zijn vrouw is toch dood.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef _Supreme het volgende:
Ik denk dat die arme Jack zijn vrouw mist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die eerste site krijg ik steeds: Invalid IP, Access Deniedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:42 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...
http://www.dharmaindustries.com/
http://www.oceanic-air.com/
Zijn ook wel coole sites naast die van de hanso project![]()
Oftwel ze hebben nu 1x de code ingetoets dus zal jack dat naar alle waarschijnlijkheid ook blijven doen, en niet meer de gok nemen dat er toch niks gebeurt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef dapluiz het volgende:
[...]
Nog een mooie quote die ik daar las : "A behavior followed by a reinforcing stimulus results in an increased probability of that behavior occurring in the future."
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef Carport het volgende:
De vrouw van Jack is toch die vrouw uit het ziekenhuis ook, of vergis ik me daarin?
1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.quote:
Jep, volgens mij wel ja. Die maakten overigens absoluut geen onderzoekers-indruk. Zagen eruit als vissers volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef ImPrEzA het volgende:
In S1 zagen we haar (Ana-Lucia Cortez) al in een flashback op het vliegveld, waar ze met Jack zat te flirten toen beide op hun vlucht (815) aan het wachten waren. Ze zat dus in het neergestortte vliegtuig, wat verklaart waarom ze uit zichzelf 815 noemde.
Volgens mij kunnen "Shaft" en de zijnen, waar Ana-Lucia blijkbaar dus vriendjes mee is geworden (?), nog steeds wel "the Others" zijn. Hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt. Maar we zullen het ongetwijfeld zien. Trouwens: die mensen op de boot die Walt meenamen (waarvan we ook nog steeds niet zeker weten of het "the others" zijn) waren toch allen blank, of niet?
Ik zou er geld opzetten dat die neger en zijn club uit de achterkant van het vliegtuig komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:20 schreef splendor het volgende:
Of het waar is? Geen idee, maar ik geloof het eerder dan dat die neger met zijn club ook in dat vliegtuig zaten. Er is echter wel 1 spoiler te vinden die het weer tegenspreekt.. moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke seriequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
Leuk weetje voor de mensen die de gevangenisserie Oz gevolgd hebben trouwens:
'Shaft' is niemand minder dannnnn... Simon Adebisi!
Daar zou ik echt op afknapen. Of als het iets is van tijdreizen of een andere dimensie ofzo. Het moet wel geloofwaardig blijven imho.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
http://www.flyservers.com(...)ages/thedegroots.jpg![]()
Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
Mij ook niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whoa, die vrouw was me niet eens opgevallen.
Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.
2) Hij gedraagt zich niet echt als een getrouwd iemand. Met al dat geflirt met Kate enzo. Ook heeft hij voglens mij geen trouwring om.
3) Weet ik bijna zeker dat dit behandeld was in seizoen 1. Maar ik kan het mis hebben.
Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
i hope so too, brotherquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef FoXje het volgende:
Tis wel vreemd. Hoop dat we Desmond nog zien. Grappige vent. Brother
Juist, alles blijft hetzelfde, behalve Hanso. (of gebeurt dat vaker bij verouderde films?)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Symer ==> Waar doel je precies op? Dat-ie op frame3 de andere kant op kijkt?
Wat viel je dan op?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Damn, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Ik heb wel dat Orientation filmpje frame voor frame afgespeelt en daar viel mij iets raars op tijdens het inzoomen op die Hanso:
frame 1:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7221/hanso11te.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 2:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/3192/hanso28ho.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 3:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/2802/hanso38qt.th.jpg]afbeelding][/URL]
frame 4:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/6529/hanso41mn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat vind ik gewoon eng.
Daar doelde ik op. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Ik vond zijn reactie op Desmond te overdreven voor een scheiding. Ook in andere flashbacks van na zijn trouwerij en in het algemeen heeft Jack iets tragisch over zich. Als ik me niet vergis zagen we in de eerste paar afleveringen (volgens mij in de eerste aflevering met Jack-flashbacks) dat hij zijn beroep als dokter had opgegeven. En duidelijk twijfelt aan zijn eigen kunnen als dokter. Dit doet mij denken dat hij zijn vrouw eindelijk toch verloor. (maar ik kan het mis hebben natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Aan Ana-Lucia heeft hij allang verteld dat hij niet meer getrouwd is! DIt waren geloof ik zijn letterlijke woorden. Mensen die een partner hadden zeggen meestal niet dat ze niet meer getrouwd zijn, als hun partner is overleden.... (Seizoen 1, een van de laatste episodes flashback)
Hij eiste de baby op dus dan zal hij wel bij die mensen op de boot gehoord hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:39 schreef frnk het volgende:
Ik vraag me nog altijd af bij wie die ethan nu hoorde.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
Wel verhip, dat is nooit tot me doorgedrongen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Locke
Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef liquid-orange het volgende:
Ik begin me nu af te vragen wat er achter die 'koepel' in de grond zit. Zouden daar nog meer ruimtes achterzitten, of is het hetzelfde idee als in de Resident Evil film (niks dus). Waar komt daarnaast de stroom vandaan om dat gebouw onder de grond van stroom te voorzien?
Ik heb ook een vermoeden dat de personen op het vlot een rondje gevaren hebben en nu aan de andere kant van het eiland zitten zonder dat ze het weten. Achter de bergen dus.
Zou het eiland waarop ze zitten zich niet in de Bermuda Driehoek kunnen bevinden? De gast in het filmpje waar Lock en Jack naar kijken heeft het over magnatische krachten. Voor zover ik weet zijn die in de bermuda driehoek aanwezig en dat kan ook de reden zijn waarom er nog geen hulp is komen opdagen, vanwege het feit dat ze in de driehoek zitten en/of de sterke magnetische krachten.
Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
quote:In the cockpit the pilot asks Jack for information on what has happened. Jack gives the final headcount on the crash survivors which is 48. The pilot explains that the radio went out six hours into the flight and that the plane was going to turn around and make an emergency landing in Fiji. This however caused the plane to off course by at least 1000 miles sending the rescuers looking for them in the wrong place.
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Nou er liep toch een kabel uit de zee, daar kunnen ze stroom vanaf halen.
Daarnaast zijn ze van Sydney naar LA gevlogen, dan kom je helemaal niet over de Bermuda driehoek.
Daar is niks over gezegd, het is nooit gebleken waar die kabel nu eigenlijk voor is voor zover ik me kan herinneren.. (voor de stroomvoorziening van de 'hatch' zou me nog niet zo gek lijken..)quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:55 schreef Tjaldo het volgende:
Die kabel had ze toch alleen neergelegt om Sayid te lokken..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:51 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het is juist net zo dat ze die route niet hadden gevolgd, anders waren ze natuurlijk allang gevonden... Recapje uit Ep1:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bermudadriehoekquote:De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Florida, de Bermuda eilanden en Puerto Rico.
Ja, Desmond was bezig om op zonne-energie rond de wereld te varen (geloof ik). Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat ze ook gewoon een survivor is, samen met die grote neger en eventuele anderen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...
Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
Beetje heel ver gezocht. Ze zegt zelf in deze aflevering nog dat ze in het vliegtuig zat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Op het vliegveld ziet Jack dus Ana-Lucia Cortez. Ze vroeg hem of ie van plaats wou ruilen (achterin het vliegtuig zou zij zitten, wat dus een dodemansplaat zou moeten zijn) maar voordat ze ruilden werd zij gebeld en liep ze weg...
Mijn theorie; ze is helemaal niet aan boord gegaan van het vliegtuig maar heeft via ander vervoer (of ander vliegtuig) het eiland bereikt. Desmond zei nota bene ook dat hij niet via een vliegtuig op het eiland is geraakt. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat zij een survivor is maar onderdeel is van de wetenschapsmissie zelf...
Dit is alleen helemaal nergens op gebaseerd.. Ze verteld toch zelf dat ze een overlever is.. Als jack dit ongeluk op bizarre wijze kan overleven, hoezo zou zij dat dan niet kunnen.. Maar ja, alles kan.. Maybe zijn ze wel helemaal niet gecrashed en gewoon allemaal daar neer gedumptquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef defpaul het volgende:
Ja, want de rest van de survivors waren altijd heel lief tegen Sawyer, vooral Jack en Sayid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, en vervolgens slaat ze Sawyer voor z'n bek, dus of je haar nou moet vertrouwen
Ik hoop dat we niet nog 20 afleveringen hoeven te wachten om enige duidelijkheid te verkrijgen hierover.quote:In mathematics
One hundred eight is an abundant number, a tetranacci number, a Harshad number and a self number. It is the hyperfactorial of 3. 108 is a number that is divisible by the value of its φ function, which is 36.
In normal space, the interior angles of an equilateral pentagon measure 108 degrees each.
There are 108 free polyominoes of order 7.
It is a split double prime of 2 and 3.
In other fields
One hundred eight is also:
* The number of beads on a Mala (Sanskrit word for a rosary of beads) usually has beads for 108 repetitions of a mantra
* The atomic number of hassium.
* In Homer's Odyssey, the number of suitors coveting Penelope, wife of Odysseus.
* Chinese astrology holds that there are 108 sacred stars. (This legend is the basis of the Suikoden series of video games: each of the 108 playable characters represents a star in Chinese astrology.)
* Several different tai chi long forms consist of 108 moves.
* It is a sacred number in Hinduism used and referred to in a variety of manners
o A symbol of Siva among the Saivites, for Siva Nataraja dances his cosmic dance in 108 poses.
o Hindu deities have 108 names. Recital of these names, often accompanied by counting of 108-beaded Mala, is considered sacred and often done during religious ceremonies. The recital is called namajapa.
* Apart from Hinduism, it is also held sacred or otherwise significant by various Buddhist, Sikh, and Jain traditions.
* The number of surat al-Kawthar in the Qur'an, the smallest one of the Book.
* In Islam, used to refer to Allah.
* The year CE 108 or 108 BCE.
* A significant number in the TV series Lost (Also: 4+8+15+16+23+42=108)
* The number of stitches on a baseball.
Leuk was et zeker niet, maar hij was zeker cool.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:02 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke serie![]()
Eh, het kan niet zijn dat er hier ook één van is die deze crash heeft overleefd? En dat deze nu Sawyer en co gevangen heeft genomen?quote:
Je kan de tekst eronder ook weghalen en invullen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.thedharmainitiative.info/
Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Tweede deel van IP had ik ook goed, maar ik weet niet meer hoe.![]()
In de season finale van Seizoen 1 zag je Walt en de rest wegvaren met het vlot. Toen kon je de grote van het eiland duidelijk zien. Ik vond het nog een best groot eiland, groen ook. Misschien door alle bomen en struiken hebben ze die signalfires niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
En dat eilandje ziet er redelijk klein uit, hoe kunnen 40 dagen lang zoveel mensen op zo een klein eilandje zitten zoder dat ze elkaar opmerken.. bovendien hebben ze ook signalfires aangestoken, hoe kunnen die anderen die niet hebben gezien?
Ik vind Lost nog steeds zeer de moeite waard maar laatste tijd gaat het steeds meer rommelen.. ben benieuwd hoe ze alles gaan verklaren, zal ook meesterlijk zijn als ze dat nog fatsoenlijk lukt.
Euh hoe ga ik dit uileggen... Er zitten heel veel hot-spots in het logo en aan de buitenkant er van. Zie deze afbeelding:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.thedharmainitiative.info/
Terüng, ik kreeg maar steeds IP denied. Ben er wel achter gekomen dat als je met je muis over de balkjes linksonder gaat, je eerste deel van je IP goed is.
Tweede deel van IP had ik ook goed, maar ik weet niet meer hoe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |