eerste wat me opviel. Heb ook even gerewind om te kijken of het echt zo was .
pi_31420749
Vette episode vond het een beetje een "feel good" episode
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 22:35:40 #168
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31422809
Lekkere aflevering, jammer genoeg geen antwoorden. Maar het kan niet altijd feest zijn.

Fantastisch van de makers om "iedereen" vorige week met Jin, die Engels spreekt in het voorstukje zo op het verkeerde been te zetten.

Toch wel benieuwd wat er gebeurd is met de rest van die groep; ze waren eerst met zijn 23 en nu met heel weinig. Mijn eerste ingeving is dat ze waarschijnlijk al een aantal keer slachtoffers zijn geweest van de "others". Die de rest hebben ontvoerd of misschien vermoord. Dat verklaart ook waarom ze achterdochtig waren, wel gewapend zijn met knuppels en een gevangenis hebben. Maar aan de andere kant is dan de vraag waarom de andere groep (Jack en co) nog niet massaal zijn aangevallen/ontvoerd. Dus mijn tweede optie is dat zij wel ziek zijn geworden.

Nu is het natuurlijk afwachten op de eerste aflevering met flashbacks over Anna-Lucia en co.
pi_31422857
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
pi_31423244
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef RemcoDelft het volgende:
M'n 204 download is een 203!! BAH!
Dat had ik dus ook.
Totdat ik een mailtje van een anoniem iemand kreeg met goede dingetje erin.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:06:56 #171
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_31423905
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:12:21 #172
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31424138
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:

[..]

Was dat niet die vriend van Dude Hurley?
Het had iig duidelijk met zijn oude baan in dat fast food restaurant te maken. En sloeg dus ook op eten. Net als Jin, die heeft ook met voer te maken. Want Hurley had toch altijd nog een beetje schuldgevoel dat die toen niet het eten van Jin aan nam.
pi_31424154
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik ook.

Overigens dacht ik me dat ik me het meest ergerde aan Locke, maar Ana-Lucia schopt hem toch wel vrij hard van die plaats. Godver wat een irritant wijf. Kan niet wachten tot Sawyer d'r op d'r donder geeft .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:14:25 #174
53267 TC03
pi_31424217
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Kan ja. Of misschien hebben ze zichzelf wel uitgemoord, omdat zij wél in het begin zoveel eten hadden... Dat dat het experiment is. Ofzo.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:16:09 #175
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31424289
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ook.

Overigens dacht ik me dat ik me het meest ergerde aan Locke, maar Ana-Lucia schopt hem toch wel vrij hard van die plaats. Godver wat een irritant wijf. Kan niet wachten tot Sawyer d'r op d'r donder geeft .
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyer
pi_31424599
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyer
. Sawyer . Met z'n gevatte opmerkingen en blik alsof hij je hoofd eraf kan bijten .
pi_31424723
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef splendor het volgende:

[..]

bedankt.. alleen word ik er niet veel wijzer van.
volgens mij komt dit logo meer overeen met die op die haai, of niet?
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  donderdag 13 oktober 2005 @ 23:31:39 #178
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31424835
Die steen op Sawyer z'n kop deed het hem... Hij is gewoon de komische figuur die altijd klappen krijgt!
pi_31426267
En dan toen het luik dicht ging, ff beeld zwart en toen heel droog ".....bitch"
Btw, 23 overlevenden, komt weer Robert Anton Wilson om de hoek kijken
Collega van me had een stukje van hem over dat nr dat niet veel goed voorspelde, ff morgen vragen of die dat nog kan vinden
En 1 van de bedenkers zei ook dat 23 zo'n beetje het belangrijkste nummer is, en niet op een positieve manier
pi_31428806
Trouwens! Wat ik me net bedenk (mja, op dit tijdstip nog ). Hurley zei op een gegeven moment nadat ze het voedsel geinventariseerd hadden tegen Jack dat er net genoeg voedsel was voor 1 man, 3 maaltijden per dag voor 3 weken (tenminste, ik weet vrij zeker dat het weken waren, maar zouden misschien ook maanden kunnen zijn geweest, heb de aflevering per ongeluk verwijderd dus kan het niet nakijken.)

Dit moet dus betekenen dat er nieuw voedsel voor Desmond naar het eiland zou moeten komen, na die periode. Lijkt me niet dat ze 3 jaar terug voedsel voor 3 jaar in die bunker gedumpt hebben en dat dat nu toevallig op raakt. Daarnaast waren er ook genoeg dingen die met alle conserveermiddelen in de wereld niet zo lang houdbaar zijn. Hurley dronk bijvoorbeeld melk uit een pak, toch?

Dit betekent dus weer dat die scientists Desmond daar niet vergeten zijn of het experiment afgekapt is oid lijkt me. Dan blijft de vraag hoe het voedsel daar moet komen. Zoveel spul krijg je niet onopvallend een dunker in lijkt me. Helemaal niet nu er toch minstens 45 mensen op het eiland zijn.
pi_31428817
gast die opmerking van hurley snapte ik niet. denk dat het 3 maand was? Heb je gezien hoeveel eten daar stond en die blikken enzo waren echt wel allemaal 15+ jaar oud.
pi_31428885
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens! Wat ik me net bedenk (mja, op dit tijdstip nog ). Hurley zei op een gegeven moment nadat ze het voedsel geinventariseerd hadden tegen Jack dat er net genoeg voedsel was voor 1 man, 3 maaltijden per dag voor 3 weken (tenminste, ik weet vrij zeker dat het weken waren, maar zouden misschien ook maanden kunnen zijn geweest, heb de aflevering per ongeluk verwijderd dus kan het niet nakijken.)

Dit moet dus betekenen dat er nieuw voedsel voor Desmond naar het eiland zou moeten komen, na die periode. Lijkt me niet dat ze 3 jaar terug voedsel voor 3 jaar in die bunker gedumpt hebben en dat dat nu toevallig op raakt. Daarnaast waren er ook genoeg dingen die met alle conserveermiddelen in de wereld niet zo lang houdbaar zijn. Hurley dronk bijvoorbeeld melk uit een pak, toch?

Dit betekent dus weer dat die scientists Desmond daar niet vergeten zijn of het experiment afgekapt is oid lijkt me. Dan blijft de vraag hoe het voedsel daar moet komen. Zoveel spul krijg je niet onopvallend een dunker in lijkt me. Helemaal niet nu er toch minstens 45 mensen op het eiland zijn.
Voor Desmond komt er sowieso niets, want Desmond werkt er per ongeluk, hij is er aangespoeld, weet je nog! Kelvin (wel een dharma employee zeg maar) heeft hem erbij betrokken. Hij wachtte al een tijd op een opvolger (die maar niet kwam). We weten niet hoe lang die Kelvin er heeft gezeten. Daarmee weten we dus ook niet wanneer de laatste bevoorrading zou zijn geweest.

Er zijn dus geen scientists die Desmond hadden kunnen vergeten, ze kennen de hele gozer niet!

Wat betreft die melk, dat is inderdaad vaag, maar misschien dat het sojamelk is ofzo? Weet ik veel....
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 04:08:12 #183
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_31429050
melk wat hij dronk was in een droom dus dat is niet echt..

maar wat wel wazig is dat in 201 desmond een shake maakt van wat groente en of fruit.. dat kan natuurlijk nooit jaren lang geconserveerd worden.. maar ik hoop nog steeds dat er een logische verklaring voor komt anders zou het echt veel verpesten.

Stomste tot nu toe vind ik dat the hoofdingang van the hatch niet eerder is ontdekt.. Ze hebben weken lang geprobeerd hatch open te maken maar even in de omgeving rondkijken, ho maar.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_31429065
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 04:08 schreef spooky1234 het volgende:
melk wat hij dronk was in een droom dus dat is niet echt..

maar wat wel wazig is dat in 201 desmond een shake maakt van wat groente en of fruit.. dat kan natuurlijk nooit jaren lang geconserveerd worden.. maar ik hoop nog steeds dat er een logische verklaring voor komt anders zou het echt veel verpesten.

Stomste tot nu toe vind ik dat the hoofdingang van the hatch niet eerder is ontdekt.. Ze hebben weken lang geprobeerd hatch open te maken maar even in de omgeving rondkijken, ho maar.
Die groente en fruit leken verraderlijk veel op inmaakvruchten en inmaakgroente.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:39:35 #185
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31430077
De hoofdingang van de hatch hebben we nu toch alsnog niet gezien?! Ik wil wel weten hoe dat er uit ziet!

Dat eten vond ik ook vreemd, maar ik bedacht me: misschien werd het wel op een of andere *wazige* manier aangevuld... Dus dat over 3 maanden de kast weer vol is, of er een hele berg eten voor de hoofdingang staat. Tenslotte loopt er ook nog een wazig bomengooiend iets rond!

In Expeditie Robinson was de hoofdzaak dag en nacht: eten zoeken! In Lost hoor je er weinig meer over...
pi_31430968
quote:
Originally Posted by henderjr
Got this from a friend. I didn't verify it.

There are six constellations of Apollo (which is the name of the candy bar in the station food supply)
1. Cygnus = swan
2. Sagitta = arrow
3. Corvus = crow
4. Crater = goblet
5. Ophiuchus = serpent handler
6. Orion = the hunter
Interesting huh?
-
pi_31431041
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef RemcoDelft het volgende:
De hoofdingang van de hatch hebben we nu toch alsnog niet gezien?! Ik wil wel weten hoe dat er uit ziet!

[...]
Volgens mij zijn er 2 ingangen.. de hatch en de uitgang met 2 deuren die desmond gebruikt om te vluchten. Die laatste deur zit verborgen achter planten en werd door desmond eigenlijk nooit of amper gebruikt dus het klopt wel dat ze die nooit hebben gevonden.
De andere survivors hebben die deur duidelijk wel gevonden.

Wat ik wel vreemd vind, de eigenlijk hatch is een redelijk diepe pijp maar de normale in en uitgang komt gewoon op dezelfde verdieping uit, ligt de hatch in een berg ofzo?
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:48:13 #188
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31431110
Splendor ==> Ik ga uit van een berg/helling, hoewel het bos er totaal niet naar uit zag!
Als er een "hoofdingang" is, vraag ik me wel af wat het doel van de "hatch" was, een lange buis omhoog, met een afgesloten deksel er op!
pi_31431679
bij een bunker is het de normaalste zaak v/d wereld om een 2de ingang te hebben
pi_31432020
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:07:53 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31432733
volgens mij zitten die andere passagiers gewoon in een soort bijgebouwtje of een tweede sation op t eiland.

ik speculeer maar niet te veel...en ik laat me ook niet spoilen...t is veel te leuk en spannend zo!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:14:31 #192
19840 Libris
Live from Singapore
pi_31432901
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:17:09 #193
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31432968
quote:
Zelfs in real life zitten die nano-bots achter Sawyer aan

grapje..
pi_31433386
Goeie aflevering met veel suspence voor de volgende keer (nog geen previews gezien). Wat is er nou precies gebeurd met die andere lostaways? Als de theorie klopt dat de ziekte krankzinnigheid is, kan ik me voorstellen dat die lui zo achterdochtig zijn. Ze zijn als de dood dat iemand flipt en hun bijvoorbeeld aanvalt. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik had wel het idee dat ze het daar wat minder democratisch hadden geregeld dan de 42 uit het middenstuk. Die AL (vreselijk mens zeg) is een soort dictator die daar iedereen onder de duim houdt?

Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
mooi he, alles
pi_31433429
Ik heb net dus de spiderman2 umd ontvangen en zat deze te kijken en kwam Jin tegen...

zie fotos.

すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_31433515
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef FOKke-H het volgende:
gast die opmerking van hurley snapte ik niet. denk dat het 3 maand was? Heb je gezien hoeveel eten daar stond en die blikken enzo waren echt wel allemaal 15+ jaar oud.
het is idd 3 maanden maar goed Hurley (Hugo) telt voor 20, dus het zou net zo goed weken kunnen zijn
pi_31433686
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Goeie aflevering met veel suspence voor de volgende keer (nog geen previews gezien). Wat is er nou precies gebeurd met die andere lostaways? Als de theorie klopt dat de ziekte krankzinnigheid is, kan ik me voorstellen dat die lui zo achterdochtig zijn. Ze zijn als de dood dat iemand flipt en hun bijvoorbeeld aanvalt. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik had wel het idee dat ze het daar wat minder democratisch hadden geregeld dan de 42 uit het middenstuk. Die AL (vreselijk mens zeg) is een soort dictator die daar iedereen onder de duim houdt?

Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Van krankzinnigheid gaan de meeste mensen toch niet dood lijkt me...

afl.2
DESMOND: How many of your group have gotten sick.
LOCKE: Sick?
DESMOND: Sick, as in ill, as in dead.
pi_31433956
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:35 schreef SureZal het volgende:
Ik heb net dus de spiderman2 umd ontvangen en zat deze te kijken en kwam Jin tegen...

zie fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelen
Maar Jin speelt bijvoorbeeld ook in 24 als agent baker geloof ik. Klein rolletje wel.
Jupiler is goed
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:59:19 #199
27454 InTrePidIvity
pi_31434030
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Hij had net z'n baan opgezegd om met Hurley te kunnen optrekken. En dan heeft die net de loterij gewonnen = financiële zekerheid voor de rest van z'n leven. Zou'k me toch ook wel een beetje genaaid voelen.
Plus dat Hurley het nog niet gezegd had, terwijl ik wel het idee had dat ze goed bevriend waren met elkaar.
pi_31435099
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelen
Maar Jin speelt bijvoorbeeld ook in 24 als agent baker geloof ik. Klein rolletje wel.
Ik ken em van Angel, als advocaat bij Wofram & Hart. Ook niet echt een grote rol.
-Rabia Al-Basri
pi_31435453
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Libris het volgende:
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
pi_31435554
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]
[..]

Misschien hoort hydra daar nog bij (komt van dezelfde griekse mythe als corvus en crater.
Vervolgens komen we op 7 constellaties, en hebben we ook 7 hanso foundation onderzoeksprojecten....
pi_31435941
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
mooi he, alles
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:18:23 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31435944
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
Hij heeft vast dat restaurant keten opgekocht, alleen maar om zijn oude baas te ontslaan. Dat zou ik iig wel doen.
pi_31436015
Nog iets grappigs: Toen Desmond vertrok uit de hatch, nam hij een boek mee: "The Third Policeman".

De hoofdpersoon uit dat boek (De Selby) maakt in een ander boek (The Dalkey Archive) van dezelfde auteur (Flann O'Brien) een machine die de wereld kan vernietigen.

En alsof dat nog niet genoeg is: De ons inmiddels welbekende Robert Anton Wilson (die met die nummer 23 fobie ja!) gebruikte De Selby als personage in zijn boek "The Widow's Son".

bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/De_Selby
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:10:53 #206
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31439471
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)

Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31439863
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef phileine het volgende:
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
De vriend van Hurley heeft zijn baan opgezegd in de veronderstelling dat ze samen weer ergens anders zouden gaan beginnen. Vlak voor dat hij erachter komt dat Hurley de loterij heeft gewonnen zegt Hurley ook nog: "Nothing's gonna change, right?" Vanaf dat moment (Hurley krijgt een hoop media-aandacht) is het dus duidelijk dat alles wel gaat veranderen en ik kan me voorstellen dat DJ Qualls daar niet zo blij mee is. Ook omdat Hurley niet eerlijk tegen hem geweest is.
pi_31440249
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)

Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
edit:
quote:
Tsjernobyl bleef een rampcentrale. De reactor nummer vier is helemaal onder beton bedolven, maar het beton vertoont inmiddels diverse lekken. In oktober 1991 brak een zware brand uit in reactor nummer twee. Een nieuwe ramp kon worden voorkomen. Reactor nummer twee werd daarna geslote
Ik weet het ook niet dan. misschien een reactor daar op het eiland? een grote die wat ziektes veroorzaakt?
pi_31441177
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:

Waarschijnlijk gaat het om een generator die de warmte uit de aarde gebruikt om energie op te wekken, dit verklaart ook waarom er na al die tijd nog steeds stroom is.
Mocht dit waar zijn dan weten we eigenlijk wel zeker dat het een echt eiland moet zijn en geen ruimteschip, daar heb je immers meer aan zonne-energie bijvoorbeeld.
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:24:00 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31443571
ook leuk: eens googelen op B.F. Skinner de man die als inspiratie van de dharma initiative wordt genoemd. was bezig met gedragbeinvloeding, ratten in kooitjes die om de zoveel tijd gestimuleerd worden op een knopje te drukken enzo.

walden two is een boek van hem...over een utopische samenleving, gecreeerd door gedragsbeinvloeding...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:00:04 #211
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31444588
Sayid kon aan de buitenkant van het beton zien dat het 8-10 feet dik is... Da's 3 meter, en je ziet toch echt geen verschil tussen beton van 30 cm of 3 meter dik! Niet aan de buitenkant..... Verder is zo dik beton wel op meer plaatsen in gebruik, bijvoorbeeld bunkers! En laten ze nu net in een bunker zitten...
Maar als het wel zo dik is: misschien is het geen geotherme reactor, maar haalt-ie z'n warmte uit kernafval dat er onder ligt o.i.d.!
De thermodynamica zegt echter nog iets: alleen warmte is niet genoeg, om elektriciteit op te wekken, moet er ook een "koude" kant aan de reactor zitten. Dat zou betekenen dat er aanzienlijke hoeveelheden warmte uit de grond naar buiten moeten!

Mysteries
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:15:54 #212
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31454081
Leuke aflevering. Zoals die vent in die kippepak precies bij het alarm op de maat ging knipperen met zijn ogen.
Alleen over die ziekte he, Desmond die spoot in aflevering 1 toch iets in zijn armen.. zou het een soort van vaccin ofzoiets zijn?
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:10:29 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_31455160
Of Desmond heeft suikerziekte, daar dacht ik direct aan eigenlijk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_31456033
Wie zegt dat het Desmond was
pi_31457333
Het was Desmond
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef Rev- het volgende:
Wie zegt dat het Desmond was
ik dus
pi_31463778
het kan ook die andere gozer zijn
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:11:20 #217
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31463812
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Rev- het volgende:
het kan ook die andere gozer zijn
die is toch dood. Het is tochl duidelijk dat Desmond daar alleen zat de laatste tijd.
pi_31464081
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
pi_31464758
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef Rev- het volgende:
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verrassing blijven dat dat dezelfde persoon is.

En als je dat nog niet genoeg bewijs vind, is het wel heel raar dat deze "persoon" en Desmond hetzelfde kapsel hebben, niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door TheGame op 15-10-2005 16:59:25 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:55:54 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31464858
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verassing blijven dat dat dezelfde persoon is.
Dat lijkt mij ook voor 99% zeker. Maarja, sommige mensen willen nu eenmaal liever andere dingen denken dan het overduidelijke.
pi_31466563
owja
pi_31468253
Ik heb net wat op Amerikaanse fora rondgekeken en daar vond men die droom van Hurley nogal raar.
Hurley eet bijvoorbeeld die Apollo-repen, later vind hij die dingen met Rose en herkent hij ze niet.
Dan was er dat melkpak met Walt's foto erop.
Tot slot horen we Rose hetzelfde liedje hummen dat in Hurley's droom speelde.
Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:28:17 #223
27454 InTrePidIvity
pi_31468519
Misschien is Rose wel Walt's moeder
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:29:38 #224
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31468567
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is Rose wel Walt's moeder
kijk je eens in
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:32:50 #225
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31470500
quote:
Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
Dat kan ook simpelweg haar ontkenningsfase zijn...
pi_31476014
Ik lees net dat het dharma logo op het vliegtuigwrak stond dat in het begin van seizoen 1 te zien was!

Het is niet precies gelijk aan het logo, maar het lijkt er toch verdacht veel op.
Ik dacht eerst dat dit plaatje nep was, maar ik heb het nagezocht en het staat er echt.
(S1E3, rond de 41e minuut)
  zondag 16 oktober 2005 @ 10:12:53 #227
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31483402
je vergat erbij te vermelden dat iets dat op het oceanic-logo lijkt te zien is in die orientation-film.

pi_31484139
duzz.. wie gaat alle afleveringen opnieuw nakijken?
pi_31485137
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:12 schreef moomoo het volgende:
je vergat erbij te vermelden dat iets dat op het oceanic-logo lijkt te zien is in die orientation-film.
Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)
SPOILER
Of draaf ik nu te ver door?
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:08:16 #230
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31485259
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad. Kloties.

Mijn zeer speculatieve gok is trouwens dat Walt terug keert. De aflevering heet "... And found". Nouja, Walt is zo'n beetje het enige wat kwijt is.
o ja? De groep van Jack/Lock is zijn ook de mensen van het vlot kwijt. Ik denk dan ook dat zei en de anderen van het vliegtuig gevonden worden.
SPOILER
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:41:59 #231
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_31485927
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
There's no point in living if you can't feel alive
pi_31486535
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
Volgens mij is zo'n soort vraag een keer aan de makers gesteld. Het antwoord was:
"I have seen Identity and I didn't like it."
(die film blijkt aan het eind ook zoiets te zijn)
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:50:54 #233
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31487027
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)
SPOILER
Of draaf ik nu te ver door?
Als dat waar is.... zou ik "als overlevende" op dat eiland zo pissig zijn... ik zou die hele bunker opblazen, met "execute-knop" en al
pi_31489186
Die serie zit zooo goed in elkaar (heb ook alles gekeken). Echt alles heeft wel een verband met elkaar, en toch ook weer niet. Je blijft er maar over nadenken. Zijn maar een paar films (geen series) die ik ken die zo gecompliceerd zijn.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:47:40 #235
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31489448
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Dat is al zo vaak ontkend door de makers, dat het onmogelijk is dat ze daarmee weg kunnen komen.
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:28:05 #236
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31490315
Lost

Vind de Dharma-verhaallijn erg tof! Verklaart een boel, zonder precies op de details in te gaan... Interessant ook, de onderzoeksonderwerpen: parapsychology, zoölogy (ijsberen!) etc. Zou Shannon ook haar parapsychologische talent aan het ontwikkelen zijn, waardoor ze Walt in een soort 'visioen' kon zien?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:30:54 #237
19840 Libris
Live from Singapore
pi_31490387
Zouden de acteurs weten wat er allemaal gaat gebeuren?
pi_31490513
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Libris het volgende:
Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:03:53 #239
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31491085
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:35 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.
daarover ik neem aan dat hij en anderen alles van te voren bedacht hebben, respect voor die mensen hoor. om dit alles te bedenken (het hele verhaal lijn en alle karakters)
"Veni, vidi, vici."
pi_31492164
Jin speelt ook nog een heel klein rolletje in crash
Briljante film trouwens
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:13:29 #241
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31492624
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Libris het volgende:
Nee. Sterker nog: ze krijgen alleen het script te zien van de scenes waar ze zelf in voorkomen!
pi_31495777
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:03 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

daarover ik neem aan dat hij en anderen alles van te voren bedacht hebben, respect voor die mensen hoor. om dit alles te bedenken (het hele verhaal lijn en alle karakters)
Er is inderdaad goed over het script nagedacht. Ook in dit topic vinden we iedere keer weer dingetjes uit voorgaande afleveringen die toen niet zijn opgevallen.
Het gaat zelfs zover dat bepaalde dingen ook gewoon in de normale wereld terug te vinden zijn. Zo vinden wij ook af en toe wat dingen, via Google bijvoorbeeld, over verschillende onderwerpen. Wij kunnen dan iets makkelijk verklaren, maar ga er maar eens aan staan om zo'n script te bedenken, waarbij je dit soort dingen zelf moet gaan uitzoeken!
pi_31503655
Ik vraag me trouwens ook af hoe het verder is gegaan met dat meisje dat hurley mee uitvroeg.
pi_31508945
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:50 schreef VrAnqZ het volgende:
Jin speelt ook nog een heel klein rolletje in crash
Briljante film trouwens
Jin speelde ook een in flop .
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:36:54 #245
53267 TC03
pi_31510387
Jin speelde ook in 24 seizoen 2 en 3..
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:34:02 #246
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_31511792
En in Angel S3 (en 4 misschien..)
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_31514816
En in Spiderman 2
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:14:07 #248
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31514995
Ja dat is allemaal al genoemd, gaan we nu ook een lijstje opnoemen waar Kate en Jack in gespeeld hebben?
pi_31515515
Goed idee, jij mag beginnen
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:45:17 #250
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31516907
Bij deze:
Walt
Jin
Shannon
Sawyes
Sun
Kate
Hurley
Micheal
Locke
Charlie
Claire
Jack
Sayid

Nu moeten we gewoon alle films en series kijken en komen we zeker achter het geheim van het eiland.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:37:49 #251
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31562345
Het is opvallend rustig voor een pre-Lost-dag (voor ons dan)... Eindelijk weer een Jin flashback, ben benieuwd .
pi_31565945
Ik zie net dat Lost even met vakantie gaat na deze aflevering.
Over 3 weken (9 nov) wordt de volgende afl. pas uitgezonden.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:58:01 #253
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31565985
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Nou maar hopen dat het wat boeiends is vanavond
pi_31566016
Al mijn series stoppen gvd
pi_31566122
quote:
no way
pi_31566176
quote:
Dat meen je niet.
We zijn net pas bezig! Stomme amerikanen.
-
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:32:05 #257
27454 InTrePidIvity
pi_31566625
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bij deze:
Walt
Jin
Shannon
Sawyes
Sun
Kate
Hurley
Micheal
Locke
Charlie
Claire
Jack
Sayid

Nu moeten we gewoon alle films en series kijken en komen we zeker achter het geheim van het eiland.
Kijk eens in de OP
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:24:34 #258
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31567713
quote:
Een extra reden om afleveringen te gaan sparen i.p.v. kijken! Ik wil niet nog meer mysteries om 3 weken mee te lopen
pi_31572091
Jaaahoor, net als eerder dit jaar dus. B-tje jammer. Ik zou deze ep dan graag wat later kijken, maar ik weet toch wel dat ik me morgenochtend niet kan bedwingen
Seriously!?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:18:00 #260
53267 TC03
pi_31573150
quote:
Noooooo! Godverdomme!

Nouja, gelukkig gaat Prison Break wel door (aanrader overigens).
pi_31574022
Trouwens, is het jullie opgevallen dat die baas van locke dezelfde baas is als bij hurley's kip gedoe
pi_31574053
Tip
Als iemand een beetje into podcasten is, er is nu een podcast over Lost, je kunt hem vinden op iTunes en hij word gemaakt op hawaii waar lost ook word opgenomen, en het gaat over de aflvering en theorieen en luisteraars kunnen mailen en bellen en dan word daar over gepraat enzo.
Erg leuk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:42:27 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31578374
neeeeeeeeeee.....heb net de ep gezien......

heb mezelf meteen gespoild om niet drie weken in spanning te hoeven zitten n.a.v. de preview

(dit is geen spoilen toch? zeggen dat de preview gemeen is??)
pi_31578420
De preview .
pi_31579086
Daamn.. die preview. Dat zijn dingen die je éigenlijk niet wilt zien. Volgens mij hoeft deze quote van de voiceover iig niet in een spoilertag: "Every season there's one episode people will be talking about all year long... This is it. Three weeks from tonight..."

Over deze ep: helaas niet erg veel gebeurd... ik vond het stukje waarin The Others (I suppose) voorbij Jin en die ander lopen vreemd... als je goed kijkt zie je de eerste 2 personen die langskomen, op het eind (als er nog 7 anderen langs zijn gelopen, zo te zien) WEER voorbijkomen, maar dan gevolgd door een kind met een beer (Walt..?)... Of het zijn mensen met een identieke broek en modder in een identieke vorm op het rechterbeen.
Seriously!?
pi_31579136
Wat een crap episode zeg. Er gebeurt echt niets. Misschien een van de slechtste ooit.

En nu 3 weken wachten op een "gemene" ep. Het moet maar. En misschien is ie toch niet zo gemeen als de preview doet vermoeden. Jin kan Engels spreken weten jullie nog . Ik heb zelf de preview niet gezien trouwens.
-Rabia Al-Basri
pi_31579236

pi_31579515
yahoo.?
pi_31579758
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:21 schreef tonks het volgende:
yahoo.?
Sluipreclame
-Rabia Al-Basri
pi_31579839
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:42 schreef ImPrEzA het volgende:
... ik vond het stukje waarin The Others (I suppose) voorbij Jin en die ander lopen vreemd... als je goed kijkt zie je de eerste 2 personen die langskomen, op het eind (als er nog 7 anderen langs zijn gelopen, zo te zien) WEER voorbijkomen, maar dan gevolgd door een kind met een beer (Walt..?)... Of het zijn mensen met een identieke broek en modder in een identieke vorm op het rechterbeen.
Dat viel mij ook op. Ik heb het stukje nu paar keer gezien en het lijkt ook net alsof dat kind in 5 seconden 7 jaar ouder wordt! Eerst valt die broek tot de enkels van wat lijkt op het been van een 7/8 jarig kind en daarna lijken de benen ineens veel langer (van een 14/15 jarige) en valt de broek tot vlak onder de knieën.
pi_31580109
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:36 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Ik heb het stukje nu paar keer gezien en het lijkt ook net alsof dat kind in 5 seconden 7 jaar ouder wordt! Eerst valt die broek tot de enkels van wat lijkt op het been van een 7/8 jarig kind en daarna lijken de benen ineens veel langer (van een 14/15 jarige) en valt de broek tot vlak onder de knieën.
Ik heb et ook effe gekeken en inderdaad een vette goof
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:25:57 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31581055
Beetje saaie episode, maar die preview... !
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:26:05 #273
53267 TC03
pi_31581058
Keistomme aflevering. Gebeurt niks.

Die preview!
pi_31581115
Saaie aflevering ja, echt totaal niks gebeurd.

Maar toen idd die lui voorbij liepen had ik ook al zoiets van hey, dat heb ik 3 seconden eerder ook gezien
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:30:09 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31581162
Dat van die benen viel mij ook al op ja. Kan me echt niet voorstellen dat het een foutje is, net alsof je niet even een stuk of 7 verschillende mensen kan vinden om voorbij te lopen ?
pi_31581965
De mensen die vorige aflevering saai vonden zullen deze wel echt geen ruk aan hebben gevonden.

Over de preview:
SPOILER
Over the others:
SPOILER
-
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:22:03 #277
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31582318
Huh, script op de Oceanic website ? Enlighten me .
pi_31582458
Others zijn zombies? Hmm, past misschien bij Hanso's Life-Extension Project.. ?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_31582814
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef Merkie het volgende:
Dat van die benen viel mij ook al op ja. Kan me echt niet voorstellen dat het een foutje is, net alsof je niet even een stuk of 7 verschillende mensen kan vinden om voorbij te lopen ?
Shaft (hoe heet ie ook alweer?) zei wel. You cant see them if they dont want you to, ofzo, dus misschien heb je gelijk.
-Rabia Al-Basri
pi_31582835
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:22 schreef Merkie het volgende:
Huh, script op de Oceanic website ? Enlighten me .
http://www.oceanicflight815.com/
op de barcode klikken en dan typ je in:
"theislandiswaiting" zonder "" natuurlijk..

En dan komt er een pagina uit het script van, ja waarschijnlijk de volgende aflevering dan.. daarin komen zombies voor al vinden ze die naam niet goed genoeg.
Op de forums werd na het jin speaks english gebeuren bedacht dat het waarschijnlijk ook uit een droom kwam, maar daar twijfel ik nu wel heel erg aan.
-
pi_31583055
Als mensen constant engels tegen je praten en dan voor al die tijd dat ze al op het eiland zitten ga je vanzelf ook wel engels leren, dus die paar zinnetjes die Jin misschien net uit kan spreken (wat hij ook deze aflevering weer deed) betekent waarschijnlijk niks..
pi_31583058
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef splendor het volgende:
De mensen die vorige aflevering saai vonden zullen deze wel echt geen ruk aan hebben gevonden.

Over de preview:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door ImPrEzA op 20-10-2005 17:09:10 ]
Seriously!?
pi_31583530
SPOILER
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:53:24 #284
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31585042
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:31 schreef UATC het volgende:
SPOILER
ik weet wie er forever lost is, en wat forever lost inhoudt, van spoilerfix.com

als je t NIET wilt weten lees dan de spoiler hier onder V daar dus, NIET!!!
SPOILER
en deze spoiler V kun je lezen zónder er achter te komen wie er forever lost is en wat dat is.
SPOILER
trouwens: een groep van 23, eentje van 42 welke groepen missen we nog?
4
8
15
16
23
42
hoeveel man had de groep van de frnacaise? 16? en die van ethan?
pi_31585128
mr ecko is mijn nieuwe favoriete neger
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:29:42 #286
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31586740
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef Steve-O het volgende:
mr ecko is mijn nieuwe favoriete neger
Op tvtome noemen ze hem Dr. Ako (wel een vette rol idd)
pi_31587760
en de spelling volgens ABC is Mr. Eko.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:54:00 #288
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_31591053
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik weet wie er forever lost is, en wat forever lost inhoudt, van spoilerfix.com

als je t NIET wilt weten lees dan de spoiler hier onder V daar dus, NIET!!!
SPOILER
en deze spoiler V kun je lezen zónder er achter te komen wie er forever lost is en wat dat is.
SPOILER
trouwens: een groep van 23, eentje van 42 welke groepen missen we nog?
4
8
15
16
23
42
hoeveel man had de groep van de frnacaise? 16? en die van ethan?
valt dat alweer mee
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:38:26 #289
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31592464
Er wordt weer erg weinig prijsgegeven. Het enige wat we deze aflevering te weten zijn gekomen is dat de Ann-Lucia groep last heeft van aanvallen van "the others" (of andere inboorlingen) en de naam van de grote neger. Vind het sowieso irritant dat de makers zo geforceerd wat met die groep gebeurd is mysterieus laten door ze niet te laten praten. Ze kunnen dat toch echt wel al lopend uit leggen aan Sawyer en de rest.

Vond de Jin en Sun flashbacks wel gaaf. Ook omdat Sun gewoon de aller ste.
Dieptepunt was echter wel dat die ring natuurlijk lag waar we allemaal allang wisten dat die zou liggen: bij die fles.
Lag wel helemaal dubbel toen Jin met dat vissen die mega irritante Lucia-Ann op haar plaats zette.

Maar nu 3 weken geen Lost. Wie verzint zoiets.

* Lonewolf2003 is heel boos

[ Bericht 11% gewijzigd door Lonewolf2003 op 20-10-2005 23:46:53 ]
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:05:12 #290
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31593244
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef Merkie het volgende:
Beetje saaie episode, maar die preview... !
Het is elke keer zo: preview heftig, aflevering valt tegen......... Beetje jammer, want het begint steeds meer soap-trekjes te krijgen. Dat gaat ze ooit kijkers kosten...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:06:52 #291
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31593259
Sun wordt inderdaad steeds lekkerder! Maar ja, als ze Kate bijna niet meer in beeld brengen moet je wat ...
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:15:37 #292
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31593425
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Sun wordt inderdaad steeds lekkerder! Maar ja, als ze Kate bijna niet meer in beeld brengen moet je wat ...
Sun was altijd al lekker. En geef mij Sun maar i.p.v. Kate. (Niet dat die lelijk is, maar als ik dan kan kiezen)
pi_31597993
Hmm, bij 24 zeiden ze afgelopen seizoen ook "The episode that everyone one will be talking about" en die viel ook een beetje tegen, dus i wont get my hopes up yet
En als ik die script pagina lees kan
SPOILER
pi_31598123
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[...] Vind het sowieso irritant dat de makers zo geforceerd wat met die groep gebeurd is mysterieus laten door ze niet te laten praten. Ze kunnen dat toch echt wel al lopend uit leggen aan Sawyer en de rest.

[...]
Ik heb een spoiler gelezen en als dat waar is dan vind ik het wel logisch dat ze weinig zeggen, zowieso vertrouwen ze micheal en jin en sawyer nog niet echt.
(niet verder lezen als je het nog niet wilt weten, spoiler!)
SPOILER
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:28 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, bij 24 zeiden ze afgelopen seizoen ook "The episode that everyone one will be talking about" en die viel ook een beetje tegen, dus i wont get my hopes up yet
En als ik die script pagina lees kan
SPOILER
SPOILER
-
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:14:16 #295
39256 Bonobo11
pi_31598502
Zomaar wat geknip en geplak van het oceanicforum
SPOILER
Feyenoord!!! * Barça
pi_31598945
Ik wist het:!
Tis wel Mr ecko
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:42:58 #297
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31599909
ik denk ook dat the others een begrip is, ingevoerd door dharma, om mensen angst aan te jagen. een soor tpsychologisch experiment.

nogmaals: b.f. skinner, waar the dharma initiative op gebaseerd is, was iemand die schreef over utopieën door middel van gedragsmanipulatie... google him, he's interesting!

ze zijn allemaal ratten in een experiment dat waarschijnlijk foutgegaan is, nu uit handen van dharma is, of juist nog steeds in hun handen ligt.
pi_31602241
Ik vraag me nog steeds af wat dat vliegtuig met die coke op dat eiland deed.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:21:06 #299
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_31603199
Wat zei Jin nou tegen MIchael?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')