Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Libris het volgende:
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
Misschien hoort hydra daar nog bij (komt van dezelfde griekse mythe als corvus en crater.quote:
Hij heeft vast dat restaurant keten opgekocht, alleen maar om zijn oude baas te ontslaan. Dat zou ik iig wel doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
De vriend van Hurley heeft zijn baan opgezegd in de veronderstelling dat ze samen weer ergens anders zouden gaan beginnen. Vlak voor dat hij erachter komt dat Hurley de loterij heeft gewonnen zegt Hurley ook nog: "Nothing's gonna change, right?" Vanaf dat moment (Hurley krijgt een hoop media-aandacht) is het dus duidelijk dat alles wel gaat veranderen en ik kan me voorstellen dat DJ Qualls daar niet zo blij mee is. Ook omdat Hurley niet eerlijk tegen hem geweest is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef phileine het volgende:
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
edit:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
Ik weet het ook niet dan. misschien een reactor daar op het eiland? een grote die wat ziektes veroorzaakt?quote:Tsjernobyl bleef een rampcentrale. De reactor nummer vier is helemaal onder beton bedolven, maar het beton vertoont inmiddels diverse lekken. In oktober 1991 brak een zware brand uit in reactor nummer twee. Een nieuwe ramp kon worden voorkomen. Reactor nummer twee werd daarna geslote
Waarschijnlijk gaat het om een generator die de warmte uit de aarde gebruikt om energie op te wekken, dit verklaart ook waarom er na al die tijd nog steeds stroom is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)
Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
ik dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef Rev- het volgende:
Wie zegt dat het Desmond was
die is toch dood. Het is tochl duidelijk dat Desmond daar alleen zat de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Rev- het volgende:
het kan ook die andere gozer zijn
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verrassing blijven dat dat dezelfde persoon is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef Rev- het volgende:
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
Dat lijkt mij ook voor 99% zeker. Maarja, sommige mensen willen nu eenmaal liever andere dingen denken dan het overduidelijke.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verassing blijven dat dat dezelfde persoon is.
kijk je eens inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is Rose wel Walt's moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |