quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:50 schreef moomoo het volgende:
ik dacht misschien een speer ofzo. die ene vriend van hurley, werd die gespeeld door die gast uit 'the new guy'?
dat is dezelfdequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:56 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
werd gespeeld door die gast uit Roadtrip![]()
Mietje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een beetje onduidelijk, maar meer kan ik er niet van maken:
[[url=http://img293.imageshack.us/img293/3029/dharma23ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ook: "Well, guess we can all sue Oceanic together."quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En Sawyer is een held
Ana: ... I say jump, what do you say?
- Sawyer: you first!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik kreeg wel kippenvel op het laatst hoor
Er is geen voorstukje voor volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Top afleveringArme Hurley, mo money mo problems, tenzij je het weggeeft natuurlijk
De man van Rose, die nog leeft. Anna Lucia vond ik een beetje overkomen als de vrouwenlijke variant van Sawyer. Sawyer vond ik ook vreselijk irritant in het begin, maar nu vind ik em de coolste, na Hurley natuurlijk
![]()
Moest trouwens lachen om die mensen, die vorige week zaten te spoileren hier, dat Jin Engels sprakGoeie streek van ABC. Willen jullie als je blieft als je het hebt over de voorstukje van volgende week de spoilertags gebruiken, want er zijn genoeg mensen, die er niet op staan te wachten.
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Inderdaad. Kloties.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:55 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Er is geen voorstukje voor volgende week![]()
Held.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Jawel hoor, http://www.lostlinks.net/, onder 'previews'.
Whehe, ik ben bezig met iets anders maar kon het niet laten om de eerste 3 minuten te bekijken en dit was het eerste wat me opviel. Heb ook even gerewind om te kijken of het echt zo wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef vannilesoep het volgende:
Over Walt gesproken, iedereen zag z'n foto op dat melkpak staan?
Dattie 'kwijt' was?![]()
Dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef RemcoDelft het volgende:
M'n 204 download is een 203!! BAH!
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:47 schreef Slayage het volgende:
Wie was trouwens die man in de chickensuit?
Het had iig duidelijk met zijn oude baan in dat fast food restaurant te maken. En sloeg dus ook op eten. Net als Jin, die heeft ook met voer te maken. Want Hurley had toch altijd nog een beetje schuldgevoel dat die toen niet het eten van Jin aan nam.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:06 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Was dat niet die vriend van Dude Hurley?
Ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Kan ja. Of misschien hebben ze zichzelf wel uitgemoord, omdat zij wél in het begin zoveel eten hadden... Dat dat het experiment is. Ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat die "andere" uit het vliegtuig allemaal ziek zijn geworden
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Sawyer gewoon meteen weer de lul is. Al blijft Sawyerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook.
Overigens dacht ik me dat ik me het meest ergerde aan Locke, maar Ana-Lucia schopt hem toch wel vrij hard van die plaats. Godver wat een irritant wijf. Kan niet wachten tot Sawyer d'r op d'r donder geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |