Voor Desmond komt er sowieso niets, want Desmond werkt er per ongeluk, hij is er aangespoeld, weet je nog! Kelvin (wel een dharma employee zeg maar) heeft hem erbij betrokken. Hij wachtte al een tijd op een opvolger (die maar niet kwam). We weten niet hoe lang die Kelvin er heeft gezeten. Daarmee weten we dus ook niet wanneer de laatste bevoorrading zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens! Wat ik me net bedenk (mja, op dit tijdstip nog). Hurley zei op een gegeven moment nadat ze het voedsel geinventariseerd hadden tegen Jack dat er net genoeg voedsel was voor 1 man, 3 maaltijden per dag voor 3 weken (tenminste, ik weet vrij zeker dat het weken waren, maar zouden misschien ook maanden kunnen zijn geweest, heb de aflevering per ongeluk verwijderd dus kan het niet nakijken.)
Dit moet dus betekenen dat er nieuw voedsel voor Desmond naar het eiland zou moeten komen, na die periode. Lijkt me niet dat ze 3 jaar terug voedsel voor 3 jaar in die bunker gedumpt hebben en dat dat nu toevallig op raakt. Daarnaast waren er ook genoeg dingen die met alle conserveermiddelen in de wereld niet zo lang houdbaar zijn. Hurley dronk bijvoorbeeld melk uit een pak, toch?
Dit betekent dus weer dat die scientists Desmond daar niet vergeten zijn of het experiment afgekapt is oid lijkt me. Dan blijft de vraag hoe het voedsel daar moet komen. Zoveel spul krijg je niet onopvallend een dunker in lijkt me. Helemaal niet nu er toch minstens 45 mensen op het eiland zijn.
Die groente en fruit leken verraderlijk veel op inmaakvruchten en inmaakgroente.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:08 schreef spooky1234 het volgende:
melk wat hij dronk was in een droom dus dat is niet echt..
maar wat wel wazig is dat in 201 desmond een shake maakt van wat groente en of fruit.. dat kan natuurlijk nooit jaren lang geconserveerd worden.. maar ik hoop nog steeds dat er een logische verklaring voor komt anders zou het echt veel verpesten.
Stomste tot nu toe vind ik dat the hoofdingang van the hatch niet eerder is ontdekt.. Ze hebben weken lang geprobeerd hatch open te maken maar even in de omgeving rondkijken, ho maar.
quote:Originally Posted by henderjr
Got this from a friend. I didn't verify it.
There are six constellations of Apollo (which is the name of the candy bar in the station food supply)
1. Cygnus = swan
2. Sagitta = arrow
3. Corvus = crow
4. Crater = goblet
5. Ophiuchus = serpent handler
6. Orion = the hunter
Interesting huh?
Volgens mij zijn er 2 ingangen.. de hatch en de uitgang met 2 deuren die desmond gebruikt om te vluchten. Die laatste deur zit verborgen achter planten en werd door desmond eigenlijk nooit of amper gebruikt dus het klopt wel dat ze die nooit hebben gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef RemcoDelft het volgende:
De hoofdingang van de hatch hebben we nu toch alsnog niet gezien?! Ik wil wel weten hoe dat er uit ziet!
[...]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef Slayage het volgende:
Arme Sawyer krijgt ook in real-life een gun tegen zijn kop.
http://cnn.netscape.cnn.com/news/story.jsp?idq=/ff/story/0001/20051014/0206814787.htm&sc=1401&photoid=20050910XHU101
het is idd 3 maanden maar goed Hurley (Hugo) telt voor 20, dus het zou net zo goed weken kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef FOKke-H het volgende:
gast die opmerking van hurley snapte ik niet. denk dat het 3 maand was? Heb je gezien hoeveel eten daar stonden die blikken enzo waren echt wel allemaal 15+ jaar oud.
Van krankzinnigheid gaan de meeste mensen toch niet dood lijkt me...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Goeie aflevering met veel suspence voor de volgende keer (nog geen previews gezien). Wat is er nou precies gebeurd met die andere lostaways? Als de theorie klopt dat de ziekte krankzinnigheid is, kan ik me voorstellen dat die lui zo achterdochtig zijn. Ze zijn als de dood dat iemand flipt en hun bijvoorbeeld aanvalt. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik had wel het idee dat ze het daar wat minder democratisch hadden geregeld dan de 42 uit het middenstuk. Die AL (vreselijk mens zeg) is een soort dictator die daar iedereen onder de duim houdt?
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:35 schreef SureZal het volgende:
Ik heb net dus de spiderman2 umd ontvangen en zat deze te kijken en kwam Jin tegen...
zie fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij had net z'n baan opgezegd om met Hurley te kunnen optrekken. En dan heeft die net de loterij gewonnen = financiële zekerheid voor de rest van z'n leven. Zou'k me toch ook wel een beetje genaaid voelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Ik ken em van Angel, als advocaat bij Wofram & Hart. Ook niet echt een grote rol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelen
Maar Jin speelt bijvoorbeeld ook in 24 als agent baker geloof ik. Klein rolletje wel.
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Libris het volgende:
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
Misschien hoort hydra daar nog bij (komt van dezelfde griekse mythe als corvus en crater.quote:
Hij heeft vast dat restaurant keten opgekocht, alleen maar om zijn oude baas te ontslaan. Dat zou ik iig wel doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
De vriend van Hurley heeft zijn baan opgezegd in de veronderstelling dat ze samen weer ergens anders zouden gaan beginnen. Vlak voor dat hij erachter komt dat Hurley de loterij heeft gewonnen zegt Hurley ook nog: "Nothing's gonna change, right?" Vanaf dat moment (Hurley krijgt een hoop media-aandacht) is het dus duidelijk dat alles wel gaat veranderen en ik kan me voorstellen dat DJ Qualls daar niet zo blij mee is. Ook omdat Hurley niet eerlijk tegen hem geweest is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef phileine het volgende:
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
edit:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
Ik weet het ook niet dan. misschien een reactor daar op het eiland? een grote die wat ziektes veroorzaakt?quote:Tsjernobyl bleef een rampcentrale. De reactor nummer vier is helemaal onder beton bedolven, maar het beton vertoont inmiddels diverse lekken. In oktober 1991 brak een zware brand uit in reactor nummer twee. Een nieuwe ramp kon worden voorkomen. Reactor nummer twee werd daarna geslote
Waarschijnlijk gaat het om een generator die de warmte uit de aarde gebruikt om energie op te wekken, dit verklaart ook waarom er na al die tijd nog steeds stroom is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
ik dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef Rev- het volgende:
Wie zegt dat het Desmond was
die is toch dood. Het is tochl duidelijk dat Desmond daar alleen zat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Rev- het volgende:
het kan ook die andere gozer zijn
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verrassing blijven dat dat dezelfde persoon is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef Rev- het volgende:
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
Dat lijkt mij ook voor 99% zeker. Maarja, sommige mensen willen nu eenmaal liever andere dingen denken dan het overduidelijke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verassing blijven dat dat dezelfde persoon is.
kijk je eens inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is Rose wel Walt's moeder
Dat kan ook simpelweg haar ontkenningsfase zijn...quote:Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:12 schreef moomoo het volgende:
je vergat erbij te vermelden dat iets dat op het oceanic-logo lijkt te zien is in die orientation-film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of draaf ik nu te ver door?
o ja? De groep van Jack/Lock is zijn ook de mensen van het vlot kwijt. Ik denk dan ook dat zei en de anderen van het vliegtuig gevonden worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kloties.
Mijn zeer speculatieve gok is trouwens dat Walt terug keert. De aflevering heet "... And found". Nouja, Walt is zo'n beetje het enige wat kwijt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Volgens mij is zo'n soort vraag een keer aan de makers gesteld. Het antwoord was:quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Wow! Dus hieruit kunnen we het volgende concluderen: (gewoon wat van mijn veronderstellingen, maar voor wie het niet weten wil zal ik spoilertags gebruiken)Als dat waar is.... zou ik "als overlevende" op dat eiland zo pissig zijn... ik zou die hele bunker opblazen, met "execute-knop" en alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of draaf ik nu te ver door?
censuur :O
Dat is al zo vaak ontkend door de makers, dat het onmogelijk is dat ze daarmee weg kunnen komen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef bravo het volgende:
Het is maar een thoerietje hoor, maar kan het niet zo zijn dat ze allemaal in coma liggen, en daarom dezelfde 'luicid dream' hebben?
Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Libris het volgende:
Zouden de acteurs weten wat er allemaal gaat gebeuren?
daarover ik neem aan dat hij en anderen alles van te voren bedacht hebben, respect voor die mensen hoor. om dit alles te bedenken (het hele verhaal lijn en alle karakters)quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:35 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Denk het niet, waarschijnlijk de schrijvers ook niet (op een paar naam, zoals serie bedenker JJ Abrams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |