abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31435453
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:14 schreef Libris het volgende:
Iemand iets opgevallen qua John's baas (S1E1) en Hurley's baas (S2E4)?
Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
pi_31435554
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]
[..]

Misschien hoort hydra daar nog bij (komt van dezelfde griekse mythe als corvus en crater.
Vervolgens komen we op 7 constellaties, en hebben we ook 7 hanso foundation onderzoeksprojecten....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31435941
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
mooi he, alles
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:18:23 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31435944
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik zat al te denken waar ik die naam (Randy) eerder had gehoord...
Dus Hurley wordt miljonair, koopt de box company waar Locke werkt
en ondertussen verhuist Randy ook naar die box company.
Daar zit vast meer achter.
Hij heeft vast dat restaurant keten opgekocht, alleen maar om zijn oude baas te ontslaan. Dat zou ik iig wel doen.
pi_31436015
Nog iets grappigs: Toen Desmond vertrok uit de hatch, nam hij een boek mee: "The Third Policeman".

De hoofdpersoon uit dat boek (De Selby) maakt in een ander boek (The Dalkey Archive) van dezelfde auteur (Flann O'Brien) een machine die de wereld kan vernietigen.

En alsof dat nog niet genoeg is: De ons inmiddels welbekende Robert Anton Wilson (die met die nummer 23 fobie ja!) gebruikte De Selby als personage in zijn boek "The Widow's Son".

bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/De_Selby
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:10:53 #206
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31439471
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)

Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
Wat zit daaronder verdomme!?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31439863
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 13:18 schreef phileine het volgende:
Het kan toch een ziekte zijn die eerst leidt tot krankzinnigheid en daarna de dood (BSE bijvoorbeeld). En ik snap nog steeds niet waarom die vriend boos moest zijn op Hurley. Hurley had hem toch niet gedwongen (of zelfs maar gesuggereerd) zijn baan op te zeggen? Dat deed ie gewoon opeens impulsief uit zichzelf. Beetje raar om je dan genaaid te voelen.
De vriend van Hurley heeft zijn baan opgezegd in de veronderstelling dat ze samen weer ergens anders zouden gaan beginnen. Vlak voor dat hij erachter komt dat Hurley de loterij heeft gewonnen zegt Hurley ook nog: "Nothing's gonna change, right?" Vanaf dat moment (Hurley krijgt een hoop media-aandacht) is het dus duidelijk dat alles wel gaat veranderen en ik kan me voorstellen dat DJ Qualls daar niet zo blij mee is. Ook omdat Hurley niet eerlijk tegen hem geweest is.
pi_31440249
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:
Wat zit er nou echt onder dat eiland? Sayid had het over een geothermic generator, daar kan ik erg weinig zinnigs over vinden op internet. Maar uit de betekenis van het woord maak ik op dat het gaat om warmte die door de aarde zelf wordt gecreeerd, dat wil zeggen dat hij óf heel diep zit, óf dat er een magmahaard onder het oppervlakte zit (of iets anders dat veel warmte produceert....)

Verder zegt hij dat de enige plek waar zoveel beton gestort is, de reactor van Chernobyl is...
edit:
quote:
Tsjernobyl bleef een rampcentrale. De reactor nummer vier is helemaal onder beton bedolven, maar het beton vertoont inmiddels diverse lekken. In oktober 1991 brak een zware brand uit in reactor nummer twee. Een nieuwe ramp kon worden voorkomen. Reactor nummer twee werd daarna geslote
Ik weet het ook niet dan. misschien een reactor daar op het eiland? een grote die wat ziektes veroorzaakt?
pi_31441177
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Molluck het volgende:

Waarschijnlijk gaat het om een generator die de warmte uit de aarde gebruikt om energie op te wekken, dit verklaart ook waarom er na al die tijd nog steeds stroom is.
Mocht dit waar zijn dan weten we eigenlijk wel zeker dat het een echt eiland moet zijn en geen ruimteschip, daar heb je immers meer aan zonne-energie bijvoorbeeld.
-
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:24:00 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31443571
ook leuk: eens googelen op B.F. Skinner de man die als inspiratie van de dharma initiative wordt genoemd. was bezig met gedragbeinvloeding, ratten in kooitjes die om de zoveel tijd gestimuleerd worden op een knopje te drukken enzo.

walden two is een boek van hem...over een utopische samenleving, gecreeerd door gedragsbeinvloeding...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:00:04 #211
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31444588
Sayid kon aan de buitenkant van het beton zien dat het 8-10 feet dik is... Da's 3 meter, en je ziet toch echt geen verschil tussen beton van 30 cm of 3 meter dik! Niet aan de buitenkant..... Verder is zo dik beton wel op meer plaatsen in gebruik, bijvoorbeeld bunkers! En laten ze nu net in een bunker zitten...
Maar als het wel zo dik is: misschien is het geen geotherme reactor, maar haalt-ie z'n warmte uit kernafval dat er onder ligt o.i.d.!
De thermodynamica zegt echter nog iets: alleen warmte is niet genoeg, om elektriciteit op te wekken, moet er ook een "koude" kant aan de reactor zitten. Dat zou betekenen dat er aanzienlijke hoeveelheden warmte uit de grond naar buiten moeten!

Mysteries
censuur :O
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:15:54 #212
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31454081
Leuke aflevering. Zoals die vent in die kippepak precies bij het alarm op de maat ging knipperen met zijn ogen.
Alleen over die ziekte he, Desmond die spoot in aflevering 1 toch iets in zijn armen.. zou het een soort van vaccin ofzoiets zijn?
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:10:29 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_31455160
Of Desmond heeft suikerziekte, daar dacht ik direct aan eigenlijk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_31456033
Wie zegt dat het Desmond was
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_31457333
Het was Desmond
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 03:42 schreef Rev- het volgende:
Wie zegt dat het Desmond was
ik dus
pi_31463778
het kan ook die andere gozer zijn
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:11:20 #217
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31463812
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:09 schreef Rev- het volgende:
het kan ook die andere gozer zijn
die is toch dood. Het is tochl duidelijk dat Desmond daar alleen zat de laatste tijd.
pi_31464081
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
pi_31464758
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:22 schreef Rev- het volgende:
het begin dat die milkshake gemaakt word is al veel eerder gebeurt
Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verrassing blijven dat dat dezelfde persoon is.

En als je dat nog niet genoeg bewijs vind, is het wel heel raar dat deze "persoon" en Desmond hetzelfde kapsel hebben, niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door TheGame op 15-10-2005 16:59:25 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:55:54 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31464858
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:51 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet, want net nadat hjij de milkshake maakt en een spuit in zijn arm zet hoort hij de explosie van Locke die the hatch opblaast. De reden dat we zijn gezicht niet zien in die scenes is omdat Jack hem later in een flashback tegenkomt en het moet dus nog een verassing blijven dat dat dezelfde persoon is.
Dat lijkt mij ook voor 99% zeker. Maarja, sommige mensen willen nu eenmaal liever andere dingen denken dan het overduidelijke.
2000 light years from home
pi_31466563
owja
pi_31468253
Ik heb net wat op Amerikaanse fora rondgekeken en daar vond men die droom van Hurley nogal raar.
Hurley eet bijvoorbeeld die Apollo-repen, later vind hij die dingen met Rose en herkent hij ze niet.
Dan was er dat melkpak met Walt's foto erop.
Tot slot horen we Rose hetzelfde liedje hummen dat in Hurley's droom speelde.
Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:28:17 #223
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31468519
Misschien is Rose wel Walt's moeder
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:29:38 #224
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31468567
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien is Rose wel Walt's moeder
kijk je eens in
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:32:50 #225
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31470500
quote:
Zou Rose helderziend zijn o.i.d? (ze wist tenslotte ook al dat Bernard nog leefde)
Dat kan ook simpelweg haar ontkenningsfase zijn...
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')