quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
dat is dezelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:56 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
werd gespeeld door die gast uit Roadtrip![]()
Mietje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:
[[url=http://img293.imageshack.us/img293/3029/dharma23ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ook: "Well, guess we can all sue Oceanic together."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En Sawyer is een held
Ana: ... I say jump, what do you say?
- Sawyer: you first!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
Er is geen voorstukje voor volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Top afleveringArme Hurley, mo money mo problems, tenzij je het weggeeft natuurlijk
De man van Rose, die nog leeft. Anna Lucia vond ik een beetje overkomen als de vrouwenlijke variant van Sawyer. Sawyer vond ik ook vreselijk irritant in het begin, maar nu vind ik em de coolste, na Hurley natuurlijk
![]()
Moest trouwens lachen om die mensen, die vorige week zaten te spoileren hier, dat Jin Engels sprakGoeie streek van ABC. Willen jullie als je blieft als je het hebt over de voorstukje van volgende week de spoilertags gebruiken, want er zijn genoeg mensen, die er niet op staan te wachten.
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Inderdaad. Kloties.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Held.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.
Whehe, ik ben bezig met iets anders maar kon het niet laten om de eerste 3 minuten te bekijken en dit was het eerste wat me opviel. Heb ook even gerewind om te kijken of het echt zo wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef vannilesoep het volgende:
Over Walt gesproken, iedereen zag z'n foto op dat melkpak staan?
Dattie 'kwijt' was?![]()
Dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef RemcoDelft het volgende:
M'n 204 download is een 203!! BAH!
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Het had iig duidelijk met zijn oude baan in dat fast food restaurant te maken. En sloeg dus ook op eten. Net als Jin, die heeft ook met voer te maken. Want Hurley had toch altijd nog een beetje schuldgevoel dat die toen niet het eten van Jin aan nam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?
Ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Kan ja. Of misschien hebben ze zichzelf wel uitgemoord, omdat zij wél in het begin zoveel eten hadden... Dat dat het experiment is. Ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook.
Overigens dacht ik me dat ik me het meest ergerde aan Locke, maar Ana-Lucia schopt hem toch wel vrij hard van die plaats. Godver wat een irritant wijf. Kan niet wachten tot Sawyer d'r op d'r donder geeft.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyer![]()
![]()
volgens mij komt dit logo meer overeen met die op die haai, of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:19 schreef splendor het volgende:
[..]
bedankt.. alleen word ik er niet veel wijzer van.
Voor Desmond komt er sowieso niets, want Desmond werkt er per ongeluk, hij is er aangespoeld, weet je nog! Kelvin (wel een dharma employee zeg maar) heeft hem erbij betrokken. Hij wachtte al een tijd op een opvolger (die maar niet kwam). We weten niet hoe lang die Kelvin er heeft gezeten. Daarmee weten we dus ook niet wanneer de laatste bevoorrading zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens! Wat ik me net bedenk (mja, op dit tijdstip nog). Hurley zei op een gegeven moment nadat ze het voedsel geinventariseerd hadden tegen Jack dat er net genoeg voedsel was voor 1 man, 3 maaltijden per dag voor 3 weken (tenminste, ik weet vrij zeker dat het weken waren, maar zouden misschien ook maanden kunnen zijn geweest, heb de aflevering per ongeluk verwijderd dus kan het niet nakijken.)
Dit moet dus betekenen dat er nieuw voedsel voor Desmond naar het eiland zou moeten komen, na die periode. Lijkt me niet dat ze 3 jaar terug voedsel voor 3 jaar in die bunker gedumpt hebben en dat dat nu toevallig op raakt. Daarnaast waren er ook genoeg dingen die met alle conserveermiddelen in de wereld niet zo lang houdbaar zijn. Hurley dronk bijvoorbeeld melk uit een pak, toch?
Dit betekent dus weer dat die scientists Desmond daar niet vergeten zijn of het experiment afgekapt is oid lijkt me. Dan blijft de vraag hoe het voedsel daar moet komen. Zoveel spul krijg je niet onopvallend een dunker in lijkt me. Helemaal niet nu er toch minstens 45 mensen op het eiland zijn.
Die groente en fruit leken verraderlijk veel op inmaakvruchten en inmaakgroente.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:08 schreef spooky1234 het volgende:
melk wat hij dronk was in een droom dus dat is niet echt..
maar wat wel wazig is dat in 201 desmond een shake maakt van wat groente en of fruit.. dat kan natuurlijk nooit jaren lang geconserveerd worden.. maar ik hoop nog steeds dat er een logische verklaring voor komt anders zou het echt veel verpesten.
Stomste tot nu toe vind ik dat the hoofdingang van the hatch niet eerder is ontdekt.. Ze hebben weken lang geprobeerd hatch open te maken maar even in de omgeving rondkijken, ho maar.
quote:Originally Posted by henderjr
Got this from a friend. I didn't verify it.
There are six constellations of Apollo (which is the name of the candy bar in the station food supply)
1. Cygnus = swan
2. Sagitta = arrow
3. Corvus = crow
4. Crater = goblet
5. Ophiuchus = serpent handler
6. Orion = the hunter
Interesting huh?
Volgens mij zijn er 2 ingangen.. de hatch en de uitgang met 2 deuren die desmond gebruikt om te vluchten. Die laatste deur zit verborgen achter planten en werd door desmond eigenlijk nooit of amper gebruikt dus het klopt wel dat ze die nooit hebben gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:39 schreef RemcoDelft het volgende:
De hoofdingang van de hatch hebben we nu toch alsnog niet gezien?! Ik wil wel weten hoe dat er uit ziet!
[...]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef Slayage het volgende:
Arme Sawyer krijgt ook in real-life een gun tegen zijn kop.
http://cnn.netscape.cnn.com/news/story.jsp?idq=/ff/story/0001/20051014/0206814787.htm&sc=1401&photoid=20050910XHU101
het is idd 3 maanden maar goed Hurley (Hugo) telt voor 20, dus het zou net zo goed weken kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef FOKke-H het volgende:
gast die opmerking van hurley snapte ik niet. denk dat het 3 maand was? Heb je gezien hoeveel eten daar stonden die blikken enzo waren echt wel allemaal 15+ jaar oud.
Van krankzinnigheid gaan de meeste mensen toch niet dood lijkt me...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Goeie aflevering met veel suspence voor de volgende keer (nog geen previews gezien). Wat is er nou precies gebeurd met die andere lostaways? Als de theorie klopt dat de ziekte krankzinnigheid is, kan ik me voorstellen dat die lui zo achterdochtig zijn. Ze zijn als de dood dat iemand flipt en hun bijvoorbeeld aanvalt. Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn. Ik had wel het idee dat ze het daar wat minder democratisch hadden geregeld dan de 42 uit het middenstuk. Die AL (vreselijk mens zeg) is een soort dictator die daar iedereen onder de duim houdt?
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:35 schreef SureZal het volgende:
Ik heb net dus de spiderman2 umd ontvangen en zat deze te kijken en kwam Jin tegen...
zie fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij had net z'n baan opgezegd om met Hurley te kunnen optrekken. En dan heeft die net de loterij gewonnen = financiële zekerheid voor de rest van z'n leven. Zou'k me toch ook wel een beetje genaaid voelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:33 schreef phileine het volgende:
Wat ik alleen niet begreep is waarom dat maatje van Hurley boos op hem zou zijn toen duidelijk werd dat hij de lotto had gewonnen. Daar kon hij verder toch ook niks aan doen?
Ik ken em van Angel, als advocaat bij Wofram & Hart. Ook niet echt een grote rol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Goh, dat zie je niet vaak, acteurs die ook in andere films/series spelen
Maar Jin speelt bijvoorbeeld ook in 24 als agent baker geloof ik. Klein rolletje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |