zijn vrouw is toch dood.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef _Supreme het volgende:
Ik denk dat die arme Jack zijn vrouw mist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die eerste site krijg ik steeds: Invalid IP, Access Deniedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:42 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...
http://www.dharmaindustries.com/
http://www.oceanic-air.com/
Zijn ook wel coole sites naast die van de hanso project![]()
Oftwel ze hebben nu 1x de code ingetoets dus zal jack dat naar alle waarschijnlijkheid ook blijven doen, en niet meer de gok nemen dat er toch niks gebeurt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef dapluiz het volgende:
[...]
Nog een mooie quote die ik daar las : "A behavior followed by a reinforcing stimulus results in an increased probability of that behavior occurring in the future."
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Carport het volgende:
De vrouw van Jack is toch die vrouw uit het ziekenhuis ook, of vergis ik me daarin?
1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.quote:
Jep, volgens mij wel ja. Die maakten overigens absoluut geen onderzoekers-indruk. Zagen eruit als vissers volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef ImPrEzA het volgende:
In S1 zagen we haar (Ana-Lucia Cortez) al in een flashback op het vliegveld, waar ze met Jack zat te flirten toen beide op hun vlucht (815) aan het wachten waren. Ze zat dus in het neergestortte vliegtuig, wat verklaart waarom ze uit zichzelf 815 noemde.
Volgens mij kunnen "Shaft" en de zijnen, waar Ana-Lucia blijkbaar dus vriendjes mee is geworden (?), nog steeds wel "the Others" zijn. Hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt. Maar we zullen het ongetwijfeld zien. Trouwens: die mensen op de boot die Walt meenamen (waarvan we ook nog steeds niet zeker weten of het "the others" zijn) waren toch allen blank, of niet?
Ik zou er geld opzetten dat die neger en zijn club uit de achterkant van het vliegtuig komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:20 schreef splendor het volgende:
Of het waar is? Geen idee, maar ik geloof het eerder dan dat die neger met zijn club ook in dat vliegtuig zaten. Er is echter wel 1 spoiler te vinden die het weer tegenspreekt.. moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke seriequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
Leuk weetje voor de mensen die de gevangenisserie Oz gevolgd hebben trouwens:
'Shaft' is niemand minder dannnnn... Simon Adebisi!
Daar zou ik echt op afknapen. Of als het iets is van tijdreizen of een andere dimensie ofzo. Het moet wel geloofwaardig blijven imho.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
http://www.flyservers.com(...)ages/thedegroots.jpg![]()
Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
Mij ook niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.
Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.
2) Hij gedraagt zich niet echt als een getrouwd iemand. Met al dat geflirt met Kate enzo. Ook heeft hij voglens mij geen trouwring om.
3) Weet ik bijna zeker dat dit behandeld was in seizoen 1. Maar ik kan het mis hebben.
Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
i hope so too, brotherquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef FoXje het volgende:
Tis wel vreemd. Hoop dat we Desmond nog zien. Grappige vent. Brother
Juist, alles blijft hetzelfde, behalve Hanso. (of gebeurt dat vaker bij verouderde films?)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Waar doel je precies op? Dat-ie op frame3 de andere kant op kijkt?
Wat viel je dan op?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Ik heb wel dat Orientation filmpje frame voor frame afgespeelt en daar viel mij iets raars op tijdens het inzoomen op die Hanso:
frame 1:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7221/hanso11te.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 2:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/3192/hanso28ho.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 3:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/2802/hanso38qt.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 4:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/6529/hanso41mn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat vind ik gewoon eng.
Daar doelde ik op. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Ik vond zijn reactie op Desmond te overdreven voor een scheiding. Ook in andere flashbacks van na zijn trouwerij en in het algemeen heeft Jack iets tragisch over zich. Als ik me niet vergis zagen we in de eerste paar afleveringen (volgens mij in de eerste aflevering met Jack-flashbacks) dat hij zijn beroep als dokter had opgegeven. En duidelijk twijfelt aan zijn eigen kunnen als dokter. Dit doet mij denken dat hij zijn vrouw eindelijk toch verloor. (maar ik kan het mis hebben natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)
Hij eiste de baby op dus dan zal hij wel bij die mensen op de boot gehoord hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef frnk het volgende:
Ik vraag me nog altijd af bij wie die ethan nu hoorde.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
Wel verhip, dat is nooit tot me doorgedrongen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Locke
Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef liquid-orange het volgende:
Ik begin me nu af te vragen wat er achter die 'koepel' in de grond zit. Zouden daar nog meer ruimtes achterzitten, of is het hetzelfde idee als in de Resident Evil film (niks dus). Waar komt daarnaast de stroom vandaan om dat gebouw onder de grond van stroom te voorzien?
Ik heb ook een vermoeden dat de personen op het vlot een rondje gevaren hebben en nu aan de andere kant van het eiland zitten zonder dat ze het weten. Achter de bergen dus.
Zou het eiland waarop ze zitten zich niet in de Bermuda Driehoek kunnen bevinden? De gast in het filmpje waar Lock en Jack naar kijken heeft het over magnatische krachten. Voor zover ik weet zijn die in de bermuda driehoek aanwezig en dat kan ook de reden zijn waarom er nog geen hulp is komen opdagen, vanwege het feit dat ze in de driehoek zitten en/of de sterke magnetische krachten.
Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
quote:In the cockpit the pilot asks Jack for information on what has happened. Jack gives the final headcount on the crash survivors which is 48. The pilot explains that the radio went out six hours into the flight and that the plane was going to turn around and make an emergency landing in Fiji. This however caused the plane to off course by at least 1000 miles sending the rescuers looking for them in the wrong place.
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
Daar is niks over gezegd, het is nooit gebleken waar die kabel nu eigenlijk voor is voor zover ik me kan herinneren.. (voor de stroomvoorziening van de 'hatch' zou me nog niet zo gek lijken..)quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:55 schreef Tjaldo het volgende:
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bermudadriehoekquote:De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Florida, de Bermuda eilanden en Puerto Rico.
Ja, Desmond was bezig om op zonne-energie rond de wereld te varen (geloof ik). Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat ze ook gewoon een survivor is, samen met die grote neger en eventuele anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...
Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
Beetje heel ver gezocht. Ze zegt zelf in deze aflevering nog dat ze in het vliegtuig zat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...
Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
Dit is alleen helemaal nergens op gebaseerd.. Ze verteld toch zelf dat ze een overlever is.. Als jack dit ongeluk op bizarre wijze kan overleven, hoezo zou zij dat dan niet kunnen.. Maar ja, alles kan.. Maybe zijn ze wel helemaal niet gecrashed en gewoon allemaal daar neer gedumptquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Ja, want de rest van de survivors waren altijd heel lief tegen Sawyer, vooral Jack en Sayid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, en vervolgens slaat ze Sawyer voor z'n bek, dus of je haar nou moet vertrouwen
Ik hoop dat we niet nog 20 afleveringen hoeven te wachten om enige duidelijkheid te verkrijgen hierover.quote:In mathematics
One hundred eight is an abundant number, a tetranacci number, a Harshad number and a self number. It is the hyperfactorial of 3. 108 is a number that is divisible by the value of its φ function, which is 36.
In normal space, the interior angles of an equilateral pentagon measure 108 degrees each.
There are 108 free polyominoes of order 7.
It is a split double prime of 2 and 3.
In other fields
One hundred eight is also:
* The number of beads on a Mala (Sanskrit word for a rosary of beads) usually has beads for 108 repetitions of a mantra
* The atomic number of hassium.
* In Homer's Odyssey, the number of suitors coveting Penelope, wife of Odysseus.
* Chinese astrology holds that there are 108 sacred stars. (This legend is the basis of the Suikoden series of video games: each of the 108 playable characters represents a star in Chinese astrology.)
* Several different tai chi long forms consist of 108 moves.
* It is a sacred number in Hinduism used and referred to in a variety of manners
o A symbol of Siva among the Saivites, for Siva Nataraja dances his cosmic dance in 108 poses.
o Hindu deities have 108 names. Recital of these names, often accompanied by counting of 108-beaded Mala, is considered sacred and often done during religious ceremonies. The recital is called namajapa.
* Apart from Hinduism, it is also held sacred or otherwise significant by various Buddhist, Sikh, and Jain traditions.
* The number of surat al-Kawthar in the Qur'an, the smallest one of the Book.
* In Islam, used to refer to Allah.
* The year CE 108 or 108 BCE.
* A significant number in the TV series Lost (Also: 4+8+15+16+23+42=108)
* The number of stitches on a baseball.
Leuk was et zeker niet, maar hij was zeker cool.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:02 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke serie![]()
Eh, het kan niet zijn dat er hier ook één van is die deze crash heeft overleefd? En dat deze nu Sawyer en co gevangen heeft genomen?quote:
Je kan de tekst eronder ook weghalen en invullen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.thedharmainitiative.info/
Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Tweede deel van IP had ik ook goed, maar ik weet niet meer hoe.![]()
In de season finale van Seizoen 1 zag je Walt en de rest wegvaren met het vlot. Toen kon je de grote van het eiland duidelijk zien. Ik vond het nog een best groot eiland, groen ook. Misschien door alle bomen en struiken hebben ze die signalfires niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
En dat eilandje ziet er redelijk klein uit, hoe kunnen 40 dagen lang zoveel mensen op zo een klein eilandje zitten zoder dat ze elkaar opmerken.. bovendien hebben ze ook signalfires aangestoken, hoe kunnen die anderen die niet hebben gezien?
Ik vind Lost nog steeds zeer de moeite waard maar laatste tijd gaat het steeds meer rommelen.. ben benieuwd hoe ze alles gaan verklaren, zal ook meesterlijk zijn als ze dat nog fatsoenlijk lukt.
Euh hoe ga ik dit uileggen... Er zitten heel veel hot-spots in het logo en aan de buitenkant er van. Zie deze afbeelding:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.thedharmainitiative.info/
Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Tweede deel van IP had ik ook goed, maar ik weet niet meer hoe.![]()
Die helen die hij toen aan de telefoon had en meevroeg op die trip, was een sex-operator. Ze zei al dat ze heette zoals hij wilde dat ze zou heten. Hij zal haar dus gevraagd hebben om zichzelf Helen te noemen zodat hij kon doen alsof het zijn Helen (Peg Bundy) was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...
Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. in season 1, eerste locke aflevering, was lock aan het praten met zo een 0900 wijf en hij noemde haar helen en vroeg haar mee op reis naar australie. Hoe zit dat nou, was dat een andere helen?
In de serie Oz zaten ze allebei in de gevangenis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op
Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
Ik heb ook maar ff de Flash zelf uit elkaar gehaald, flauw grap inderdaad... Ik heb geen sprites/frames gevonden met daarin: access granted of wat dan ook. Jammer, zou een brute ingang zijn voor een fansite of een ABC-site.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:06 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Morgen nieuwe aflevering !
composer: Michael Giacchino.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:00 schreef Roa het volgende:
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.
Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in LostZal wel door Abrams komen.
iemand die hier meer over weet?quote:Next, Desmond goes for some of that stuff he was shooting into his arm in the first episode (we also spot a book called The Third Policeman, which I've read, and I encourage you to do so, and to do this: read the first word on pages four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, and forty-two. It's worth it, I promise).
En dan nog maar hopen dat die het doet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
Och, dat zal wel toch. Misschien een beetje geluidsproblemen, maar meestal is er rond 11 uur wel een goede versie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat die het doet.
En dat je het vindt, natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat die het doet.
Bij mij komt het meestal op vrijdag binnen , dan zijn er al heel wat meer sources op het i-netquote:
Wow, inderdaad erg vaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:00 schreef MrGP het volgende:
s02e04:
Moet je voor grap de filmpjes op http://television.aol.com/feature/lost_tv (SPOILERS!) eens kijken, en dan vooral food fantasy... vage shit..Ben zeer benieuwd naar de nieuwe aflevering! Morgenochtend weer losttijd!
Ok. Thanks. Want de datums kloppen ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sommige sites hebben een 'samenvattings'-aflevering van Seizoen 1 als de eerste aflevering van seizoen 2 geteld. Was bedoeld om weer een beetje in de serie te komen.
Maar er zijn inderdaad nog maar 3 afleveringen uit gekomen, dus morgen is episode 4 aan de beurt!
Alleen als je in Amerika woont toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef FoXje het volgende:
Je kan lost nu lopen via Itunes. Iemand al gedaan?
Helaasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Alleen als je in Amerika woont toch?
Edit: "The television shows are only available in the United States and cost $1.99 per episode, without commercials." (van abcnews.go.com)
Dit zou kunnen inhouden dat er 6 stations zijn met gezamenlijk 1 doel.quote:The Hanso Foundation Electromagnetic Research Initiative
The Hanso Mathematical Forecasting Initiative
The Hanso Juxtapositional Eugenics Development Institute
The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility
The Hanso Life-Extension Project
The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence
The Hanso Cryogenics Development Imperative
werd gespeeld door die gast uit Roadtripquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
Hmm, ik zal wel wat verkeerd hebben gedaan. Maar 203 en 204 is bij mij hetzelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Diertjuh ==> zie http://www.epguides.com/Lost/
Oh yeah: SPOILERS spoilers en nog meer spoilers als je daar op de afleveringen klikt! Titel "the other 48 days" zegt ook heel wat!
Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef splendor het volgende:
... Heeft iemand een screenshot van het nieuwe logo van de andere hatch? Het leek op een kruis ofzo maar toch net iets anders.
En Sawyer is een heldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:48 schreef TC03 het volgende:
Gare aflevering. Niet erg boeiend. En Ana-Lucia moet dood.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
dat is dezelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:56 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
werd gespeeld door die gast uit Roadtrip![]()
Mietje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:
[[url=http://img293.imageshack.us/img293/3029/dharma23ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ook: "Well, guess we can all sue Oceanic together."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En Sawyer is een held
Ana: ... I say jump, what do you say?
- Sawyer: you first!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
Er is geen voorstukje voor volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Top afleveringArme Hurley, mo money mo problems, tenzij je het weggeeft natuurlijk
De man van Rose, die nog leeft. Anna Lucia vond ik een beetje overkomen als de vrouwenlijke variant van Sawyer. Sawyer vond ik ook vreselijk irritant in het begin, maar nu vind ik em de coolste, na Hurley natuurlijk
![]()
Moest trouwens lachen om die mensen, die vorige week zaten te spoileren hier, dat Jin Engels sprakGoeie streek van ABC. Willen jullie als je blieft als je het hebt over de voorstukje van volgende week de spoilertags gebruiken, want er zijn genoeg mensen, die er niet op staan te wachten.
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Inderdaad. Kloties.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Held.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.
Whehe, ik ben bezig met iets anders maar kon het niet laten om de eerste 3 minuten te bekijken en dit was het eerste wat me opviel. Heb ook even gerewind om te kijken of het echt zo wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef vannilesoep het volgende:
Over Walt gesproken, iedereen zag z'n foto op dat melkpak staan?
Dattie 'kwijt' was?![]()
Dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef RemcoDelft het volgende:
M'n 204 download is een 203!! BAH!
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Het had iig duidelijk met zijn oude baan in dat fast food restaurant te maken. En sloeg dus ook op eten. Net als Jin, die heeft ook met voer te maken. Want Hurley had toch altijd nog een beetje schuldgevoel dat die toen niet het eten van Jin aan nam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?
Ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Kan ja. Of misschien hebben ze zichzelf wel uitgemoord, omdat zij wél in het begin zoveel eten hadden... Dat dat het experiment is. Ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook.
Overigens dacht ik me dat ik me het meest ergerde aan Locke, maar Ana-Lucia schopt hem toch wel vrij hard van die plaats. Godver wat een irritant wijf. Kan niet wachten tot Sawyer d'r op d'r donder geeft.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyer![]()
![]()
volgens mij komt dit logo meer overeen met die op die haai, of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef splendor het volgende:
[..]
bedankt.. alleen word ik er niet veel wijzer van.
Voor Desmond komt er sowieso niets, want Desmond werkt er per ongeluk, hij is er aangespoeld, weet je nog! Kelvin (wel een dharma employee zeg maar) heeft hem erbij betrokken. Hij wachtte al een tijd op een opvolger (die maar niet kwam). We weten niet hoe lang die Kelvin er heeft gezeten. Daarmee weten we dus ook niet wanneer de laatste bevoorrading zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens! Wat ik me net bedenk (mja, op dit tijdstip nog). Hurley zei op een gegeven moment nadat ze het voedsel geinventariseerd hadden tegen Jack dat er net genoeg voedsel was voor 1 man, 3 maaltijden per dag voor 3 weken (tenminste, ik weet vrij zeker dat het weken waren, maar zouden misschien ook maanden kunnen zijn geweest, heb de aflevering per ongeluk verwijderd dus kan het niet nakijken.)
Dit moet dus betekenen dat er nieuw voedsel voor Desmond naar het eiland zou moeten komen, na die periode. Lijkt me niet dat ze 3 jaar terug voedsel voor 3 jaar in die bunker gedumpt hebben en dat dat nu toevallig op raakt. Daarnaast waren er ook genoeg dingen die met alle conserveermiddelen in de wereld niet zo lang houdbaar zijn. Hurley dronk bijvoorbeeld melk uit een pak, toch?
Dit betekent dus weer dat die scientists Desmond daar niet vergeten zijn of het experiment afgekapt is oid lijkt me. Dan blijft de vraag hoe het voedsel daar moet komen. Zoveel spul krijg je niet onopvallend een dunker in lijkt me. Helemaal niet nu er toch minstens 45 mensen op het eiland zijn.
Die groente en fruit leken verraderlijk veel op inmaakvruchten en inmaakgroente.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:08 schreef spooky1234 het volgende:
melk wat hij dronk was in een droom dus dat is niet echt..
maar wat wel wazig is dat in 201 desmond een shake maakt van wat groente en of fruit.. dat kan natuurlijk nooit jaren lang geconserveerd worden.. maar ik hoop nog steeds dat er een logische verklaring voor komt anders zou het echt veel verpesten.
Stomste tot nu toe vind ik dat the hoofdingang van the hatch niet eerder is ontdekt.. Ze hebben weken lang geprobeerd hatch open te maken maar even in de omgeving rondkijken, ho maar.
quote:Originally Posted by henderjr
Got this from a friend. I didn't verify it.
There are six constellations of Apollo (which is the name of the candy bar in the station food supply)
1. Cygnus = swan
2. Sagitta = arrow
3. Corvus = crow
4. Crater = goblet
5. Ophiuchus = serpent handler
6. Orion = the hunter
Interesting huh?
Volgens mij zijn er 2 ingangen.. de hatch en de uitgang met 2 deuren die desmond gebruikt om te vluchten. Die laatste deur zit verborgen achter planten en werd door desmond eigenlijk nooit of amper gebruikt dus het klopt wel dat ze die nooit hebben gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef RemcoDelft het volgende:
De hoofdingang van de hatch hebben we nu toch alsnog niet gezien?! Ik wil wel weten hoe dat er uit ziet!
[...]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef Slayage het volgende:
Arme Sawyer krijgt ook in real-life een gun tegen zijn kop.
http://cnn.netscape.cnn.com/news/story.jsp?idq=/ff/story/0001/20051014/0206814787.htm&sc=1401&photoid=20050910XHU101
het is idd 3 maanden maar goed Hurley (Hugo) telt voor 20, dus het zou net zo goed weken kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef FOKke-H het volgende:
gast die opmerking van hurley snapte ik niet. denk dat het 3 maand was? Heb je gezien hoeveel eten daar stonden die blikken enzo waren echt wel allemaal 15+ jaar oud.
Van krankzinnigheid gaan de meeste mensen toch niet dood lijkt me...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Goeie aflevering met veel suspence voor de volgende keer (nog geen previews gezien). Wat is er nou precies gebeurd met die andere lostaways? Als de theorie klopt dat de ziekte krankzinnigheid is, kan ik me voorstellen dat die lui zo achterdochtig zijn. Ze zijn als de dood dat iemand flipt en hun bijvoorbeeld aanvalt. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik had wel het idee dat ze het daar wat minder democratisch hadden geregeld dan de 42 uit het middenstuk. Die AL (vreselijk mens zeg) is een soort dictator die daar iedereen onder de duim houdt?
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:35 schreef SureZal het volgende:
Ik heb net dus de spiderman2 umd ontvangen en zat deze te kijken en kwam Jin tegen...
zie fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij had net z'n baan opgezegd om met Hurley te kunnen optrekken. En dan heeft die net de loterij gewonnen = financiële zekerheid voor de rest van z'n leven. Zou'k me toch ook wel een beetje genaaid voelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Ik ken em van Angel, als advocaat bij Wofram & Hart. Ook niet echt een grote rol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelen
Maar Jin speelt bijvoorbeeld ook in 24 als agent baker geloof ik. Klein rolletje wel.
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Libris het volgende:
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
Misschien hoort hydra daar nog bij (komt van dezelfde griekse mythe als corvus en crater.quote:
Hij heeft vast dat restaurant keten opgekocht, alleen maar om zijn oude baas te ontslaan. Dat zou ik iig wel doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
De vriend van Hurley heeft zijn baan opgezegd in de veronderstelling dat ze samen weer ergens anders zouden gaan beginnen. Vlak voor dat hij erachter komt dat Hurley de loterij heeft gewonnen zegt Hurley ook nog: "Nothing's gonna change, right?" Vanaf dat moment (Hurley krijgt een hoop media-aandacht) is het dus duidelijk dat alles wel gaat veranderen en ik kan me voorstellen dat DJ Qualls daar niet zo blij mee is. Ook omdat Hurley niet eerlijk tegen hem geweest is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef phileine het volgende:
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
edit:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
Ik weet het ook niet dan. misschien een reactor daar op het eiland? een grote die wat ziektes veroorzaakt?quote:Tsjernobyl bleef een rampcentrale. De reactor nummer vier is helemaal onder beton bedolven, maar het beton vertoont inmiddels diverse lekken. In oktober 1991 brak een zware brand uit in reactor nummer twee. Een nieuwe ramp kon worden voorkomen. Reactor nummer twee werd daarna geslote
Waarschijnlijk gaat het om een generator die de warmte uit de aarde gebruikt om energie op te wekken, dit verklaart ook waarom er na al die tijd nog steeds stroom is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
ik dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef Rev- het volgende:
Wie zegt dat het Desmond was
die is toch dood. Het is tochl duidelijk dat Desmond daar alleen zat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Rev- het volgende:
het kan ook die andere gozer zijn
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verrassing blijven dat dat dezelfde persoon is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef Rev- het volgende:
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
Dat lijkt mij ook voor 99% zeker. Maarja, sommige mensen willen nu eenmaal liever andere dingen denken dan het overduidelijke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verassing blijven dat dat dezelfde persoon is.
kijk je eens inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is Rose wel Walt's moeder
Dat kan ook simpelweg haar ontkenningsfase zijn...quote:Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:12 schreef moomoo het volgende:
je vergat erbij te vermelden dat iets dat op het oceanic-logo lijkt te zien is in die orientation-film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of draaf ik nu te ver door?
o ja? De groep van Jack/Lock is zijn ook de mensen van het vlot kwijt. Ik denk dan ook dat zei en de anderen van het vliegtuig gevonden worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kloties.
Mijn zeer speculatieve gok is trouwens dat Walt terug keert. De aflevering heet "... And found". Nouja, Walt is zo'n beetje het enige wat kwijt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Volgens mij is zo'n soort vraag een keer aan de makers gesteld. Het antwoord was:quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)Als dat waar is.... zou ik "als overlevende" op dat eiland zo pissig zijn... ik zou die hele bunker opblazen, met "execute-knop" en alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of draaf ik nu te ver door?
censuur :O
Dat is al zo vaak ontkend door de makers, dat het onmogelijk is dat ze daarmee weg kunnen komen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Libris het volgende:
Zouden de acteurs weten wat er allemaal gaat gebeuren?
daarover ik neem aan dat hij en anderen alles van te voren bedacht hebben, respect voor die mensen hoor. om dit alles te bedenken (het hele verhaal lijn en alle karakters)quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:35 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.
Nee. Sterker nog: ze krijgen alleen het script te zien van de scenes waar ze zelf in voorkomen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Libris het volgende:
Zouden de acteurs weten wat er allemaal gaat gebeuren?
Er is inderdaad goed over het script nagedacht. Ook in dit topic vinden we iedere keer weer dingetjes uit voorgaande afleveringen die toen niet zijn opgevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:03 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
daarover ik neem aan dat hij en anderen alles van te voren bedacht hebben, respect voor die mensen hoor. om dit alles te bedenken (het hele verhaal lijn en alle karakters)![]()
Jin speelde ook een in flop .quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:50 schreef VrAnqZ het volgende:
Jin speelt ook nog een heel klein rolletje in crash![]()
Briljante film trouwens
Nou maar hopen dat het wat boeiends is vanavondquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat Lost even met vakantie gaat na deze aflevering.
Over 3 weken (9 nov) wordt de volgende afl. pas uitgezonden.![]()
no wayquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Een extra reden om afleveringen te gaan sparen i.p.v. kijken! Ik wil niet nog meer mysteries om 3 weken mee te lopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Noooooo! Godverdomme!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef Symer het volgende:
Sluipreclamequote:
Dat viel mij ook op. Ik heb het stukje nu paar keer gezien en het lijkt ook net alsof dat kind in 5 seconden 7 jaar ouder wordt! Eerst valt die broek tot de enkels van wat lijkt op het been van een 7/8 jarig kind en daarna lijken de benen ineens veel langer (van een 14/15 jarige) en valt de broek tot vlak onder de knieën.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:42 schreef ImPrEzA het volgende:
... ik vond het stukje waarin The Others (I suppose) voorbij Jin en die ander lopen vreemd... als je goed kijkt zie je de eerste 2 personen die langskomen, op het eind (als er nog 7 anderen langs zijn gelopen, zo te zien) WEER voorbijkomen, maar dan gevolgd door een kind met een beer (Walt..?)... Of het zijn mensen met een identieke broek en modder in een identieke vorm op het rechterbeen.
Ik heb et ook effe gekeken en inderdaad een vette goofquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Ik heb het stukje nu paar keer gezien en het lijkt ook net alsof dat kind in 5 seconden 7 jaar ouder wordt! Eerst valt die broek tot de enkels van wat lijkt op het been van een 7/8 jarig kind en daarna lijken de benen ineens veel langer (van een 14/15 jarige) en valt de broek tot vlak onder de knieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over the others:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Shaft (hoe heet ie ook alweer?) zei wel. You cant see them if they dont want you to, ofzo, dus misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef Merkie het volgende:
Dat van die benen viel mij ook al op ja. Kan me echt niet voorstellen dat het een foutje is, net alsof je niet even een stuk of 7 verschillende mensen kan vinden om voorbij te lopen?
http://www.oceanicflight815.com/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:22 schreef Merkie het volgende:
Huh, script op de Oceanic website? Enlighten me
.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef splendor het volgende:
De mensen die vorige aflevering saai vonden zullen deze wel echt geen ruk aan hebben gevonden.
Over de preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ImPrEzA op 20-10-2005 17:09:10 ]Seriously!?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:31 schreef UATC het volgende:ik weet wie er forever lost is, en wat forever lost inhoudt, van spoilerfix.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je t NIET wilt weten lees dan de spoiler hier onder V daar dus, NIET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze spoiler V kun je lezen zónder er achter te komen wie er forever lost is en wat dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens: een groep van 23, eentje van 42 welke groepen missen we nog?
4
8
15
16
23
42
hoeveel man had de groep van de frnacaise? 16? en die van ethan?Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
mr ecko is mijn nieuwe favoriete neger
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Op tvtome noemen ze hem Dr. Akoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef Steve-O het volgende:
mr ecko is mijn nieuwe favoriete neger(wel een vette rol idd)
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik weet wie er forever lost is, en wat forever lost inhoudt, van spoilerfix.com
als je t NIET wilt weten lees dan de spoiler hier onder V daar dus, NIET!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze spoiler V kun je lezen zónder er achter te komen wie er forever lost is en wat dat is.valt dat alweer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens: een groep van 23, eentje van 42 welke groepen missen we nog?
4
8
15
16
23
42
hoeveel man had de groep van de frnacaise? 16? en die van ethan?
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Er wordt weer erg weinig prijsgegeven. Het enige wat we deze aflevering te weten zijn gekomen is dat de Ann-Lucia groep last heeft van aanvallen van "the others" (of andere inboorlingen) en de naam van de grote neger.Vind het sowieso irritant dat de makers zo geforceerd wat met die groep gebeurd is mysterieus laten door ze niet te laten praten. Ze kunnen dat toch echt wel al lopend uit leggen aan Sawyer en de rest.
Vond de Jin en Sun flashbacks wel gaaf. Ook omdat Sun gewoon de allerste.
Dieptepunt was echter wel dat die ring natuurlijk lag waar we allemaal allang wisten dat die zou liggen: bij die fles.![]()
Lag wel helemaal dubbel toen Jin met dat vissen die mega irritante Lucia-Ann op haar plaats zette.![]()
Maar nu 3 weken geen Lost.Wie verzint zoiets.
![]()
![]()
![]()
![]()
* Lonewolf2003 is heel boos
[ Bericht 11% gewijzigd door Lonewolf2003 op 20-10-2005 23:46:53 ]![]()
Het is elke keer zo: preview heftig, aflevering valt tegen......... Beetje jammer, want het begint steeds meer soap-trekjes te krijgen. Dat gaat ze ooit kijkers kosten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:25 schreef Merkie het volgende:
Beetje saaie episode, maar die preview...!
censuur :O![]()
Sun wordt inderdaad steeds lekkerder! Maar ja, als ze Kate bijna niet meer in beeld brengen moet je wat ...censuur :O![]()
Sun was altijd al lekker. En geef mij Sun maar i.p.v. Kate. (Niet dat die lelijk is, maar als ik dan kan kiezen)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Sun wordt inderdaad steeds lekkerder! Maar ja, als ze Kate bijna niet meer in beeld brengen moet je wat ...![]()
Hmm, bij 24 zeiden ze afgelopen seizoen ook "The episode that everyone one will be talking about" en die viel ook een beetje tegen, dus i wont get my hopes up yet
En als ik die script pagina lees kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een spoiler gelezen en als dat waar is dan vind ik het wel logisch dat ze weinig zeggen, zowieso vertrouwen ze micheal en jin en sawyer nog niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[...] Vind het sowieso irritant dat de makers zo geforceerd wat met die groep gebeurd is mysterieus laten door ze niet te laten praten. Ze kunnen dat toch echt wel al lopend uit leggen aan Sawyer en de rest.
[...]
(niet verder lezen als je het nog niet wilt weten, spoiler!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:28 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, bij 24 zeiden ze afgelopen seizoen ook "The episode that everyone one will be talking about" en die viel ook een beetje tegen, dus i wont get my hopes up yet
En als ik die script pagina lees kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Zomaar wat geknip en geplak van het oceanicforumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ik wist het:!
Tis wel Mr ecko
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
ik denk ook dat the others een begrip is, ingevoerd door dharma, om mensen angst aan te jagen. een soor tpsychologisch experiment.
nogmaals: b.f. skinner, waar the dharma initiative op gebaseerd is, was iemand die schreef over utopieën door middel van gedragsmanipulatie... google him, he's interesting!
ze zijn allemaal ratten in een experiment dat waarschijnlijk foutgegaan is, nu uit handen van dharma is, of juist nog steeds in hun handen ligt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: